- "Atahaaannn hayatım"!!!!
Kafamı Atahan'ın elinden hızla çektim. Kızın biri hızla merdivenleri çıkıp Atahan'ın dudaklarına vantuz gibi yapıştı hala uyukluyormuydum diye kendimi cimcikledim ama yok uyumuyodum sarışın oynak balina Atahan'ı yiyordu.!!!
-"Tövbe tövbe" diyip ayağı kalktım ama kız ahtapot gibi kollarını çocuğa doladı.!!!
-"Müsade etsenizde çıksak" dedik artık.!!! Kız ayrıldıktan sonra Atahan ayağa kalktı geç bakalım "Derin Hanımcığım" sırım sırım sırıtarak diyo bi de dayanamayacaktım artık
- "Hayırdır pişmiş kelle gibi ne sırıtıyosun sen!!!." Dedim ve hızla amfiden Henna ile beraber çıktık.
- "Derin şoklardayım valla o nasıl bir manzaraydı kız öyle, adamı ayakta hamsi gibi yedi milletin gözü önün de hemde!!!"
-"Henna senin yüzünden en yakın koltuktan izledik bir de bunları adamla 1.30 saat dip dibeydim aklım çıktı."
-"Doğru beyninin pekmezi aktı adamın avucunun içine". "Çok mu rahattı kız aldın mı uykunu hahaha "
-"Pekmezini şimdi ben akıtacağım senin görceksin illa mahalle karısına çevirteceksin beni dimi" ne istiyorsun kantinde? de bakem;
-"Simit, peynir ,çay. Sana zahmet canım arkadaşım hihihi"
Arkamı dönüp "cınım ırkıdışımmış mış mış da "diye ağzını taklit ettim.
Kendime de aynılarından alıp masaya geçtim.Açlıktan bayılacaktım. Tam çayımı yudumlamıştım ki birisi "oturabilirmiyim acaba?" dedi aynı sınıftaydık ama tanışmamıştık." Tabi" dedim. Henna'nın yanındaki boş sandalyeye oturdu. "Tanışalım ben Pars Çakır "diyerek elini uzattı. Uzun boylu, iri yarı, çakır renginde gözleri olan esmer biriydi yakışıklı sayılırdı.
-"Ben Derin Akın "
-Ben de" Henna Öztürk" diyerek tanıştık.
Çok sevimli şakacı bir çocuktu. 10.00 'da bir ders daha vardı. 10 dk kalmıştı başlamasına simidimi bitirip masadan kalktım. Henna ve Pars'da arkamdan kalktılar. "Hafta sonu pikniğe gitmeyi düşünüyoruz sizde gelirmisiniz?" diyen Pars'a şöyle bir baktım:
-"Daha yeni başladı dersler ne pikniği böyle."
- "Tanışmak için" dedi peki dedim ve amfiye doğru yürüdük .
Ayaklarım geri geri gidiyordu resmen. Pars oturduğumuz yere kadar bizimle geldi Atahanda telefonuyla uğraşıyordu" pis zampara hovarda adi" demek isterdim ama hangi sıfatla bunu diyecektim...
- "Derinnnnn!!"
-"Efendim Pars"
-"Numaranı ver de piknik hakkında haber vereyim sana"
Atahan bakışlarını Parstan çekip bana çevirdi kısasa kısas cınım !!!!
Pars'ın uzattığı telefonu alıp numara mı kaydettim.
Yerime otururken Atahan:
-"Tc ni de verseydin o aç kurta" dedi.
-"Ortada bir kurt varsa o da sensin kıskançlık mı yapıyosun şimdi Atahan??"
Tam bu sırada kapı açıldı ve dersin hocası girdi anlaşılan ninniye devam edecekti.
Deftere birşeyler karalarken Atahan da inadıma kalemiyle defterimi karalıyordu... Deftere yazmaya başladı.
-"Gidecek misin pikniğe Derin?"
-"Olabilir Atahan ama can atmıyorum sen?"
-"Olabilir ."
-"Sevgilin kızmasın? İzin aldın mı Derincik?"
-"Bu taktikler eskide kalmadı mı?:)"
-"Ne taktiği günahıma giriyorsun Derin :("
-"Peeeehhh sen alışıksındır günaha."
-"O nereden çıktı?"
-"Milletin gözünün önünde kız götürdü seni be halinden de baya memnun gibiydin."
-"Bak sen akıllı bıdığa beni mi izledin sen? Hem sende diyorsun kız öptü ben mi öptüm?:( Kıskandın mı yoksa?"
-"Çüşşş yavaş gel neyse senin yüzünden dersi anlamıyorum mendabuuuuur!!!!!"
Defteri önüme çektim ve not almaya çalıştım. Şükür ders bitti... Eve gidip yatağıma kavuşmanın heycanıyla hızla ayağı kalktım Atahan kalkıp geçmeme izin verirken birden ayağım masanın demirine çarptı. Tam düşecektim ki Atahan kollarını belime sarıp bedenimi kendine çekti.
-"Allah'ım sana geliyorum derken şeytanın toynaklarına yaklanmıştım."!!!
Arkamdaki ses "yavaş ol bıdık bir yerine birşey olacak yoksa" dedi.
Şuan bedenim Atahan'ın kollarında ama ruhum Allah bilir nerelerde sürtüyordu.
Bu çocuğun kokusu beni öldürecekti en sonunda derin bir nefes alıp "sağol" dedim.
Ne olur bırak gideyim ahtapot kılıklı herif diyen iç sesime katıldım yine.
-"Bırakabilirsin Atahan" dedim ama adam da tık yok nefesi saçlarımda geziyordu birden "kime diyorum ben"!! diyip ellerini açmaya çalıştım beni kendine çevirip" domatesten farkın yok suan Derin" dedi. Neden şaşırmadım acabaaaa?"
-"Ayağım acıyor!! mal herif!! tabi kızarıp bozaracağım "çantamı elime aldım tam adım atacaktım ki ayaklarım yerden kesildi.
-"Atahan bıraksana beni çıldırdın mı? rezil ettin beni millete bize bakıyor herkes.!!!! indirsene beni !!!Henna!! birşey yapsana!!!. Ne sırıtıyorsun ulan kritoryus ben gösteririm sana evde !!!!"
-"Bir rahat dur kaç kız şuan da sana imrenerek bakıyor farkında mısın?" diyen Atahanın suratına yumruk atmak istiyordum ama şuan yerimden de içten içe memnundum da.
-"Peki sen erkeklerin sana imrenerek baktığını görüyor musun?" dedim.
-"Sen onlara erkek mi diyorsun ben varken hemde !!?"haha.
-"Çok komik narsist misin? sen."
-"Sence" diyip göz kırptı.
- "Kesin öylesin. Evde aynada yoktur şimdi çatır çatır çatlatmıssındır. Kasım kasım kasılmaktan orta yerinden ayrılacaksın bir gün."
- "Korkma öyle birşey olursa hemen kınanı getireceğim".
Daha birşey demek istemiyordum arabanın ön yolcu koltuğuna beni oturtup kendi, sürucü koltuğuna geçti. -"Sen nereye Atahan Bey iyice alıştın arabama valla!!!!"
Henna arabanın anahtarlarını Atahan'a uzattı hemen çalıştırıp eve doğru sürmeye başladı. Bende uykunun kollarına kendimi bıraktım... Gözlerimi açtığımda arabayı park eden Atahan'a baktım sonra arka koltuğa bakışlarımı çevirdim.
- "Henna kritoryusu nerede? "dedim.
-"Sevgilisi hastalanmış yanına gitti seninle ilgilenmem içinde sıkı sıkı tembihledi".
-"Yeterince yardım ettin sağol" dedim Arabadan inmeye çalışırken...
-"Sorun yok" diyip tekrar kucağına aldı. Kalbim infilak edecekti artık ona sorun yok bana sorun çok! yüzü yüzüme nasılda yakındı. Asansöre binip evin kapısına geldik. Şifreyi anında yazdı yok ya bu olmuş olamaz ah Henna !!!bir elin adamına kapı şifresini vermediğin kalmıştı sen eve gel kurtuluşun yok benden!!!!
-"Odana mı bırakayım yoksa salonda mı oturmak istersin?"
-"Huuu ???yerin rahat heralde bir cevap versen !!diyorum."
-"Ayhh!! pardon dalmışım salona bırakır mısın?"
-"Sen gözlerin açıkta mı uyuyorsun Derin ?? Valla hiç şaşırmadım".
Bir yandan gülerken bir yandan da beni koltuğa bıraktı. Gülünce çıkan gamzesini yeni görüyordum. Bir insana bu kadar mı yakışır gamze yaaa. Sulanmamı yarıda kesip:-"Teşekkür ederim işkence çektirdim bugün sana Atahan..."
