POV Perrie
Ik geef Lynn een knuffel voor we allebei onze eigen kamer binnenlopen. Ik weet niet wat het is met haar, het voelt zo vertrouwd. Als ik binnenkom zie ik een Nando's doos liggen en je hoeft geen gymnasium gedaan te hebben om te weten dat Niall Horan hier is. Als ik het tubetje gel van Zayn zie liggen, weet ik dat de rest van de jongens ook aanwezig zijn. Gelukkig voor die sukkels ben ik in een good mood. Ik huppel vrolijk de kamer in.
'Niallerrr, geef me eens een lekker kippetje.' Zeg ik. Hij slaat zijn armen beschermend om zijn tweede of derde Nando's doos heen. Ik rol met mijn ogen. Ik inspecteer de bank en zie iedereen behalve Jesy. Jade kijkt me aan en verteld me met haar ogen dat ik moet gaan zitten. 'Jesy is ziek, voor het geval dat je je dat afvroeg.' Zegt Leigh-Anne en ik knik, ze moeten mijn zoekende blik vast gezien hebben. Ik glimlach en vraag wat iedereen hier doet. 'Spoedoverleg.' Antwoord Liam simpel. Oke, nu snap ik er serieus niks meer van. 'Is er wat aan de hand?' Vraag ik bezorgd. Zayn knikt en komt naast me zitten. 'Ze wilde het zelf vertellen, maar ze is dus ziek, ik bedoel dat is niet wat ze je wilde vertellen, dat is alleen een detail.' Zegt hij. Vaag. 'Dus wat is er aan de hand?' Vraag ik. 'Pezz, Jesy is zwanger.' Zegt Zayn kleintjes. Er ontstaat een grote glimlach op mijn gezicht en vervolgens sla ik mijn handen voor mijn mond. 'D-de Tour.' Besef ik me langzaam. Alle ogen zijn nu op mij gericht. Ik glimlach voorzichtig. 'Maar het is geweldig nieuws, toch?' Verbreek ik de stilte. Allemaal beginnen ze hevig te knikken. 'Dachten jullie serieus dat ik boos zou worden?' Vraag ik. En ze wijzen allemaal gelijk naar Louis. Ik begin Louis in elkaar te meppen met een kussen. Na een lange avond zeggen Jade en ik gedag tegen Leigh-Anne en One Direction.
'Jadie?' Vraag ik. 'What's up Pezz?' 'Weet je, ik had eigenlijk al een back-up in gedachten en nu dat met Jes, ze zou perfect zijn.' 'Wie had je in gedachten?' Vraagt Jade nieuwsgierig. 'Jill.' Zeg ik. Jade fronst. 'Ze is aardig babe, maar dat betekent niet dat ze kan zingen, weet je.' Zegt Jade. 'Luister Jade jij vertelt mijn idee aan de andere, als ze het ermee eens zijn ga ik naar Jill om te vragen of ze mee wilt. Als ze ja zegt organiseren we een soort auditie voor Jill. Oke?' Stel ik voor. Ze knikt. 'Strak plan girl.'
POV Lynn
'Ho, wacht even Jill, ik laat je hier even staan er belt iemand aan.' Zeg ik tegen Jill via FaceTime. Ze knikt. Als ik de deur open zie ik Perrie staan. Ik begroet haar. Ik wenk naar Jill en leg mijn vinger op mijn lippen. 'Pez, is het oke als mijn vriendin meeluisterd?' Vraag ik en ik wijs naar mijn telefoon. Ze knikt. 'Ik kom je eigenlijk iets aanbieden.' Zegt Perrie. Ik kijk haar onderzoekend aan. 'Het moet nog even uit het nieuws blijven, maar Jesy is zwanger.' Zegt Perrie vrolijk. Ik glimlach. 'Wat geweldig!' Zeg ik. Perrie begint weer te praten. 'Ja, maar dat betekend dat ze niet mee kan op tour en ze vervanging nodig heeft. En dan nu mijn voorstel..' Ze neemt een korte pauze. 'We zouden jou enorm graag mee willen als vervanging, dus willen we morgen voor jou een auditie organiseren, als je zou willen.' Zegt Perrie gespannen. Ik hoor een stem uit de richting van mijn telefoon komen. 'Sorry dat ik stoor, maar Lynn daar moet je geen seconde over nadenken, dit is wat je altijd gewild hebt!!!' Schreeuwt Jill. Ik glimlach van oor tot oor. 'Ik kom morgen.' Zeg ik vastberaden, zonder na te denken. Eerst doen, dan denken. Zo gaat het meestal bij mij. Maar hoe moeilijk kan het zijn. 'Bedankt voor de geweldige kans Pezzie.' Zeg ik en ik geef haar spontaan een knuffel. Ze loopt met een brede lach de kamer uit. Ik bedenk me wat ik allemaal zou moeten regelen als ik echt mee zou mogen. 'Jill, wat heb ik net gedaan?' Vraag ik hopeloos. 'Eerst doen, dan denken, toch?' Zegt Jill. Ik knik en we schieten in de lach.
🎶
A/N
I like those music nootjes :)
Ik vind dit hoofdstuk persoonlijk erg slecht, maar ik kan er niks beters van maken, dus je moet het ermee doen :0 :(
Tips / comments / votes / follows / reads zijn welkom :)))))))
Liefs, Madelief <3
YOU ARE READING
While nobody sees.. - Little Mix + One Direction
FanfictionHij glimlacht naar me en duizenden vlinders vliegen door mijn buik die zich omtoveren in elektriciteit als hij mijn hand pakt. Je bent verliefd Lynn Westford. Hopeloos verliefd. -- Hei schatjes, ja je leest het goed... Eindelijk weer een nieuwe...