Birinci Bölüm

837 12 2
                                    

Deryadan;

En ön koltuğa geçip tiyatroyu seyretmeye başladım. Gerçekten çok heyecanlıydim. Yaklaşık 1 hafta sonra bende bu sahnede yer alacaktım. Selin hocamız bu görevi bana uygun görmüştü. Daha önce bir kaç kez sahnede yer almıştım. Ama ufak çaplı işlerdi. Tüm okulun önünde bunu yapmak .. bilmiyorum çok güzel ama heyecan verici bir isti.
12. Sınıf olmuştum. Ama hala sahnelerde okulun ilk günü gibi çekiniyordum.
Selin hocamız yanıma gelip,
"Deryacim hangi rolu oynayacagina karar verildi mi?"
"Hayır hocam. Murat hoca sizin bilgilendireceginizi söyledi. "
"Evet tamam öyleyse ben aciklayim. İki aşığı oynayacaksiniz. Fakat senle oynayacak erkek oyuncumuzu henüz bulamadık. Arayistayiz" Deyip tebessum etti.
Heyecanım dahada artmıştı. Ne iki aşık mı? Acaba benimle birlikte sahnede yer alacak kişi kim olacaktı. Selin hocayi başımla onaylayip tiyatro alanından çıktım.

Sınıfa doğru ilerledim. Kapıda eylülle   karşılaştık.

Eylül tarzıyla dikkat çeken bir kızdı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Eylül tarzıyla dikkat çeken bir kızdı. Benimde en yakın arkadaşlarımdan biriydi. Kırmızı saçlı ,mavi gözlü ve dövmeli ... oldukça tarzdı.
Eylül "Nerdeydin?"
"Tiyatroya hazirlaniyodum "
"Tamam canım hadi gel aşağıya inelim. Ders boşmuş "
12.sinif olmanın tek güzel yanı derslerde pek bir şey anlatmayp devamsızlığa göz yummalariydi. Ya da bu sadece bizim okul için geçerliydi. Okulumuz biraz kuralsızdı. Genelde dayakla ceza verirlerdi.
Eylülle aşağı inip banka oturduk. Eylülün sevgilisi mertcandan konu açıldı. MERTCAN ukala ve zengin bir piçti. Ama eylül seviyordu işte. Bana göre oldukça uyuz bir tipti.
"Öyle işte kanka. Mertcanla gayet iyi gidiyor. Okul çıkışında bir partiye gitcez."
"Ne partisi ?"
"Yanii bar işte . Eğlenmek bizimde hakkımız . Sınav stresinden oldukça bunalmış durumdayım. Sivilceli bir kıza dönmek istemiyorum."
Gülerek "Haklısın " dedim. Eylül ve mertcan aslında tam birbirlerini bulmuştu. Eylülde rahatina düşkün bir kızdı. Tıpkı mertcan gibi.
"Sende gelmek ister misin?"
"Ben tiyatroya kalicam. İlk provayi yapicaz bugün. Hem siz eğlenin ikiniz." Deyip güldüm.
"Peki " Deyip kolunu omzuma attı. Bir ders saati dolduğunda sınıfa çıktık.

Pencere kenarından 3. Sıra benim yerimdi. Eylülle oturuyordum. Ders edebiyatti. Tiyatro ile ilgilenen selin hocamızın dersiydi.
"Günaydın çocuklar " diyerek yerine oturdu. Bugün oldukça şıktı." Kişilik analizi yapicam sizleri " diye bir cümle kurdu. Nasıl bir analizdi bu?

" Berk hadi sen öğretmenler odasındaki kutuyu getir " dedi.
Berkte kutuyu almak için sınıftan çıktı. Berkte oldukça cool ve yakışıklı bir çocuktu. Çevresi oldukça çoktu.

"Buyrun hocam" Deyip selin hocaya güldü. Ah berk sen çok çapkinsin!
"Sağol canım. " Diyerek hocamizda berke güldü.

"Evet çocuklar bu kutunun içine söylediğim kişi hakkında düşüncelerinizi yazıp kutuya atacaksınız. İsterseniz başlayalım. "
Eylülle göz göze gelip şaşkın şekilde baktık.
"İlk ismimiz Derya Gürsel." Dediğinde avuç içlerim terlemeye başladı. Ah selin hoca ah ! Neden ben ya. Ya hakkımda kötü şeyler yazılırsa. Acaba benim hakkımda ne düşünüyolar?
"Ne endiseleniyosun kızım seni bütün sınıf seviyor." Diyerek gülümsedi eylül.
Bu beni biraz olsun rahatlatmisti. "Teşekkür ederim canım. " Deyip ellerimi yanaklarıma koyup sabırsızlıkla bekledim.
"Herkes yazmak zorunda tabi 0 almak istemiyorsa."
Ya ne bu zorunluluk hocam ya.

Süre dolduğunda "Okumaya başlıyorum" diyerek dediğini yaptı hocamız. 

"Çok güzel ve masumsun canım arkadaşım. Seni çok seviyorum. Eylül Öncü"

Gülerek eylüle baktım. İsminide yazmıştı. Heyecanım doruklara çıkarken selin hoca diğer kağıdı okumaya başladı.

"Tiyatroda yer aldığı ne kadarda belli. Sahnede rol yapacaksın canım gerçek hayatında değil. Bayağı benimsemişsin sen bu rol meselesini."

Duyduğumla gözlerim kocaman açıldı. Kim böyle bir şey yazmıştıki. Bildiğim kadarıyla sınıfta düşmanım yoktu.!

Selin hoca "bu kişi kimse arkadaşınızı epey kıskanıyor " diyerek beni koruyan hocama karşı sınıf ''ooooo'' diye bağırdı. İçimden ona teşekkür etmiştim. Ama bunu yazan kişiyi o kadar merak ediyordum ki...

BANA DOKUNMA 《Her Son Yeni Bir Başlangıçtır》Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin