Ders bittiğinde eylülle epey bu konuyu tartıştık. Acaba kimdi bana o sözleri sarfeden? Gerçekten sinirlenmiştim. Bunu yüzüme söyleyebilirdi.
Çıkış saati yaklaştığında eylülle sarıldık.
"Eve geçince mesaj atmayı unutma." Diye beni tembihledi.
"Unutmam " diyerek kendimi gülmeye zorladım. Yanımıza mertcan gelip "Hadi aşkım gidelim artık " diyerek eylülün omzuna kolunu attı. Eylül utanarak "Tamam . Görüşürüz bitanem " diyerek eliyle öpücük yapıp bana doğru üfledi. Aynısını bende ona yaptim. Arkalarına döndüğünde mertcan kaçamak bi bakış atıp göz kırptı. Bu neydi şimdi böyle ?? Tek kasımı kaldırıp 'anlamadim' bakışlarımı ona sundum.Tiyatro alanına gittim. Selin hoca hemen yanıma gelip "Hazır mısın ?" Dedi. Aslında değildim. Ama "Evet" diyerek cevapladım.
"Partnerini bulduk."
Heyecanlı gözlerle hocama baktım.
"Partnerin Tuğra Üstüner ."
O kimdi? Tanımıyordum.
"Çıkaramadım." Dedim. Gülerek
"Birazdan burda olur " dedi.
Kalbim hızlı hızlı atiyordu. Rol icabı olsada heyecanlaniyordu insan. "İşte bu " diyerek karşıdan gelen çocuğu gösterdi. Çocuk kaslı ,esmer bir çocuktu. Böyle bir çocuğu ben daha önce nasıl görmemiştim ? Acaba yeni mi gelmişti?.
Tuğra yanımıza doğru gelip "Geç kaldım kusura bakmayın. " Dedi.
"Bir daha olmasin tuğra. Buda senin rol icabı sevgilin " diyerek beni gösterdi. Yuzum kıpkırmızı kesilmişti. Emindim.. Tuğra bana 'bula bula bunu mu buldunuz ?' Der gibi baktı. Bir anda yuzum düştü.
"Artık başlayalım. " Diyerek sahneye çıkan selin hocamızın arkasından gittim. Beni içeri hazırlanma odasına alıp makyaj yapmaya başladılar. Yaklaşık 15 dakika süren makyajdan sonra saçımı masa yaptılar. Aynaya baktığımda 'bu ben miyim?' Diyerek kendimi cimcikledim. Çok güzel olmuştum. ''Sıra kiyafette'' diyen kadına doğru döndüm.
"Çok güzel bir kızsın. Aslında makyaja bile gerek yok. Fiziğinde oldukça güzel." Diyerek beni övdü. Çok mutlu oldum. "Teşekkür ederim " diyerek güldüm. Kıyafet köşesine yaklaşıp uzun siyah bir elbise seçti. Çok dardı ama muazzam bir elbiseydi. ''Bunu denemelisin tatlım. '' diyerek elbiseyi bana verdi. Elbiseyi alıp kabine girdim. Denedikten sonra aynaya baktım. Vücut hatlarımi ortaya çıkaran bu elbise çok güzeldi.. Ama bunu tüm insanların karşısında nasıl giyecektim?
Kabinden çıkıp yavaşça beni hazırlayan kadına doğru ilerledim. Bana bakıp gözlerini büyüttü. ''Çok güzel olmuşsun " diyerek siyah topukluları bana uzattı. ''Siyahların kadını oldun " dedi. Gülerek "Biraz öyle oldu dedim." Ayakkabımı giydikten sonra selin hocanın yanına geçtim. "Bu ne güzellik Derya?" Dedi. Fazla övgüden şimdi düşüp bayılacaktim. "O sizin güzelliğiniz hocam " dedim. Tebessüm edip "Artık sahne vakti." Dedi. Bende yavaşça sahneye doğru ilerledim. Bizi izleyen bir kaç öğretmen dışında kimse yoktu. Çünkü bu bir provaydi. Ama benim asıl heyecanım Tuğra nin gormesiydi. Çünkü yalanciktanda olsa sevgilimdi..
Derin nefes alıp sahneye tam olarak çıkmıştım. Direk koltuklara baktım. Çoğu öğretmen gelmeye başladı. Onları selamladim. Hepsi bana bakarak tebessüm etti. Mahmut hocada ordaydi. O hocadan nefret ediyordum.
Tuğrada sahneye geldi. Üstünde beyaz bir gömlek giymisti. Altında siyah pantolon. Oldukça şıktı. Çocuk manken gibiydi ...
Bana bakış attı. Ama o nasıl bakıştı ne demek istediğini anlayamamistim. Beğenmiş miydi ? Yoksa begenmemismiydi?
Boğazını temizleyerek selin hocaya döndü "Başlayalım. " dedi . Selin hocamız bize neler söylememiz gerektiğini söyledi ve başladık. Kolaydı . Çok basit kelimeler vardı.
Bir doğum günü partisinde buluştuğumuzu farzettik.Tuğra köşeden capkin capkin beni kesiyodu. Ben ise hafif müzik esliginde dans ediyordum. Bunu yaparken çok utanıyordum. Yuzum kizariyordu. Rol icabı söyleneni yaptım. Ayaklarımı hafifçe kırıp kollarımla destekleyerek dans ettim. Arkamı dönerek çaprazimdaki Tuğra ya bakıp gülümsüyordum. O ise sert sert bakıyordu. Sonra içki içiyormuş gibi içkiye benzeyen şeyi kafasına dikti. Sonra gömleğinin bir düğmesini açıp yanıma doğru geldi.
"Güzel dans ediyorsun." Dedi. Ben ne diyecektim. Seyy ii ! Neydi be ? Bu çocuk benim aklımı uçurdu.!
"B-ben unuttum özür dilerim. " dedim. Tuğra sıkılmış şekilde "Zamanim az. İyi ezberlesene şunu. " dedi. Gözümü devirip selin hocanın uzattığı kağıda baktım. "Sakin ol Derya heyecanlanma." Dedi. Başımla onaylayip yanıma geldiği andan tekrar canlandırdık.
"Güzel dans ediyorsun "
"Teşekkür ederim." Deyip saçımın percemi ni geriye attım.
"İsmin ne ?"
"Ismim Ceren. Senin ismin ne yakışıklı ?"
"Burak." Diyerek elini saçlarıma götürdü. Kalbim fırlayacakti.! Saçımın masasıni eliyle kıvırdı. Gülerek elimi göğsünün üzerine koydum. "Elin titriyo Derya" diyerek sessizce güldü. Yanaklarım kizarmisti kesinlikle!
"Dans edelim mi?" Bundan sonrası dogaclamaydi.
Başını yukarı aşağı sallayıp hızla elini belimden tutup kendine çekti. "Çüş " diye agzimdan bir tepki çıktı. Tüm öğretmenler güldü. Tuğra başını eğip nazikçe güldü. Resmen aramızda mesafe kalmamıştı. Ellerimi omuzlarına koydum. Yavaşça sallandık.
"Göz teması kurun"
Diyen selin hocamin dediğini yapmalıydım. Yavaşça başımı kaldırıp gözlerine baktım. Çok derin bakıyordu. Gerçekten iyi bir oyuncu olabilirdi bu çocuk.
Başını yavaşça başıma değdirdi. Gözümü kaçırdım. Yani uzun süre ona bakamıyordum. Sağ elini belimden çekip yanağıma koydu.
"Utanma Ceren." Diyerek baş parmağını yanağımda gezdirdi. Gülerek beni yavaşça aşağı doğru indirdi. Sol elini belime koyup sag elini boynumdan tutarak boynuma doğru baktı. Ve perdeler kapandı...... !Perdeler kapandığında hemen ondan uzaklaşıp derin nefes aldım. Amma zormuş bu be !
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BANA DOKUNMA 《Her Son Yeni Bir Başlangıçtır》
Chick-Lit"Birbirinden farklı olaylar . Okuyun pişman olmayacaksınız ."