H15 - i miss u

18 1 0
                                    

POV Jill

Ik heb hier vannacht geslapen. Het is nu 2 januari en vandaag gaan Lynn en ik naar haar moeder. Eigenlijk tante, maar dat is ze meer voor mij en dan voor Lynn een moeder. Ik vind het altijd zo moeilijk om met Lynn naar Nienke te gaan.  (A/N Nienke is dus Lynn dr tante / moeder) Toch kom ik er graag, want het is altijd wel gezellig. Ik doe een skinny jeans aan en trek een grijze polo aan. Ik doe geen make-up op en steek mijn haar snel op.

'Ready?' Vraag ik en Lynn knikt. Niall gaat niet mee, we zijn nu al wel goede vrienden geworden. Dat kan ook niet anders als hij het vriendje is van je beste vriendin. Lynn en ik pakken de taxi naar het ziekenhuis.

Niemand vind ziekenhuizen leuk, toch? Als we binnenlopen dringt de bekende 'ziekenhuis' geur zich binnen via mijn neus. Al die witte muren en mensen die rondlopen. Ik word er duizelig van. 'Jill?' Vraagt Lynn die al voor de lift staat. Ik was even vergeten dat ik hier was. Ik loop ook naar de lift en we gaan naar de afdeling. 

'Hi Jill, wat leuk dat je er ook bent!' Zegt Nienke blij en ze omhelst me. Ik heb haar iets van 3 maanden niet gezien. Ze ziet er goed uit. Ik omhels haar blij terug en geef haar een doosje met bonbons. Ritueel. 'Dus, hoe gaat het met je?' Vraag ik. 'Nou, onder omstandigheden, prima.' Zegt Nienke en we glimlachen alle drie. Lynn schenkt wat te drinken in voor ons en we pakken allemaal een bon bon. 'Dus meis, hoe gaat het tussen jou en Niall?' Vraagt Nienke en ik lach. Ze is niet veel ouder dan wij zijn en ze is altijd goed op de hoogte. 'Goed, heel goed.' Lynn glimlacht. Na een half uur komt de verpleegster Nienke al halen, want wij kwamen onverwachts en ze heeft nu dus onderzoek. Lynn en ik pakken de taxi weer naar haar appartement.

POV Lynn
Altijd als ik terugkom van het ziekenhuis voel ik me een beetje down, maar ik probeer het te verbergen. Dit lukt aardig aangezien Jill niks door heeft en Jill leestn letterlijk mijn gedachten. We hebben besloten om vandaag met de meiden uit eten te gaan. Morgen ben ik jarig, maar we gaan zingen in de Hollister en we kunnen het dus niet echt vieren. Eigenlijk kan ik me geen betere verjaardag voorstellen. Zingen met mijn beste vriendinnen en mijn allerbeste vriendin gaat ook mee. We mogen dan ook onze outfit zelf uitkiezen en houden. I love it. 'Lynn? Lynn?' Jill zwaait met haar handen voor mijn ogen. 'Ben je er klaar voor?' Ik schud snel mijn hoofd. 'Dat dacht ik, nou go fix it en snel graag.'  Zegt Jill nep bitchy. Ik lach en maak me klaar. Ik krul mijn wimpers en doe mascara op. Ook verberg ik een paar rode plekjes met concealer en doe ik wat vloeibare highlighter op en dan vind ik dat ik wel genoeg make-up op heb. Ik krul de uiteinden van mijn haar en laat het los. Ik trek een jurkje aan met een panty en we vertrekken.

We zitten in een schattig klein restaurantje en bestellen allemaal wat te eten en proosten alvast op mijn verjaardag. Ik krijg van Jesy een goud kettinkje met een hartje waarin de L en de M van Little Mix gegrafeerd staat. Jade en Perrie geven me een heel mooi jurkje die ze samen hebben uitgezocht. Leigh-Anne geeft me nog een mooie armband met dezelfde kleur als het kettinkje van Jesy. De sierraden passen perfect bij het jurkje. Jill geeft morgen haar kadootje en van Niall verwacht ik er niet echt een aangezien we pas 3 dagen wat hebben en de winkels zijn grotendeels dicht geweest deze dagen. Ik bedank ze allemaal met een knuffel en we gaan eten.

(a/n)

sorry! vorige week geen update. de laatse loodjes op school zijn nu echt af dus ik zal me aan mn schema houden. ik ga wel op vakantie, maar dat laat ik dan weten!

x madelief 

While nobody sees.. - Little Mix + One DirectionWhere stories live. Discover now