!!ADİ İBLİS!!

29 4 2
                                    


-"Teşekkürler dedim sinirlice anlamış olacak ki kızarıp masadan ayrıldı."

-"Vahşi bir cazibem var dimi Derincik?"

-"Evet Atahan sende ÖKÜZ cazibesi var!!!..."

-"Derin bir ara doktora gidelim mi?

-"Neden?"

"Dilini sünnet ettireceğim.!!!"

-"Pislikkkkk.Sen git kendini sünnet ettir!"

-"Ben oldum canım!!!"

"Çüşş Atahan sapıklıkta level atladın farkında mısın?"

-"Beni bu hale getirenler utansın!"

-"Atahan belli ki doydun sen kalk hadi!"

-"Kızım daha yeni yiyeceğim ne doyması?"

-"Susta ye o zaman!!!! Yaaa Atahan."!!

-"Efendim Derinciğim."

-"Çok sıcak oldu şu şalı çıkarabilir miyim?"

Atahan etrafa baktıktan sonra yaklaşıp şalı çıkarmaya çalışırken kulağıma;

-"Ben taktım ancak ben çıkarırım diyerek şallı çıkarıp boynundan astı."

-"Pislikkkk şu oyunların hiç bitmeyecek heralde!!!"

-"Ayıp ediyorsun Derin bana!"

-"Sen ayıpların iblisisin Atahancımm!"

-"Cımm demek"

-"Lafın gelişi öyle dedim Atahan yoksa cımmm lafı sana ağır gelir. Bir yandan da ballı sütümüzü içiyorduk. Çene yarıştırmaktan da yorulmuştum. İnadına süte yumuluyordum. Öküz Atahan'ın bakışlarıda olmasa!! Ateş mi bastı beni ne. Bu çocuk ne zaman bakışlarını üzerimden çekecek merakla bekliyorum. Atahan;

-"Derin telefonum nerde benim?"

-"Atahan bana o lazer ışınlı bakışlarını göndermeyi kesip masanın üzerine baksaydın orada olduğunu görürdün!!"

Telefonu eline alıp bana o sinsi sırıtışını da gönderdikten sonra gülümse diyip resmimi çekti. Ben ne olduğunu anlamadan Atahan dudaklarıma yapışıp üst dudağımı emmeye başladı... Kendini kaybetme Derin kendini kaybetme..

Atahan geri çekilip parmağıyla dudaklarımın üstünden geçerken benim hala donup kalmama gülümsedi.

-"Süt kalmıştı Derinciğim.."

-"Allah seni kahretmesin ya da yok yok kahretsin de kızları öpeme inşallah dudakların çatlasında acıdan kıvran adi iblis... Peçete denen birşey var. İcad edildiğini mi unuttun. Bütün kızlara pecete görevi mi görüyor o dudakların derken dudağında gördüğüm sırıtış içimdeki volkanı infilak ettirdi ve Atahan'ın dudaklarına patlattım bir tane içimin yağları eridi ohhhh."

-"İyice tahrik ediyorsun beni güzelim!"

-"Dayaktan zevk mi alıyorsun Atahan psikolojik sorunların mı var ?" Normal olduğunu zaten düşünmüyorum ama!"

-"Ellerinin dudaklarıma değmesinden zevk alabilirim değil mi?"

-"Atahan sapık senin yanında vallaha suçsuz kalır o derece diyorum."

-"Bende sadece senin sapığın olduğumu kabul ediyorum." Gene sırıtıyordu pişmiş kelle gibi..

-"Allahım sana geliyorum yarabbii..."

-"Az yavaş git Derin mazallah yolda birşey olur!!!"

Tam ağzımı açacaktım ki otelin müdürü Hakan bey ve yanındaki iki kişiyle birlikte bize doğru geliyorlardı. Karşımıza geçip :

HOVARDAYLA AŞK BİR BAŞKA...Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin