POV Lynn
Vandaag is het nieuwjaarsdag. We zijn pas om 3 uur gaan slapen en het is nu 2 uur 's middags. Ik ben al sinds 9 uur wakker. Ik was op bezoek bij mijn tante en het gaat verrassend goed met haar. Het is niet weg en dat gaat het ook niet, maar onder omstandigheden gaat het goed. Jill komt hier rond 4 uur. Niall komt ook. Jill weet het al natuurlijk. Naar mijn tante was Niall niet mee, maar ze weet het wel. Ik vertel haar bijna alles.
Ik hoor dat iemand aanklopt en denk dat het Niall is dus ik doe de deur open. 'He Ni.' Begroet ik hem. Hij geeft me een kusje op mijn lippen. 'Hey Lynnie.' Zegt hij en ik glimlach. Ik word hier zo blij van. Alles is veranderd sinds gister. Niall gaat op de bank zitten. Ik woon tijdelijk in een appartement. Allemaal geregeld en betaald door het management van de meiden. 'Lynn.' Zegt Niall. Ik knik. 'Hoe doen we het nu?' Vraagt hij. 'Ik bedoel, wil je het al bekend maken, of wil je nog wachten?' Ik denk kort na. 'Ik denk dat het beter is om het gelijk bekend te maken, anders zit de paparazzi ook de hele tijd achter ons aan en daarnaast mag iedereen het weten.' Hij glimlacht. 'Oke, Lynn de meeste zullen positief reageren, maar er zijn ook mensen die gaan haten en er komen veel roddels. Beloof je dat je je er niks van aantrekt?' Vraagt hij. Hij is zo lief. Ik knik en druk een kusje op zijn lippen en hij trekt me in een knuffel. We gaan ons klaarmaken voor het bezoek van Jill straks. We gaan ook uiteten, vandaar. Ik trek een rood jurkje aan, krul de puntjes van mij haar en doe wat make-up op. Ik ben er wel klaar voor. Ik loop de woonkamer en zie Niall in een witte blouse op een spijkerbroek. Mijn mond valt open. Als Niall mij ziet bijt hij op zijn lip. Cuteness overload.
'You look amazing Lynn...' Zegt Niall. Ik glimlach. Hij neemt me mee naar het balkon. We hebben besloten dat we onze relatie via social media bekend gaan maken. Zo bereikt het waarschijnlijk de meeste mensen. Ik geniet van het uitzicht en Niall maakt een foto van me, die post hij op insta. (zie foto boven hoofdstuk)
@niallhoran: she's so pretty, i can't 💍 can't believe you're mine @lynnwestford 💜
Ik glimlach naar Niall als ik de tekst zie. Ik hoor de deurbel. Jill. Ik heb haar zo gemist. Ik doe de deur open en neem haar in mijn armen. We zeggen een tijdje niks en staan daar maar in de gang. 'Ik heb je zo gemist lieve Jill.' Fluister ik met mijn hoofd leunend op haar schouder. Ze zegt niks, maar ik weet dat ze glimlacht. Na nog een stilte onderbreekt Niall ons. 'Ja hallo, hoe lang gaan jullie daar nog staan?' En we schieten in de lach. We gaan aan tafel zitten en pakken de champagne. Ik deel de glazen uit. 'Op een heel mooi jaar.' Zegt Jill en ik knik. Ik maak een foto van Niall en Jill. 'Celebrating the new year with my bff and bf♥' Zet ik erbij en ik zet hem op mijn verhaal. Ik krijg van zowel insta als snapchat duizenden meldingen, maar ik zet mijn telefoon stil en let er niet op.
Als we 's avonds weer thuis zijn na het uit eten, besluiten we te 'clubben' met de meiden en de andere jongens. Ik praat Jill bij over alles en zij mij ook. Na een half uur gaan wij ook de dansvloer op. Ik zie Jade en Harry samen. Ik vind ze zo schattig samen. 'Jarry is real.' Zeg ik tegen Jill. Ze glimlacht. Vandaag is de beste dag van mijn leven. Ik heb Niall en mijn allerbeste vriendin terug.
A/N
Heey,
Bedankt voor het lezen van dit hoofdstukje! Weer iets te laat, maar donderdag komt er gewoon een update. Jed en Jade zijn niet samen hier zoals je kon zien :)
Love and kisses,
Madelief
YOU ARE READING
While nobody sees.. - Little Mix + One Direction
FanfictionHij glimlacht naar me en duizenden vlinders vliegen door mijn buik die zich omtoveren in elektriciteit als hij mijn hand pakt. Je bent verliefd Lynn Westford. Hopeloos verliefd. -- Hei schatjes, ja je leest het goed... Eindelijk weer een nieuwe...