H3 - When I first met you...

35 2 1
                                    

POV LYNN

Ik doe de deur dicht. In shock loop ik naar mijn bed en ga zitten. Wow, Perrie freaking Edwards stond net aan mijn voordeur. En het raarste was, ze deed super aardig! Ik moet dit aan Jill vertellen en ik bel haar. 'Hi babe, met Jill.' klinkt door de telefoon. 'Je raadt nooit wat net gebeurde!' Gil ik half. 'Heb je een miljoen gewonnen?' 'Fout, het is beter.' 'Je bent getrouwd met Harry Styles?!' 'Neeeeh, Niall is leuker.' Zeg ik. Ze lacht. 'Nou vertel op Lynn.' Zegt Jill weer. 'PERRIE EDWARDS ZIT OP DE ANDERE KAMER VAN MIJN VERDIEPING EN ZE STOND NET AAN MIJN VOORDEUR.' Zeg ik in een adem. Jill zegt 20 seconden niks meer en begint dan hysterisch te gillen. Ja, we zijn 17, maar Little Mix is zo lang ons idool geweest. Jill en ik praten over hoe dit allemaal kon gebeuren en wat me is overkomen. Na 2 uur zijn we uitgepraat en hang ik op. Ik val in slaap.

Ik word wakker in mijn tweepersoonsbed. Ik vraag me af waar ik ben en dan dringt alles weer tot me door. Ik glimlach om alles wat gister is gebeurt. Ik voel een pijnscheut door mijn hoofd en ik weet dat ik een flashback krijg. Waarom stopt dit nou nooit.

Een scheut van pijn schiet door mijn hoofd. Een scheut waardoor ik niet meer helder kan nadenken. Ik voel alleen maar pijn. Mijn tante, ziek, dodelijk. Waarom moet dit mij nu gebeuren, mijn enige familielid. Ik kus op haar hoofd en vertrek naar mijn nieuwe huis. Een opvanghuis. Ik zoek als eerst mijn bed op. Ik dump wat spullen en vertrek dan naar de badkamer. Ik ben zo dankbaar dat ik in elk geval een eigen badkamer heb. Ik ben van plan te douchen en mijn benen te scheren. Ik bedenk opnieuw wat ik wel allemaal niet kan doen met dat mesje. Ik snij per ongeluk een klein stukje in mijn been. De pijn, het voelt heerlijk. Ik zet het mesje tegen mijn pols aan en duw hem er diep in. Stekende pijn in mijn pols. Daarna niks meer. Een bonk en een zwart beeld.

Ik kom terug naar de realiteit als ik een appje krijg van Valerie.

11:30 AM - Vallie: Hey, vandaag om 14:00 afspreken bij de Starbucks? X

11:31 AM - U: Leukkk, see you soon!

Het is niet zo dat ik super erg in de mood ben om actief te zijn, maar ik kan hier ook niet triest op mijn kamer blijven. Zolang ik maar geen flashbacks krijg. Ik stap onder de douche en was mijn bezwete lichaam. Ik trek een zwarte broek aan van Abercrombie & Fitch met een trui van Hilfiger Denim. Ik spuit Love Addict van Victoria's secret op en om 12 uur ben ik klaar. Ik besluit voor de Starbucks nog even naar Oxford street te gaan. Ik heb echt kleren voor de winter nodig.

POV Perrie Edwards

'Dus je was in een verkeerde kamer?!' Vraagt Jade ongelovig. Ik knik en we barsten in lachen uit. 'Je bent zo onhandig Pezz.' Zegt Jade. 'I know babe, I know.' Over een uur of twee hebben we een meeting in de Starbucks met One Direction. Het is doordeweeks en uit ervaring is het meestal niet heel druk. 'Hoelaat komen Jes en Lee?' Vraagt Jade weer. 'Anderhalf uur, ongeveer.' 'Laten we ons dan klaar gaan maken.' Zegt ze. Ik knik en loop mee. Ik ben redelijk zenuwachtig, vanavond gaan we de fans vertellen dat we een tijdje samen gaan werken. Daarvoor wilden we natuurlijk nog een privé meeting. Ik ben bang dat de fans het verkeerd oppakken. Als Jade en ik eindelijk uit onze onesie zijn en normale kleren aantrekken is het al anderhalf uur later. Jesy en Leigh-Anne zijn een beetje geïrriteerd door ons en vooral onze hyperheid. Ik snap ze wel. Zij zijn ook zenuwachtig. Ik heb wel zin om Zayn weer te zien. We vertrekken naar de Starbucks kletsen en bestellen wat en dan komt het serieuze werk.

POV Lynn

Ik loop met 3 volle tassen naar de Starbucks. Als ik er eenmaal ben begroet ik Valerie lachend. Het is rustig aan een tafel zitten 9 mensen. Ik schenk er geen aandacht aan en klets met Valerie tot ik het gevoel heb alsof mensen me aan zitten te staren. Ik gooi mijn blonde lokken naar achter en kijk over mijn schouder. Mijn hemel. Dit is geen toeval meer. Little Mix en One Direction zitten samen aan een tafel en ze kijken naar.. Ons? Valerie lijkt minder verbaasd. 'Kom erbij zitten het serieuze werk is gedaan.' Zegt Jade. Ze is nog leuker in het echt. Ik probeer te glimlachen en te knikken. Val en ik lopen samen naar de tafel. 'He, ben jij niet dat meisje met die leuke Disney trui van gisteren?' Vraagt Perrie. Ik schiet in de lach en zeg ja. Zenuwen en blijheid verspreidend zich in mijn lichaam. 'Nou stel jullie eens voor.' Zegt Harry die er niks meer van snapt. Ik neem diep adem en vertel wat over mezelf. Ik ben hier nooit zo goed in. Valerie doet het ook, maar die komt wat zelfverzekerder over. We kletsen wat met elkaar. En ik krijg een foto met Perrie en Jade. Ik glimlach, ze vragen mijn insta om de foto te sturen via dm. 'Lynn Westford aan elkaar en zonder hoofdletters.' Zeg ik en ze knikken. Af en toe knijp ik mezelf of Valerie om te kijken of dit geen droom is. De zenuwen zakken weg en eigenlijk hebben we het heel gezellig. Om 4 uur 's middags gaan de meiden en jongens weg. Er zijn tussendoor nog wat klanten geweest, maar meer oudere mensen. Ik ben alleen met Valerie.

'Valerie, hoe kun je zo rustig zijn, nu nog?!' Vraag ik. 'Ik krijg ze maandelijks in de Starbucks babe.' Zegt ze. 'Vallie, je bent niet goed wijs, maar ik hou wel van je. 'Ah meissie, nou laat me je kleren zien en dan ga ik weer aan het werk.' Zegt ze tot slot. En dat is hoe het gaat. Ik stuur Jill zodra ik thuis ben nog appjes over wat er gebeurd is. Ik ben te moe om te bellen, vandaar.

04:47 PM - U: Ik snap echt niet meer wat er gebeurt man Jiller

04:47 PM - U: *spraakopname*

04:47 PM - U: Gotta go, ik heb heerlijke films die op me te wachten staan. Goodn' 👩‍❤️‍💋‍👩💜

A/N

Deel dit boek met je vrienden, want ik schrijf voor mijn plezier, maar het leukste is andere mensen blij maken ! XX

(gatver, ik doe echt enorm aan zelfpromotie, I DO NOT LIKE IT) !! 

Love, M.

While nobody sees.. - Little Mix + One DirectionWhere stories live. Discover now