PROLOG

274 60 64
                                    

Dylan

Czuję, że to będzie kolejny zmarnowany dzień w tej budzie. Ostatni rok to masa obowiązków i przygotowań do samodzielnego życia. Ciągła rywalizacja, konflikty i pogłębiająca się różnica pomiędzy „popularnymi" i „kozłami ofiarnymi". Jednak już pierwszego dnia,  moją uwagę przykuła niejaka Megan Jones – dziewczyna z „elity". Sam nie wiem, do której grupy należę. Wydaje mi się, że jestem z tych nieokreślonych.  Zawsze jest coś, co sprawia, że boję się do niej zagadać, nawet na chwilę. Nie powiem, zamieniliśmy kilka zdań, lecz czysto związanych ze szkołą. Nie wiem, co lubi robić, jakie ma plany, ale chcę się dowiedzieć. Mój najlepszy kumpel Jack od dawna mi mówi, że ona nie jest dla mnie, szybko się znudzi i poleci do innego. Może i wyróżnia się wyglądem, ma gadane i jest królową na wszystkich imprezach, ale coś sprawiło, że zacząłem widzieć w niej inną dziewczynę. Chcę, żeby dowiedziała się, co do niej czuję i chyba nawet wiem, jak to zrobić...

Jack

Czuję, że to będzie najlepszy rok w tej budzie. W końcu ostatnia klasa, najlepsze melanże i oczywiście masa dziewczyn. Od kilku lat przyjaźnię się z Dylanem, któremu ostatnio uderzyła woda sodowa do głowy. Biedaczek zakochał się w najlepszej lasce ze szkoły, a ja zamierzam zrobić wszystko, żeby to chwilowe zauroczenie, albo co gorsza uderzenie strzały amora, szybko się zmieniło w niechęć i odrazę. Zdaję sobie sprawę z tego, że jest to mój kumpel, ale czego się nie robi dla takiej sztuki. Może i wyróżnia się wyglądem i jest królową na wszystkich imprezach, ale poza tym jest pusta jak mój portfel. Chcę, żeby zapomniał o niej raz na zawsze i chyba nawet wiem, jak to zrobić...

***
Zapraszam do czytania!
Okładka wykonana przez wspaniałą SamantaLouis

Życie w kłamstwieOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz