DİNG DONG

21 6 0
                                    

Atahanla şuan o kadar yakındık ki parmağımın acısı buharlaşmıştı sanki gözüm dudaklarında takılıp kalırken akşam ki görünütülerde filim şeridi gibi gözümün önünden geçmeye başladı.!!!!

-"Yoooooo yoooo olamazzzz!!"

-"Oldu bile canım dün zorla ırzıma geçtin. Şimdi nasıl temizleyeceksin namusumu  Derincik???"

Kısa ama benim için çok uzun olan şoklanma sürecinden sonra cevap vermeye çalıştım:

-"Olmayan şeyin mi ırzına geçtim sence ?"

-"Ordan namussuz gibi mi görünüyorum bıdık?"

-"Valla yalan söyleyemeyeceğim evet !"

-"Beni gram tanımıyorsun namussuz diyorsun ama gece ilk öpücüğünü emanet ediyorsun, koynumda yatıyorsun şimdide yemek yapıyorsun ? İçten içe bana kapıldığını düşüneceğim."!!

-"En güzel sarhoş lafı ;"özür dilerim sarhoştum ne yaptığımı bilmiyordum sarhoşluğuma denk geldin" diyerek evden çıkıp kapıyı hızlıca çarptım.

Allah beni top etmesin ya şu alkol kötülüklerin anası, babası, sülalesiymiş az bile söylemişler. Hem ben niye bu adamı aklıma takıyorum ki malım ben maaaaallll!!! "Allahım herkese akıl dağıtırken ben nerdeydim acaba "diyerek eve girdim.

Yeter valla bu adamı bir daha görmeyeceğim görsem bile salağa yatacağım içimdeki ses"" evet evet dün gece gördük nereye yattığını"" diyerek beni sinirden köpürtüyordu.

Henna duştan çıkıp yanıma geldi

-"Ne oldu kız sana nerelerdeydin sen bakem?"

-"Keresteye yemek yapmaya gittim."

-"Neyyyyyy ne iş kız tozuttun mu?"

-"Ayhhh boşver ya mal işte"

-"Kız bu ilk zamanlar sana yazmıyormuydu ne oldu birden buna?"

-"Aynı ama yılışık değil artık Henna"

-"Kız bu arada selvi teyze aradı seni aramış ulaşamamış o sarı pitona söyle beni acil arasın dedi!!!

-"Sarı piton dediğine göre baya sinirlenmiş bana telefonum nerde benim yaaaa olamazzzz!!!!

Hızla evden çıkıp Atahan'ın kapısına dayandım zili çaldım ama açmadı bende şifreyi girdim. Başımı içeriye uzattım  kimse yok gibiydi mutfağa ilerleyip masanın üzerindeki telefonuma yöneldim telefonu alır almaz da evden çıktım. Yakalanmadım Allahtan derken telefonum titredi. Ekrana bakınca yutkundum 20 cevapsız arama 25 mesaj öldümmmm ben...

Ellerim titreye titreye annemi aradım. Hemen açtı:

-"Anne !!"

-"Sus kız bacaklarını kıracağım senin akşama babanın ortağı ve ailesi yemeğe gelecek 1 saat sonra evde olmazsan kork benden Derin dedi ve kapattı.,
Eve girip hemen dolabimi açıp siyah bir elbise çıkardım .

,Eve girip hemen dolabimi açıp siyah bir elbise çıkardım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
HOVARDAYLA AŞK BİR BAŞKA...Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin