On birinci bölüm

141 3 0
                                    

Ben tunaya aşık olmuştum. Ve o benim ondan ,herkesten sakladığım sırrımı öğrenmişti. 3 gündür okula gitmiyordum. Depresyondaydim. Bana dokunan kişinin tuna nin babası olması hayır bu kadar tesadüf olamazdı. Aniden gelen karamsarlıkla kalkıp saçımı topuz yaptım. Altıma siyah eşofmanımı giyip üstüme kalın hırkamı giydim. Sırt çantamı alıp annemgile görünmeden çıktım. Küçükken korktuğumda evden kaçardım. Çünkü bu olay benim başıma 14 yaşında gelmişti.  Çocuktum.. bazen aklımdan çıkarmayı başaramıyordum o ani. Evden kaçıp buraya geliyordum. Bu tepeye çıkıp aşağıya doğru bagriyordum. Yine aynısını yapıp bağırdım.
''Böyle bitmemeliydi.'' Sonra gözümden akan yaşı sildim. Burdan hep intiharı denemiştim. Ama babam hemen beni bulur ve eve götürürdü. Bir keresinde haplada denemiştim. Gözlerimi kapattım. Ben bu şekilde yaşayamazdim. Yolun sonundaydim.
Derin bir nefes verip kollarımı actim. Ve kendimi bıraktım.. Ama beni bir şey tutmuştu. Bir şey belimden tutup cekmisti. Ölmuş muydum ? Gözlerimi açtığımda hemen belimdeki ele baktım. Hayır atlamamistim. Arkamı dönüp elin sahibine baktım.
Tunaydı. Ya neden izin vermiyosun birakta öleyim.

Sanki yarım saattir koşuyor gibiydi. Gözleri yorgun , saçları dağılmış ,dudakları kurumuştu. Soluklanip konuşmaya başladı.
''Sen napiyosun ?''
Yüzüne bakamıyordum. Bir şey yokmuş gibi hemen arkamı dönüp tekrar kendimi aşağı atıyordum ki birden üstüme atlayıp beni ordan uzaklaştırdı. Yere düştük.
"Kızım sen hasta mısın ?" Dedi sinirlice. Yattığım yerden hiç kalkmadım. Kalkmam için elini uzattı. Bense ağaca dayanıp dizlerimi karnıma doğru çekip başımı dizime koydum. Kollarımla bacağımı sardim. Ağlamaya başladım.
Yanıma çöküp oda benim gibi yaptı.
"Bir daha intihara kalkisma"
Oturusumu bozmadan konuştum. ''Sen karışma . Tecavüz edilen sen değilsin benim.!"
Birden ayağı kalkıp kolumdan tutup beni çekti. Ağaca yasladi.
"Ağzından böyle şeyler duymak istemiyorum."
"Ben gerçekleri söylüyorum. " dedim. Hala yüzüne bakmiyordum.
"Söyleme. Sus !"
"Baban zaten bahsetmiştir benden.'' Diye icimdekileri kustum.
''Kes sesini!" Dedi.
"Tav-siyede verdi mi?" Deyip göz yaşımı sildim. Bileklerimden tutup geriye doğru itti beni. Gözleri dolmuştu. "Acıyo lan buram aciyo" Deyip kalbini gösterdi. "Yemin ederim acıyo. Ben senin yanındayım derya. Bana bir daha böyle bir şey söyleme." Dedi. "Yüzüme bak " diye bağırdı. Yere bakarak ağlıyordum. Çenemden tutup kafamı kaldırdı. Dolu gözlerimle ona baktim. 2 saniyeden fazla bakamıyordum.
"Bırak gideyim." Dedim.
Kafasini olumsuz yönde salladı.
"Gitme. Ben seni i.."
"Hayır. Bir daha görüşmeyelim. " dedim. Bunu derken kalbime bir şey saplanmisti. Bakışları dudaklarıma kaydı. ''Tamam.'' Deyip sertçe yutkundu. Birden elinden tuttum. ''Ben seninle olmayı çok isterdim tuna. Özür dilerim. Senide hayal kırıklığına uğrattım. Senin sevdiğin derya değilim ben''
"Sen hala benim istediğim deryasın" Deyip elini saclarima götürdü. Derince koklayip ordan uzaklaştı.

