BODRUM BODRUM

27 5 1
                                    

Birden ne yapacağımı şaşırdım.
-"Atahan yeter durun artık dememe rağmen beni dinleyen yoktu.

En sonunda zorla ayırmışlardı onları. Çocuğun yüzü gözü kan içindeydi. Atahan'ın da kaşı yarılmış kanıyordu. Ellerinden bahsetmiyorum bile. Ah deli oğlan ne yaptın sen böyle ya.Atahan Taha'ya

-"Bir daha seni Derin'in etrafında görürsem bu olanlar olacakların fragmanı olur dedi ve elimden tutup beni sürüklemeye başladı.

"Hayır yani gidiyorsun o oynak balinanın yanına oturuyorsun sonrada kalkıp adamı dövüyorsun ne anladım ben bu işten!". Ben içimden söylenirken adam beni sürüklüyordu. Artık elimde acıyordu dayanamıyordum.

-"Atahan elim acıyor. Aslında yüreğim daha çok acıyordu."

-"Atahan arabayı açıp beni ön koltuğa fırlatırken ayağımı çarpmıştım. "

-"Ah diyebildim sadece öküz ya resmen öküz.!!!"

Atahan da sürücü koltuğuna oturdu. 

-"Konuşalım Atahan!"

-"Ne konuşacağız Derin!!!"

-"Bağırmasana be adam !!! Dur ilk önce şu kaşınla ellerini halledelim her yerin kan."

Çantamdan ıslak mendili çıkarıp. Silmeye yeltendim ki;

-"Ben silerim" diyip elimden mendili almaya çalıştı aygır yaa çalıştı diyorum çünkü vermedim. O sert bakışları yok mu iliklerime işledi resmen bir kaşık suda beni boğacaktı. Ben ne yaptım sanki. ?!"

-"Acıyor mu?"

-"Hayır!!!"

-"Öldürseydin bir de adamı Atahan!!!"

-"Ya Derin ben sana demedim mi giyme şunu diye?"

-"Ya ne bileyim böyle olacağını ben?"

-"Uyardım ben seni?"

-"Atahan ben senin neyinim söylesene bir.? Elimden tutyorsun sınıfa sokuyorsun sonra elimi bırakıp o kızın yanına oturuyorsun açıklasana şunu?!!"

-"Derin biz seninle olamayız!!!.."

Şok olmuş ifadeyle ona bakıyordum benimle kedinin fareyle oynadığı gibi oynuyordu bir kaç günde içimi böyle dağlarcasına kendine bağlamıştı. Kimseye karşı böyle şeyler hissetmemiştim böylesine umut bağlamamıştım ve en acısı onun da beni sevdiğini sanmıştım. Şimdiyse geçmiş karşıma biz olamıyoruz diyordu. Bu kadar mı adisin be Atahan. Ne söyleyeyim ki ben sana şimdi niye mi diyeyim kendimi iyice rezil mi edeyim. Umut tohumları yerleşirken yüreğime sen nerdeydin bu zehir sözün neredeydi mi diyeyim? Gözlerime yaşlar hücum ederken kesinlikle ağlamayacaktım yeterince kendimi rezil etmiştim zaten."

-"Bencede Atahan Rüzgar Arslanoğlu!!"
diyerek arabadan dışarı çıktım ve yürümeye başladım. Aklımda bin türlü soruyla, yüreğimde yanan acıyla bana tek eşlik edense gözlerimden süzülen içime ilmek ilmek işlenen göz yaşlarımdı...."

ATAHAN RÜZGAR ARSLANOĞLUNDAN

-"Lanet olsunn!!!!!"

Derin'in kalbini paramparça etmiştim. Ama yapamazdım bağlandıkça bağlanıyordum ona. Onun değimiyle hovardanın tekiydim kırdığım cevizler 1000 'i aşmıştı. Ben gerçekten ona karşı ne hissediyordum emin bile değildim. Ona yaklaştıkça daha fazla şey istiyordum. Ya benden sıkılırsa geçmişim yüzünden acı çekerse. Bu olanların ailemiz yüzünden olduğunu bilirse!!

Camın önüne koyduğu güllere takıldı gözüm sabah nasılda heyecanlanmıştı. Sevincini görmemek için aptal olmak lazımdı. Birden aklıma hücum eden olaylar gelmişti. Buraya neden gelişim gibi...

HOVARDAYLA AŞK BİR BAŞKA...Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin