POV Lynn
Het is 11 uur 's ochtends als ik wakker wordt naast Niall. Hij slaapt nog en ik besluit een ontbijt voor hem te maken, aangezien ik denk dat hij behoorlijk brak is. Ik kook een ei en maak verse jus. Ik leg 2 croissantjes en ook 2 aspirientjes klaar. 'Ni, wordt wakker sleepyhead.' Ik geef hem een kusje op zijn wang en hij wordt wakker. Hij grijpt naar zijn hoofd. 'Je bent behoorlijk brak denk ik, dus ik heb een ontbijt voor je gemaakt.' Hij glimlacht en komt langzaam overeind. 'Dankjewel schatje.' Hij slikt eerst de 2 aspirientjes door en eet zijn ontbijt op. Ik ga eerst douchen en kleed me aan. Ik kies voor een zwarte broek met daarop een rode top. Als ik terug kom zit Niall op zijn telefoon. 'Voel je je al beter?' Vraag ik voorzichtig. 'Jawel babe, dankje.' Hij ziet er al beter uit, maar ik heb het idee dat het helemaal niet goed gaat. 'Ik ga even douchen.' Ik knik en ik pak mijn telefoon.POV Niall
Het is niet gelogen dat ik me minder brak voel, alleen ik voel me alsnog slecht. Ik heb seks gehad met Selena Gomez terwijl Lynn, mijn vriendin was. Ik moet het Lynn vertellen. Ook al betekent dat dat ik haar verlies, dit verdient ze niet. Lynn is 18 en ze heeft me in haar volledige vertrouwen verteld dat ik haar eerste echte vriendje ben. Het doet me pijn dat ik waarschijnlijk nooit met Lynn zal doen wat ik met Selena heb gedaan. Het doet me pijn dat haar eerste vriendje haar zo kan bedriegen. De warme stralen van de douche lopen over mijn huid net als de tranen over mijn wangen stromen. Ik hoor een vaag geroep uit de kamer. 'Niall kom je er nog een keer uit of wat?' Ik zucht diep en roep een ja terug. Ik kleed me aan en maak me klaar. Ik ga het haar vertellen, en wel nu meteen.'Dat duurde even.' Zegt Lynn en ze lacht even. 'Gaat het een beetje?' Vraagt ze als ze mijn betreurde hoofd ziet. Ik schud mijn hoofd en bijt hard op mijn lip om tegen de tranen te vechten. 'I-ik heb iets doms gedaan Lynn.' Ze slaat een arm om me heen. 'Iedereen maakt fouten, je kan het me vertellen.' Ze is zo lief voor me. Ik maak me los uit haar omhelzing. 'Lynn, ik heb seks gehad met iemand anders.' Ze slaat haar handen voor haar mond. 'M-met wie?' Fluistert ze zacht. 'Selena, Selena Gomez.' Ik sla mijn ogen neer. Ze begint zacht te snikken en kijkt me doordringend aan, dus vertel ik verder. 'Ik was dronken en zij ook, ik weet dat het geen smoes is, maar ik had geen controle meer over mezelf. We hebben het gedaan in de garderobe. Ik wenste dat ik het terug kon draaien Lynn, echt waar. Ik begrijp het als je niet mee wilt naar Aruba en als je me niet meer wilt zien. Ik hou van je Lynnie, heel veel.' Ik begin te huilen en Lynn draait zich om. 'Geef me 5 minuten.' Ze loopt naar de badkamer en draait de deur op slot. Ik hoor lange halen en snikken uit de badkamer komen en het breekt mijn hart. Het is mijn schuld en ik weet het. Ik zou alles doen om het goed te maken. Na een aantal minuten komt ze naast me op bed zitten. 'Ni, iedereen maakt fouten, ik houd van je en je was dronken.' Ze stopt even. 'Ik ben nog steeds niks liever dan jouw vriendin.' Ze kijkt me aan met waterige ogen en een glimlach. Ik pak haar zachtjes vast en druk een vlug kusje op haar mond. 'Lynn, ik verdien je niet, echt niet. Ik hou meer van je dan wat dan ook.' Ze is zo goed voor me, zo ongelooflijk goed.
A/n
Sorry voor het lange niet updaten :( ik was op vakantie! Ik ben weer thuis dus ik ga weer meer updaten. Ik hoop dat ik het een beetje heb goedgemaakt met dit hoofdstuk wat vinden jullie ervan?Liefssss
YOU ARE READING
While nobody sees.. - Little Mix + One Direction
FanfictionHij glimlacht naar me en duizenden vlinders vliegen door mijn buik die zich omtoveren in elektriciteit als hij mijn hand pakt. Je bent verliefd Lynn Westford. Hopeloos verliefd. -- Hei schatjes, ja je leest het goed... Eindelijk weer een nieuwe...