Atahan alnımı öpüp başımı göğsüne yasladı. Kollarını belime sarıp kendine çekti. Mutlumuydum hemde çok ama bu güzel rüyanın kabus olmasından da deli gibi korkuyordum...
Derin bir uykuya kendimi teslim ettim...
-"Ataaaaahaaaaan...!!!"
-"Kime diyorum Atahan kış uykusuna mı yattın. Uyansana be adam saat kaç oldu açlıktan bayılıcam.."
-Ne bağırıyorsun Derin yaa!"
-"Ahtapot gibi sarılmışşın kalkamıyorum."
-"Kalkma zaten kızım ne güzel uyuyoruz şurada."
-"Kalk dedim Atahan ne aygır herif çıktın sen be.."
-"Senin kadar olamam Derinciğim.!"
-"Atahan senin kadar kereste bir adam daha tanımadım taş devrinden gelen Barni Moloztaş gibi çöktün hayatıma!.."
-"Off kızım valla sendeki çene kimsede yok başım şişti. Kalk giyin de yemeğe gidelim."
-"Aferin yola gel. Atahan ne giysem valla çok kararsız kaldım. "
Atahan hızla yanıma geldi ve dolaba bakmaya başladı. Hemen bir jean,üzerine de dekoltesi olmayan bir şeyler aramaya başladı.
-"Kızım senin hiç kapalı bir kıyafetin yok mu ? Fakir misin sen bunların ya yarıları yok ya da kumaştan çalmışlar!!! Dolap dolaplıktan çıkmış."
-"He Atahan he sana soranda kabahat zaten. Çekil şuradan da ben gene bir bakayım öküz gözünden zevk bekliyorum bende! Gram beynim yok!"
-"Bir daha bana öküz dersen seni şu dolaba kitlerim ömürbillah çıkamazsın Derin Hanım!"
-"Hoşgeldin aramıza Psikopat Atahan bende nerde kaldın diye yollarını gözlüyordum!"
-"Ben duşa giriyorum sende ne giyersen giy umrumda değil
Derinciğim.!!!-"Gir gir umrunda olmasın da zaten !"
Atahan duşa girince bende inat damarımı hoplatığı için onun sinirlerini sek sek oynatacak kıyafetler aramaya başladım. Önünde derin göğüs dekoltesi olan kırık beyaz bluzumu, dizimin bir karış üstünde olan siyah eteğimi hızlıca giyindim. Saçlarımı bir güzel açıp aşağıya eğdim saç köpüğünü avuçlarıma döküp uçlarından yukarıya doğru sürüp ellerimi saçlarımın uçlarını sıkıp bıraktım. Dalgalarım daha çok belli olurken havalı bir görüntüye ulaşmıştım. Sıra makyaja gelince eyeliner, rimel,siyah göz kalemi,toprak tonlarında allığım ve Atahan'ı bitirecek son vuruşa gelmişti sıra tabiki kırmızı bir ruj. Aynadaki görüntüme hayran kalmış vaziyette bakınca duşun kapısı açıldı. İster istemez bakıyor insan!
Ama karşımda bal rengi saçlarından sular damlayan,hatta ve hatta kaslarının üzerlerinde damlacıklar olan Atahan'ı görmeyi beklemiyordum. Belindeki beyaz havludan hiç bahsetmiyorum bile. O da bana bakarken baştan aşağıya beni süzdü. Bir de üstüne blenderdan geçirdi ve yutkundu. Bu adam beni kalpten götürmeye yemin etmişti belliki kesin ve net yani...-"Atahan ben sana demedim mi şu duştan giyinik çık diye!!!!"
-"Niye kalbin mi kaldırmıyor?" derken sinsice sırıtmayı da ihmal etmedi. Niye hiç şaşırmadım acaba yontulmamış kereste!!!
-"Kalpten gidiyorum bak öldüm Atahan !!! Dolaba ilerleyip kırmızı ince bantlı topuklu ayakkabılarımıda ayağıma geçirip ,siyah çantamı da elime aldım.
Atahan'ın kasılan çenesi sinirlendiğinin sinyallerini gönderirken kapıya yöneldim.
-"Ben yemeğe iniyorum sende giyinince gelirsin!..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HOVARDAYLA AŞK BİR BAŞKA...
RomanceEla ela içime akan gözlerin yokmuydu elimi kolumu bağlayan. Gülüşünle sürgüne giden, Kokunla en bilinmediklerimi yaşayan ben değilmiydim. İnsan nasıl uzak durabilirdi ki enlerinden!!! Ne kadar uzak durmaya çalışsamda uydu gibi yörüngende takılıp ka...