-"Önemli değil Derin komşuyuz şurada" diyip kahkahayı bastı. Aygır iki dakika insan olma zaten alışmış kudurmuştan beterdir tabi...-"Bekle geliyorum" dedi ve evden çıktı. Tam derin bir nefes alayım derken elinde bir spreyle eve girdi.
-"Hayırdır o ne ?."" Ayağın için" dedi ve ayakkabımı çıkartmaya başladı.
- "Yaaa dur ben yaparım" dedim. -"Elleşme bi yaa"
-"Ne o tahrik mi oluyorsun?" dedi. Aygır ne tahrik olacağım be!!, sen dokundun diye parça pinçik edecek değilim kendimi ,tek kaşını kaldırıp:
-"Göreceğiz şimdi "dedi ve ayakkabılarımı çıkardı. Toz pembe çoraplarımı da çıkarıp spreyi bileğime sıktı anında acısı kesilmişti.. -"Geçti mi Derin ?"
-" Evet geçti" dedim. "Acayip uykum var ben uyuyayım sende git eve dinlen."
-" Ben iyiyim böyle Henna gelene kadar buradayım" dedi Atahan .
-"İyi halt etti "dedim. Uyuyacaksan şu koltuğun yanında pike var üstüne ört. -"Peki" diyip karşımdaki koltuğa uzandı. Üstüm başım Sayın Atahan kokuyordu bu kokuya alışmıştım artık kokusuyla uyuya kalmışım...
-"Deriiin Deriiiiiin Deriiiiiiiiiiiinnnnn!!!!"
-"Neee ne oldu!!! diyip uykudan sıçradım. Karşımda Atahan:
-"Kızım top patlasa uyanmayacaksın ne biçim uykun var kaç saattir seni uyandırmaya çalışıyorum kalk pizza söyledim yiyelim öldüm açlıktan..."
-" Yuh be adam uyuyan insan böyle mi uyandırılır vallahi peees...
-"Ne yapsaydım öperek mi uyandırsaydım Derin? ama suni tenefüs bile yapsam uyanacak bir halin yoktu..."
-"Aklın fikrin şeytanlıkta ,sapıklıkta uykum derin değildir benim!! gece uykusuzluk ,sabah erken kalkma derken bünyem ters döndü vallahi...
-"Kesin öyledir kalk gel hadi soğumasın."
Yavaşça kalkıp masaya oturdum saate baktığım da 18.08'di "yuh" dedim ...
- "Bencede yuh uyandırmasam bahara uyanırdın artık..."
-"Ayımı diyorsun şimdi sen bana !!!"
-"Yo sadece ayılar mı kış uykusuna yatar ama sen kendini daha iyi bilirsin" dedi.
-"Pislik ya adiiii..." Pizzadan bir dilim alıp Atahan'ın ağzına teptimmm...
-"Bak sususunca ne güzel oluyor ortam" demiştim ki o da bir dilim alıp ağzıma tepti. Gülmemek için zor tutyordum kendimi. Sataşmalarımızla pizzayı bitirip. Salona geçtik..
-"Eeee anlat bakalım bekarlık nasıl gidiyor? diyen Atahan'ı boğmak istiyorum!!!!!"
-"Gayet güzel peki senin çok sevgililik dönemin nasil gidiyor??"
-"Mükemmel ya" kahkaha attı...
-"Tabi canım her çiçekten bal toplayan arıya ne soruyorum bende !!! "
Tam ayağa kalkacaktım ki Atahan'ın elleri bileklerimi kavradı
-"Gerçekten beni böyle mi görüyorsun Derin ??dedi..."
Kokusuna şimdiden alışmış olan bu benliğimle, gözleri gözlerimi bulduğunda içimde fırtınalar koparmayı başaran... her dokunuşunda tenimi yakan... adama ne demem gerekiyordu şimdi???....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HOVARDAYLA AŞK BİR BAŞKA...
RomantikEla ela içime akan gözlerin yokmuydu elimi kolumu bağlayan. Gülüşünle sürgüne giden, Kokunla en bilinmediklerimi yaşayan ben değilmiydim. İnsan nasıl uzak durabilirdi ki enlerinden!!! Ne kadar uzak durmaya çalışsamda uydu gibi yörüngende takılıp ka...