Cerenden anlatim;

Berki yine selin hocayla görmüştüm. Yine dudağına yapışmış öpüyordu selin hocayi.
2.ders onları görmemiş gibi davrandım. Dersimiz selin hocayaydi.
''Ceren 2. Soruyu cevapla. " dedi. "Bilmiyorum.'" Deyip sert sert baktım.
''Bir tane sık söyleyeceksin alt tarafı. "
"Berk söylesin !" Yine tutamamistim. Sinirlenince ağzımdan bazı şeyler kacabiliyordu. Selin hocanın rengi gitmişti. "Hocam rujunuz bozulmus" dedim. Bi rujunu temizleyip gelir insan . Berk ve tum sınıf bana bakmaya başladı. "Teşekkürler " Deyip sınıftan çıktım. Selin hocanın dersinden kalmıştım belkide ama bunu göze almıştım. Hızla ilerlerken biri kolumdan tutup benim hızıma hız kattı. Bu berkti. Birden içime korku yayılmaya başladı. Beni arka bahçeye götürdü.
"Ne diyosun sen lan ?" Deyip beni itti.
"Doğruyu söylüyorum. "
"Sanane lan benden."
"Kibar olsana.!"
Sert sert bakıp "Bu en kibar halim." Deyip saçımın ensesinden tuttu. "Bir daha ağzından böyle bir şey duymayayim tamam mı? " Dedi. Mavi gözleri bana sinirle ateş ediyordu. "Tamam." Dedim. Tamam ! Lanet olsun . "Benim gizli ajanım felan misin sen ?"
Omzuna vurup ilerleyecektimki tekrar sirtim duvarla buluştu. "Bedelini ağır ödersin dikkat et bana bulaşma."
Kafamı sallayarak ordan uzaklastim.

Kaç gündür deryadan haber alamıyordum. Deryayı aradım. İlk defa yanıt vermişti.
"Nerdesin sen kızım ?. Sana cok sinirliyim. "
"Sana ihtiyacım var ceren."
Sesi o kadar kötü geliyordu ki.
"Hemen geliyorum. " Deyip sınıfa çıktım. Çantamı alıp dışarı çıkıyordum ki berk içeri girerken omzuma çarptı. Arkamı dönüp sinirlice baktım.
"Ne yani gizli aşkınızı itiraf ettim diye ben mi suçlu oldum ?" Gözlerinden ateş fışkırıyordu. Koşarak okuldan kaçmaya başladım. Arkamdan geliyordu!! Ve sonunda yakalandım. Şimdi bitmiştim kesin .

Saçlarımdan tutarak beni ara sokağa doğru götürdü.
"Bırak saçımı "
O arada onu biri aramisti. Baktığımda selin diye kaydetmiş olduğu manitası aklıma geldi . Bir eliyle saçımı yolarken diğer eliyle telefonuyla konusuyordu.
"Ne var?"

Birden ayağım taşa takılmışti ve küçük bir çığlık attım.

"Bir şey yok."

"Ya ben cerene cezasını veriyordumda"

"İnanmıyo musun ? Bak veriyorum. "

Telefonu kulağıma yaklaştırıp. "Daha yeniki çığlığının kaza olduğunu açıkla " dedi . Bende "Tabi " Dedim fisildayarak. Bir çığlık daha patlattım. Saçımı tutan elleriyle kafama bir tane geçirdi.

"Selin ben seni daha sonra arayacağım. "

Telefonu kapatıp "Amacın ne lan ?" Diye bağırdı. Her seferinde askerlik arkadasiymisim gibi muamele yapıyordu. Onu taklit ederek "Derdim yok lan " dedim. Kendimi gülmemek için zor tuttum.
"Bak derya kötü durumda ben ona gidiyorum. Derya kötüyse tunada kötüdür. Daha sonra bedelini öderim. " dedim. "Yok artık senin sevgilinde geldi " dedim. Arkasına döndüğünde hışımla fırladım. Arkamdan "Siktir!" Diye bir küfür etti.

BANA DOKUNMA 《Her Son Yeni Bir Başlangıçtır》Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin