H13 - Wanna be yours

16 3 1
                                    

A/N

Heyhey, ik ga een tijdssprong doen best een grote. Dit is namelijk een tijdssprong van 2 maanden. Veel leesplezieeer! X

POV Lynn

Het is vandaag oudjaarsdag. We hoeven niet op te treden. Onze tour in Europa is afgelopen en na deze feestdagen moeten we nog wel aan de bak, maar nu hebben we vakantie. We gaan oudejaarsavond vieren met de jongens van One Direction en natuurlijk de meiden van Little Mix. Ook Jesy komt, maar niet tot laat. De tour was geweldig, maar ook enorm vermoeiend en deze 2 weken vakantie komen niet verkeerd uit. Het is 10 uur 's avonds en we zitten allemaal op de grond met een drankje. We spelen truth or dare. Er is heel veel gebeurd in de afgelopen 2 maanden. Net na de tour is Zayn uit de band gestapt en ondertussen is het ook uit met Zayn. Niall heeft ook geen vriendin meer, waar ik stiekem nog steeds best blij mee ben. Volgens mij weet niemand echt dat ik hem diep in mijn hart nog leuk vind en dat mag zo blijven ook.

'Lynn, truth or dare?' Vraagt Pezz. 'Dare.' 'Oke, drink je glas wijn in een keer leeg, doe alsof het een shot is.' Dit vind ik niet zo heel erg. Normaal kies ik dit nooit, maar als andere het kiezen is het altijd een zoenopdracht ofzo. Ik vind het best en drink mijn glas leeg. Het gaat verder en uiteindelijk komen we weer bij mij. 'Truth.' 'Wie vind je knapper Perrie of Jade?' Ze doen echt raar. Bij elkaar doen ze altijd hele gedurfde vragen enzo en dan nu opeens dit. Maar oke, boeiend. 'Allebei beauty's.' Zeg ik. We spelen nog even door tot het iets voor 12 is. We eten een oliebol en schenken de champagne voor straks vast in. We staan allemaal op het balkon. We hebben uitzicht op een grote klok en achter ons staat een tv. Iedereen behalve Niall en ik heeft hun camera in hun handen om het vuurwerk vast te leggen. We tellen af. '10,9,8,7,6,5,4,3,2,1.. Gelukkig nieuwjaar!' Schreeuwen we allemaal tegelijk en overal waar ik kijk zie ik vuurwerk. Iedereen wenst elkaar een gelukkig nieuwjaar. De jongens van One Direction gaan even bij elkaar staan en wij als meiden van Little Mix ook. Jesy, Jade, Pezz, Leigh en ik. We staan met zijn vijven in een kringetje. 'Meiden en ook vooral Lynn. Ik wil jullie heel erg bedanken voor het steunen van mij en mijn keuzes. Jullie moeten weten dat ik heel veel van jullie hou en de kleine zal dat ook gaan doen.' Zegt Jes. We geven elkaar een groepsknuffel en ik kijk daarna snel op mijn telefoon. Ik beantwoord wat happy new year berichtjes en app ook even met Jill. We staan met zijn allen op het balkon en proosten op een gezond en gelukkig nieuw jaar. 

Het is ongeveer half 1 en nog steeds staan we buiten op het balkon te genieten van het vuurwerk. Niall heeft zijn arm om me heengeslagen en ik geniet van dit moment. Ik ben zo dankbaar dat ik deze lieve mensen heb mogen leren kennen en dat ik hier nu, samen met hen het nieuwe jaar aan het vieren ben. Liam vult onze glazen nog een keer en daarna gebeurt er iets wat ik nooit had verwacht. 'Lynn, ik weet dat ik je pijn heb gedaan afgelopen jaar, maar ik voel nog steeds hetzelfde voor je als toen ik je voor het eerst zag. Wil je mijn meisje zijn?' Vraagt Niall. Hoe kan ik nou nee zeggen. Ik heb een zwak voor hem terwijl ik hem nog niet eens zo lang ken. 'Ja, natuurlijk!' Is het enige wat ik uit kan brengen. Hij glimlacht en kust me. Ik sluit mijn ogen en zie nog net dat iedereen foto's van ons maakt. De meiden en jongens dan. Zij wisten hier van, ik weet het zeker. Ik ben het gelukkigste meisje op de hele wereld.

A/N

Yes, yes, yes!!!!

Eindelijk. 

Ik word hier oprecht blij van. Sorry voor de tijdsprong nog. Ik had beloofd dat ik elke donderdag ging uploaden, maar ik had zin om te schrijven, dus ik upload deze nu gewoon als extraatje. Weten jullie trouwens shipnames voor Niall en Lynn? Laat achter in de comments. 

Vote/Comment/Follow?

All the love,

Madelief.


While nobody sees.. - Little Mix + One DirectionWhere stories live. Discover now