POV Lynn
Ik word wakker met een grote glimlach op mijn gezicht. Vandaag ben ik jarig. 18 jaar! Ik mag nu officieel autorijden, alcohol drinken en zo veel andere dingen. Ik krijg op Snapchat , Twitter, Instagram en WhatsApp enorm veel meldingen. Ik beantwoord er een paar en ga uit bed. Ik post een foto van mij en Jill waarbij we champagneglazen vast hebben en zet erbij 'ook eindelijk 18 🎉😍' Ik krijg gelijk allemaal felicitaties. Er zit natuurlijk ook haat tussen maar dat valt zat mee. Voor nu trek ik snel een sportlegging met een trui aan, want de meiden komen me zo ophalen en bij de Hollister kiezen we onze outfit uit. Ik ben gewoon alleen in mijn appartement. Ni zie ik vanmiddag en de rest van de jongens denk ik ook. Ik pak wat yoghurt en doe er aardbeien en banaan in en ik ga ontbijten. Ook mijn make up wordt straks voor me gedaan dus ik ben al klaar. Ik trek witte Adidas aan en de deurbel gaat. Het zijn de meiden. We vertrekken richting de Hollister in Londen.Eerst komt de visagie en dan komen de kleren. We worden allemaal klaargemaakt voor ons optreden en kiezen vervolgens allemaal onze setjes uit. Perrie draagt een zwarte skinny jeans met een gat op haar knie. Ze draagt daar op een off-shoulder top die gemaakt is van spijkerstof. Ze draagt wel gewoon haar eigen schoenen eronder, wij allemaal trouwens. Leigh draagt een vrolijk geel shirtje waar 'smile' opstaat en draagt daaronder een lichte skinny jeans. Jade draagt een schattig jurkje met bloemetjes erop en heeft ook een bandje in haar haar gedaan. Ik draag off-shoulder spijkerjurkje met een schattig patroontje van witte streepjes erin. Iedereen ziet er super uit. Na een korte soundcheck gaat ons mini optreden beginnen.
Ik weet niet wat ik leuker vind. Zo een klein optreden voor echte fans die echt achter je staan of tijdens een tour. Ik bedoel, een optreden tijdens de tour is geweldig en echt het is gewoon zo speciaal, maar dit. De fans wisten alles, echt alles en ze deden super lief. Ze hadden een liedje voor mijn verjaardag gezongen en sommige fans hadden kadootjes meegebracht. Dit is de beste verjaardag ooit. 'Dat was geweldig, niet?' Vraagt Leigh aan me. Ik knik. 'Onze fans zijn zo lief.' En nu knikt Leigh weer. Jade komt vrolijk met Pez de kamer binnen lopen. 'We hebben chocoladekoekjes gekregen!' Roept Jade uit. Leigh facepalmt zichzelf en ik begin te lachen. Ze lijkt wel 10 jaar, maar ze is wel superschattig. Het is ondertussen al 5 uur 's avonds dus iedereen is ook wel aan die koekjes van Jade toe. 'En Lynn hoe bevalt je verjaardag je zo ver?' Vraagt Pez. 'Geweldig, met jullie en al die fans zijn ook zo lief.' 'We hebben nog een heel kleine verrassing voor je Lynnie.' Zegt Jade geheimzinnig. Ik trek mijn wenkbrauwen op en achter Perrie haar rug komt een kaart vandaan.
Beste Lynn,
We nodigen je uit voor de jaarlijkse wereldwijde awards. Zoals je al wist ben jij geselecteerd voor de categorie 'best opkomend talent van 2016'. Daarnaast ben je samen met Little Mix genomineerd in de categorie 'succesvolste girlband van 2016'. Met deze brief kun je naar binnen komen vanaf 9 uur 's avonds.
Dresscode = black & whiteIk sla mijn handen voor mijn mond. 'Hoe kan ik dit niet weten?!' Gil ik uit. Ik zie drie hoofden grijnzen. Ik facepalm mezelf. 'Ik vind het wel een hele leuke verrassing.' Glimlach ik tot ik erachter kom dat ik niks heb om aan te trekken. Het jurkje dat ik gister van de meiden kreeg is lichtroze en niet zwart of wit. 'Ik heb niks om aan te doen!' Roep ik. 'Maak je daar maar geen zorgen over.' Zegt Niall die binnenkomt lopen en me een kus geeft. 'Gefeliciteerd met je 18e verjaardag, beauty.' Fluistert hij in mijn oor. Ik knuffel hem en hij loopt weg. Hij komt een minuut later weer binnen lopen met een pakje. 'Voor je verjaardag.' Zegt hij en hij drukt een kusje op mijn voorhoofd. Ik maak het open en er komt een wit jurkje tevoorschijn. het topje is van kant en bestrooid met glitters en de onderkant is gewoon van stof. Het is prachtig. Ik omhels Niall. 'Hoe heb je zo snel zo een perfect kado kunnen uitzoeken?' Vraag ik. 'Als je een beetje je best doet kom je een heel eind, en het helpt ook dat ik Niall Horan heet.' Ik glimlach. Ik trek het jurkje aan en doe de accessoires die ik van de meiden had gekregen erbij om. Mijn zilveren ballerina's maken het af. Pez maakt me op en Jade krult mijn haar. Als ik weer beneden kom, zonder Pez, Jade en Leigh want die heb ik boven gelaten, valt Niall zijn mond open. 'Vind je het mooi?' Vraag ik onzeker. 'Meer dan mooi, je bent prachtig Lynn en het jurkje zit als gegoten. Wees niet zo onzeker.' Zegt Niall. En de deurbel gaat. De limousine staat klaar.
(A/n) BELANGERIJKE !!
Heeey, sorry voor het niet uploaden donderdag. Ik ga mijn uploadschema veranderen. Ik probeer elke week minstens 1 hoofdstuk te schrijven, omdat ik ook op vakantie ga enz. Ik kijk na de vakantie weer verder hoe het gaat met uploaden enz😜 de leuke hoofdstukjes komen eraan dus be prepared!!!! O ja ik heb die awards gewoon verzonnen lol 😂Ik ben in België!! Hebben we Belgische lezers?
Kussies van Madelief
YOU ARE READING
While nobody sees.. - Little Mix + One Direction
FanfictionHij glimlacht naar me en duizenden vlinders vliegen door mijn buik die zich omtoveren in elektriciteit als hij mijn hand pakt. Je bent verliefd Lynn Westford. Hopeloos verliefd. -- Hei schatjes, ja je leest het goed... Eindelijk weer een nieuwe...