Bu sondu. Onunla olan her şey sondu.Kendimi attığım ateş beni yakıp kül etmişti.Bilinmeyenlere sürükleyen ela gözler sonum olmuştu. Ne kadar o kızı isteğiyle öpmediğini bilsemde içimdeki kor beni Atahan'dan uzaklaştırıyordu.
💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕
⭐12. BÖLÜM VANTUZ ATAHAN⭐
Atahan hızla Çağlayı itip Derin'in peşinden dışarıya doğru koştu.Atahan ne olduğunu bile anlamadan kız bir anda yapışmıştı Atahan bile böyle bir şeyi beklemiyordu Derinin gözünün içine bakarken bir anda olan olmuştu.
-"Derin sakin olur musun lütfen kız kendi yapıştı gördün!"
Derin bu kadar pişkinliğede yuh diyordu artık bu bir mazeretmiydi e o zaman herkeste gelip beni öpsün bu kadar basit olamazdı!.
-"Tabi canım sakin olayım dimi o boynuzlar sana takılmadı Atahan bana takıldı görüyor musun bilmem bu kadar basit mi ya o geldi beni öptü eee ne yapayım gidip kızı tebrik mi edeyim söylesene Atahan!"
-"Ben kimseye boynuz takmadım hem adamın dibinde kıvrım kıvrım yılandan daha kıvraktın inan Asena seni görseydi mesleği bırakırdı öyle kıvırarak sen bana boynuzun daniskasını taktın birde parlattın haberin yok kızım sen çıldırdın mı? Beni katil mi etmek istiyorsun? Başlarım böyle işe sevgilimiyiz değilmiyiz açık açık konuşalım artık!"
-"Allah senin tependen baksın Atahan ben burda boynuz taktın diyorum sen geçmiş sevgilimiyiz diyosun değilsek niye beni her fırsatta öpüyorsun vantuz balığına mı özendin beni öperek temizlemeye mi çalışıyorsun ne halt ediyorsun beyinsiz herif sallanmadan dur önce sen alkolik, manyak, hovardaaa!
-"Af buyur demek alkolik, manyak, hovarda da oldum sevmiyorum kızım seni evet balıklara özendim her kızı öperek arındırıyorum rahatladın mı sevgili mevgili de değiliz çok şükür seninle hayat geçmez!"
-"Ayy çok doğru söyledin Atahan seninle sevgili olacağıma bundan sonra ağaçla sevgili olurum daha iyi artık benden uzak duracaksın, yanımda yatmayacaksın, ne giyindiğime karışmayacaksın, yanımdaki erkek sinekle olan ilşkime bile karışamayacaksın bundan sonra sadece okul ve iş bizim ortak alanlarımız tamam mı?"
-"Tamam be sende bana karışamazsın aynı şeyler senin içinde geçerli tamam mı arkadaşım ve iş ortağım fındık Derin?"
-"Anlaştık hovarda Atahan Rüzgar Bey ben otele dönüyorum şimdi görüşmemek üzere..."
-"Dur bakalım bende geliyorum bu ortam fena bozuk kokuyor dayanamıyacağım beni de bırak ortağım göccük Derin!"
Ayhhhh bu adam beni öldürecek en sonunda ya katlanamıyorum bu hıyara istenmeyen otttt sevme kardeşim beni çok ta umrumdaydı . Peki umrumda değilse bu içim niye böyle acıyor benim. Allahın vantuzu Derin kızım kendine gel adam bir Hakan Sabancı değil niye üzülüyorsam! benim acil farklı kulvarlara açılma zamanım geldi. Belli etmicem bende bunların hıncını senden almazsam Atahan banada Derin demesinler son gülen iyi güler!.
-"Atahan Bey arabanız" diyen valeyle iç hesaplaşmam yarıda kaldı!
-"Ben alayım anahtarı gördüğünüz üzere adam arabayı göremiyor değil ki anahtarı görüp arabayı kullanacak." bahşişini de verip arabaya bindim. Atahan salağıda döne döne, sallana sallana öne bindi işim gücüm yok birde arabaya taşıcam hiç hayal kurmayın arabayla üstünden geçesim var bu mendaburun umrum değil!
20 dakikalık sessiz, sızışlı bir yolculuğun ardından otele geldik. Sızışlı kısmını Atahan oluşturuyor tabi. Hızlıca arabadan indim valeye Atahan'ı odaya getirmesini söyleyip odama doğru çıkmaya başladım ben taşıyacak değilim dimi ama. Ben de içtim ama bu adam kadar değil kendi düşen ağlamaz . Kartımı çıkarıp odama giriş yaptım arkamdan zavallı görevliler Atahan'ın kollarına girmiş taşımaya çalışıyorlardı.Kapıyı iyice açıp içeri girmelerine yardımcı oldum sonrada Atahan'ın arka cebinden cüzdanını çıkarıp görevlilere bol bol bahşiş verdim oh iyi ettim 2000 liracık bişey. Beter olsun yüz üstü yatağında uyuyan bir adet Atahanımız oldu ne mutlu bize rahatça kalp krizi geçirebilirim artık. Bu olanlar yetti bana ne gündü bir mutlu oldum bir ağladım bir şaşırdım darmadağan oldum en iyisi duş alıp uyumak sabah erken kalkıp Atahan'ın acı dolu kalkışını izleyip mutlu olmak istiyorum...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HOVARDAYLA AŞK BİR BAŞKA...
RomanceEla ela içime akan gözlerin yokmuydu elimi kolumu bağlayan. Gülüşünle sürgüne giden, Kokunla en bilinmediklerimi yaşayan ben değilmiydim. İnsan nasıl uzak durabilirdi ki enlerinden!!! Ne kadar uzak durmaya çalışsamda uydu gibi yörüngende takılıp ka...