KÜT KÜT

35 6 2
                                    

Kokusuna şimdiden alışmış olan bu benliğimle, gözleri gözlerimi bulduğunda içimde fırtınalar koparmayı başaran... her dokunuşunda tenimi yakan... adama ne demem gerekiyordu şimdi???....

-Atahannn... Demem ile birlikte hayvanın kahkaha atması bir oldu ...
-"Akıllı bıdık diyorum ama pekte akıllı değilsin tongaya geliyorsun baksana." Şaka yaptım kızım hortlak görmüşe döndün.!!

-"Keşke hortlak görseydim. Seni göreceğime, zampara herif ne olacak..."

-"Çarpılacaksın bak şimdi Derin."

Hala kahkaha atıyordu yaa...

-Verem olacağım senin yüzünden be kereste!!! hayatıma fredinin kabusu gibi çöktün çaki senin yanında melek değil melaaaaaike kalır o derece!!!

-"Yapma ya "dedikten sonra telefonu çalmaya başladı;
-"Efendim Sarı Lokumum"

Şuan gözlerimin açılmaktan yırtılma seviyesine geldiğine eminim.

-"Evde değilim be lokumum başımda çaki'nin gelini duruyo baya işim var anlayacağın yarın okulda buluşur özlem gideririz ne dersin? diyip kahkaha attı.
Belliki kız kabul etti. Ağzı kulaklarına varmakla kalmadı kulaklarını teğet geçip uzaya yollandı.

-"Senin yüzünden Sarı Lokumumdan da mahrum kaldım kızım ya..."

Boğazında kalır inşallah o sarı sarı lokumlar. Hovarda adamın aklı, fikri, bedeni karıda kızda acaba beyni başka şeylere calışmıyor mu? Duygu sevgi ne demek bilir mi? diye düşünürken:

-"Hindi gibi ne düşüyorsun kızım? Sıkıldım valla ..."
-"Tabi canım senin beynini çalıştıracak bir uyarı yok burda. Lokum getireyim yermisin telefonla konuşurken salyaların akıyordu da.!!!! Baya baya koltuk ıslandı!!!"

-"Ne o kıskandın mı akıllı bıdık?"
Sormaaaaa kıskançlıktan saçımı başımı yolup trafolara çıkacağım.!!!

-"Dağların nesi var trafoya yöneldin!!
Sanane be ister trafoya çıkarım ister teleferiğe çıkarım seni ne ilgilendiriyor.!"

-"Kıyamam kız sana kıskandığını belli etmeyeydin iyidi "dedi.
Tam ağzımı açacakken Henna eve teşrif etmişti.. Fırsattan istifade fredinin kabusu:

-"Bu deli derviş sana emanet ben lokum yemeye gidiyorum." dedi ve kapıdan çıktı.

Arkasından ne kadar yastık fırlatsam da kapıya gelmekle yetindi sadece...

-"O lokumları yutamazsın dilini ısırırsın inşallah dedim, ama kime dedim, adam çoktan gitmişti."

-"Henna gel buraya hemen !!!Perihan Teyzeyi arıyorum yediğin haltları anlatmaya başlayacağım. Sen bittin kritoryus. Peroş kızın sevgilisine kırıtmaktan, yakında bel nakline ihtiyacı olacak şimdiden donör arayıp bulun diyeceğim.!!!

-"Deriiiin yaaaaa!!!!Tatliskommmmm benim, hayatımın anlamı söylersen ölümü kemir!!!"

-"Sus pis ya ölümü ye, ölümü gör diyenini gördüm de ölünü kemirip ne yapacağım iğrençsin vallaha peşinde köpek ettiğin sevgililerine söylesene sen bunu bak seni nasıl diri diri kemiriyorlar. Adamların boynuzları boylarını geçti haberleri yok. Daldan dala ,daldan dala atla sen. Adamla dip dibe canım çıktı. Bütün devrelerimi yakıp kavurdu kereste.!!! Onun yanında düşünce yoksulluğu çekiyorum ben.!!!"

- "Canıma sonra okursun Alsancak' ta bir barda Trabzonluların gecesi var Serdar davet etti gidelim mi?"

-"Saat kaçta?"
-"20.00'da aşkoşum. Gidelim mi ayağın nasıl?"
-"Kalk gidelim kız saat daha 19.30 anca hazırlanırız ayağımda gayet iyi."
-"Oooo bu gece ortalığın tozunu attıracağız desene Derin hanım!!"

HOVARDAYLA AŞK BİR BAŞKA...Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin