H8 - Little bit of competition

31 2 0
                                    

POV Niall

Vandaag hebben we voor het eerst dansrepetities met de meiden erbij. Ook met Lynn dus. En ik moet zeggen, de meiden zien er mooi uit. Jade en Perrie matchen en ook Leigh-Anne heeft iets bijpassends aan. Maar dan heb je Lynn. Je kan het perfect noemen, minstens. Ze draagt een strakke zwarte sportlegging die zich perfect naar haar lichaam vormt. Ze draagt daar op een bordeau rode tanktop. We beginnen al snel met opwarmen. Je kan merken dat Lynn een nieuwkomer is, maar dat is niet persé omdat ze het niet kan. Ze pikt het snel op, maar doet er soms iets langer over dan wij. 'Niall, je bent er lekker bij of niet?' Vraagt Louis en hij geeft me een por. Ik steek mijn tong uit en we beginnen. Pas voor pas. Tel voor tel. Na een half uur stopt de muziek en is het enige wat je hoort ons gehijg. Het wordt heel vet, maar het is hard werken. We nemen een korte drinkpauze. Ik wil naar Lynn toe lopen, maar zij is me voor. Ze komt naar me toe. 'He Ni.' Zegt ze. Ik schenk een glimlach terug als begroeting. Ik staar even naar de grond. 'Niall dit moet dus niet gebeuren, de ongemakkelijke momenten. Het blijft gewoon als het was toch?' Zegt Lynn. Ik knik en omhels haar. Ze lacht terug en knikt als teken dat het weer oké is. Ik weet niet eens of ik Lynn echt leuk vind. Ze is gewoon nog zo jong, lief, knap en zorgzaam. Ik weet het niet. Ik probeer me weer te focussen en ik neem in mijn hoofd de stappen een aantal keer door, maar het gaat best lastig met een Perrie en Zayn die een half watergevecht houden. Beginnen met... 'Zayn, stop ermee, NU!' Oke, dus ik begin met... 'Perrie Louise Edwards, ik beloof dat ik het nooit meer zal doen.'  Ik zucht. 'Lastig om je te focussen met die kleuters, right?' Vraagt Jade. Ik knik. 'Erg vermoeiend.' En vervolgens roept onze coach ons. 'Jade, Niall, Liam, Zayn en Lynn, jullie repeteren de komende 2 dagen samen. Net zoals Perrie, Leigh-Anne, Louis en Harry.'  Zegt de coach. We lopen in onze 5-tallen naar beide een andere zaal. De hele middag door dansen we, pauzeren, dansen weer en pauzeren dan nog een keer. Iedereen heeft het vrij snel onder de knie. Toch blijven we repeteren en op bijna elk tour liedje leren we wel een choreo. Aan het eind van een lange middag voelen al mijn spieren slap aan en voel ik mijn voeten denk ik niet meer. Ik heb nog nooit in mijn leven zo lang gedanst. De meiden lijken geen moeite hebben. Nou ja, als beloning gaan we naar Nando's dus ik vind het prima. 

Na 2 uur zitten we in Nando's.  Iedereen heeft zich omgekleed. De jongens vrijwel allemaal in trainingsbroek, inclusief mij. Ik draag er een wit T-shirt op, ook net zoals de andere jongens maar dan in een andere kleur. De meiden dragen alle 4 een skinny jeans met een loshangend shirt. 'Niall, serieus wat heb jij, ben je verliefd ofzo?!' Vraagt Perrie blijkbaar voor de derde keer. 'Wish he was.' Vang ik op en ik zie dat het uit de mond van het meisje van de bediening kwam. Bijbaantje zeker. Whatever, ze heeft me gered uit een erg ongemakkelijke situatie. De bestelling heeft ze mee en zet de borden op tafel.  Als ik eens naar haar kijk valt het me op dat ze er best leuk uit ziet. Als ze weg is loop ik met de smoes van tafel dat ik nog wat water ga bestellen. 'Dat meisje was er net Niall.' Zegt Lynn vragend. Ik knik. 'Vergeten te vragen.' Ik loop naar de bar en vraag naar het meisje. 'Hey, is er iets mis?' Ik schud mijn hoofd. 'Nee, ik wilde eigenlijk vragen of we misschien nummers uit kunnen wisselen.' Zeg ik verlegen. 'Tuurlijk.' Ik vraag nog snel om een glas water, zodat ik geen argwaan wek bij de jongens en meiden. De rest van de avond vergeet ik even alles en is het enige wat ik doe, plezier maken. Aan het eind van de avond besluit ik het meisje in mijn contacten te zetten.

01:23 - U: Hei, ik ben Niall. Ik heb niet eens je naam gevraagd, hoop je nog een keer te zien! Liefs, Niall.

01:29 - Nando girl : Alana, ik heet Alana.

01:29 - U: Slaap lekker Alana 😊

01:30 - Alana😍: Goodnight Niall, Xxx

A/N

Hoi lieve lezers,

vandaag weer een nieuwe update. Sorry dat ik zo lang niet heb ge-update (ik weet echt niet hoe je dat schrijft hahahah). Ik ben van plan vaker te uploaden, want serieus dit is triest. Heel erg bedankt voor alle reads, almost 200!!! Ik zou heel graag meer over jullie weten, ik zal ook wat over mijzelf vertellen. Ik heet dus Madelief, ben 13 jaar (bijna 14 yeah) en ik zit in VWO 2. Ik woon in Zuid-Holland en ik hockey. Ik spreek heel graag af met vriendinnen en ja dat is mijn leven wel een beetje :) Wat vonden jullie van dit hoofdstuk? Het is de aanleiding naar iets groots :)))))))))) Sorry voor deze lange A/N. Love u. Leave a vote, comment, follow?

Liefs en kusjes van Madelief :0


While nobody sees.. - Little Mix + One DirectionWhere stories live. Discover now