BOMBELERE GELL!!!

32 6 6
                                    

-"Keşke senin dilin kopsa!!"
derken göz kırptı.
-" İyi geceler canım" diyip evden çıktı....

Bu adamla ben ne yapacağım ya bir yanım nefret ederken diğer yanım adamla akraba çıkıyordu!!!!

Uykum da kaçtı ne yapsam ki!!. Mutfğa sıçraya sıçraya gidip dolaptan bira ve tekila çıkardım bu gece bana uyku haram bari haram haram takılalım.

2 Saat Sonra

-"Ah ulaaaann kereste !!!ne vardı karşıma çıkacak hadi çıktın bir de akraba çıkıyorsun."

-"Acaba hangi lokumları boğazına düzüyorsun hııkkkk. Şimdi sen görürsün!!!!!"

-"Dürzüü açsana şu kapıyı beeee nedir senden çektiğim. Aç ulaaaaaaan boğazında kalacak lokumlar hııkk!!!"

-"Ooooo hele şükür açtın kapıyı lokumlar ne alemde bitirdin mi? hıkkk!!"

-"Kızım geç çabuk içeri çıldırdın mı saat 02.30 be !"

İçeri girdim odaları tek tek kontrol edip:
-" Lokumları nereye sakladın hıkkk Atahan!!!

-"Kızım ne lokumu ya ne diyorsun? sen ne diye içtin ben sana yat diyorum sen kafayı trollüyorsun!!"

-"Doğruyu hııkkk söyle Atahan Sarı Lokumun nerede?"

-"Ya sabır evinde kızım. Gel buraya bakayım sen, kahve yapayımda iç kendine gelll."

-"Ben kendime gelmek istemiyorum 4 günde hayatımı talan ettin halime bak Atahan bey eserin güzel mi?"

-"Valla müthiş olmuş yapanın ellerine sağlık ama çok merak ediyorum sabah bunları hatırlayacak mısın?"

-"Niye ? Sarışınım ama salak değilim tabi hatırlayacağım hemde hatırladıkça rahatlayacağım.."

-"Ya demek öyleee kızım beni sinir etme iç şu kahveni de hadi evineee"

-"Tamam içeceğim hıık ama eve gitmiyorum!"

-"Neeyyy yok daha neler!!!"

-"Görürsün hıkkk."

-"Al ayyaş iç diyip uzattığı kahve fincanını alıp içmeye başladım."

-"Ayyaş niye içtin böyle dökül bakalım?"

-"Senin yüzünden sen gittikten sonra canım çok sıkıldı uykumda kaçtı bende içtim hıkkk."

-"Küçük ayyaş ya"

-"Kahve bittiyse naşşş!!! doğru eve hadi. "

-"Kessen gitmem!"

-"Kızım gitmeyip ne yapacaksın koynumda mı yatacaksın tövbe tövbe!"

-"Evet yatacağım der demez doğru yatak odasına gidip yatağın içine girdim."

-"Yok devenin nalı bee!! çık şu yataktan ateşle oynuyorsun."

-"Çıkmammmmmmm!!"

-"Bak kızım pişman olacağın şeyler yapıyorsunn sabah senin çeneni çekemem ben kendinde değilsin şuan.!!!"

-"Gayet kendimdeyim gir şu yatağa Atahannnn!"

-"Madem öyle bekle şimdi telefonu alıp geliyorum."

-"Telefonunu ne yapacaksın?"

-"Bekle görürsün ayyaş gece gece beni uykumdan etmek neymiş göstereceğim sana!"

-"Şimdi seni videoya çekiyorum ben sana git demiyor muyum?"

-"Diyorsun!"

-"Peki sen bana ne cevap veriyorsun?"

HOVARDAYLA AŞK BİR BAŞKA...Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin