Napiyosun!!
"Gitmeni engelliyorum şirin kız "
"Doğru konuş. "
Tuna çok kötü bakıyordu of yine yanlış anlamıştı.
Mertcanin cevap vermesini beklemeden tunaya doğru koştum.
"Tuna "
Umursamazca baktı. "Ne var?"
"Ya bak sen yine yanlış anladın "
"Neyi?" Sanki bilmiyordu ! Güya umursamamis oluyordu.
"Gayet iyi biliyosun Tuna."
"Bilmiyorum. Şu kelime oyunundan vazgecte neyi yanlış anlamışım düzgünce söyle ."
"M-mert le beni"
Sıkıldığını ifade eden bakışlarını attı.
Çadırını yapmaya devam etti. Berk te ona yardım ediyordu.
"Cevap versene "
Şuan beni duymuyordu resmen. Görünmez felan mi olmuştum ben !
''Sana diyorum." Göz ucuyla merte bakmayı ihmal etmedim. Pişkin pişkin gülüyordu.
"Eylül çağırmamı söyledi. Ben o yüzden ça'.. "
Çadırı yapmayı bırakıp bana döndü. Berke gitmesi için bir bakış attı. Berk yavaşça uzaklaştı. Acaba ne söyleyecekti tuna bey ??"Banane Derya ?"
Banane ?banane ! Gerçekten ona niye açıklama yapıyorum ki doğru. Ben kendimi cok kaptırmıştım bu işe. Noluyo bilmiyorum ama kendimi tuna nin yanında buluyorum. Artık öyle olmayacak derya ! Kendine gel."Haklısın. Sen kimsin ki ya? Bana yardım ettiğin için bende sana yardım etmek istedim. Ama artık o yardım elini geri çekiyorum sahne arkadaşım. " dedim.
Haketmisti.! Hatta az bile olmuştu.
"Ozaman yol orda" Deyip eliyle mertin olduğu yeri gösterdi.
Kovuyodu beni resmen. İçim ofkeyle dolarken mantıklı dusunemeyecegimi anladım. Aklıma gelen ilk şeyi yaptım. Mertin olduğu yere doğru gittim. Arkami hiç dönmeden yanina geldim."Hadi çadır için yardimina ihtiyacımız var."
Sıcak bir gülümseme oluştu yüzünde.
"Geliyorum."
Kendi çadırını tamamladı ve benimle çadırımiza geldi. Tuna nin bakışını yakalamıştım. Öyle şaşırmıştı ki! Yapacağımı ummuyordu ama beni kovmadan dusunmeliydi bunu.Eylül "Sonunda aşkım hadi yardım et" dedi.
Mert "Siz yiyecek almaya gidin. Biz deryayla hallederiz." Dedi.
Neden mertcanla ben kaliyordum!"Hayır eylülle kal sen. Biz cerenle alır geliriz."
Eylül lafa atılıp
"Biz mertcanla kalinca birbirimize bakmaktan işimizi yapamıyoruz " Deyip güldü. Ah! Hayır eylül.!Ceren tek kaşını kaldırıp bana baktı. Bilmiyorum der gibi dudağımı büzdüm. Ceren eylülün kolundan tutup yiyecek almaya götürdü.
Mert çadırın direğini tuttu. "Üstünü ört " diye benden yardım istedi. Bende örttüm.
"Beceriksiz tut şu direği ben halledicem" Deyip güldü. Direğe elim gittiğinde ellerimiz birbirine dokundu. Gözlerime bakti. Öksürüp hemen elimi çektim."Ben hallederim " Deyip berk geldi yanımıza. Gözlerim kocaman açıldı.
"Yo senin yardımını istemedik" dedi mertcan."Çekil " Deyip beni itti. Mertcan kollarıni bağlayıp berki inceledi. 2 dakika içerisinde çadırı kurdu. Mertcana bakıp ukala gülüşünü yaptı. Giderken kolundan tutup "Bir dakika " dedim.
Seslenmeden bana baktı.
"Şey neden geldin ?"
"Rahatsız mı oldun ?"
"Hayırda yani işte.. "
"Ilkokuldaki türkçe hocanla görüşmek lazım. " dedi. Kendimi tutamayıp güldüm. Tuna berke bakıp "Gel etrafı kesfedicez" dedi. Bana bakmıyordu bile.
Berk omzuma dokunup eğildi ve kulağıma "Aklını başına al." Deyip tuna nin yanına gitti. Ne demek oluyordu bu ? Of! İyice batıyorsun derya."Ne dedi o piç ?"
Mertcani duymamazliktan geldim. Of tunayi düşünüp duruyordum.! Bir anda değişmişti tuna ve bende intikam almaya çalışmıştım.Arkamdan sarılan ellerle çığlıklarım tüm kampı inletti. Kalp atışlarım tavanken "Biziz kızım sakin olsana!" Dedi eylül.
"Iyi misin !!" Cerene bakıp "iyiyim." Dedim. Herkes bana bakıyordu."Sıkıntı yok arkadaşlar " Deyip ellerimi kaldırdım.
"Bir an önce uyumak istiyorum ." Dedim.
"Çadır mükemmel gözüküyor " dedi eylül.
Ceren kolumdan tutup "Ne olduğunu anlatacaksın. " dedi sessizce ve eylüle "Gezerken gördüğümüz tapınağı gostermeliyim deryaya" Deyip yalandan güldü.
"Aynen derya kesin görmelisin. "
"Sizde baş başa kalın biraz." Deyip göz kırptı ceren. Arkamızi dönüp ters istikamette ilerledik."Ya noluyo sana ?"
"Bir şey olduğu yok"
"Derya söyleyecekmisin gidiklayim mi?"
Onunla bizim evde eğlenirken boynumdan gidiklandigimi öğrenmişti.
"Tamam tamam pes." Deyip güldüm.
"Ceren ya tuna bana kötü davranıyor "
"Bu mu yani ? O çocuk seni seviyor kızım "
"Sacmalama sevdiği felan yok. Bunlada bitmiyo mertcan bana çok iyi davranmaya başladı ""Mertcandan uzak dur derya."
"Orası öyle ama i-...."
"Bilmiyorum olum ne yapacagimi"
Tuna nin sesini duymuştuk. Cerenle birlikte ağacın arkasına geçip dinledik.Berk
"Sen o kızı seviyo musun ?"
Gözlerim kocaman açıldı kalbim hızlı hızlı atiyordu. Cerene baktim. Ben sana ne demiştim ? Der gibi baktı."Bilmiyorum. Ben sevmek istemiyorum. Ben onu üzerim. Kız kavramı bana çok şey cagristiriyo bu yükü alamıyorum. "
"Alırsın lan. Asıl o yükü ben alamam. Ben kızı kullanır kullanır atarım. Sevmek nedir bilmem ben. Sen farklısın kardeşim. "
Ceren bana bakıp "Ne diyo bu ya?" Dedi. "Şaşırdım doğrusu " Diye fisildadim.
''Aaaah!" Diye bağırdı ceren. Elimle ağzını kapadım. "Her şeyi berbat ettin !!" Dedim. Neye bagirmisti şimdi bu.
"Kim var orda !" Dedi Berk. Ve bize doğru geldiler. Of rezil olmuştuk. "Derya bacağım agghh!"
"N-noldu ?" Dedim telaşla ve yanına çöktüm.
"Ayağım acıyo" dedi. Tuna ve berke baktım. Berk yanımıza çöküp
"Bizi dinlerken yakalandiniz ve bahaneniz bu mu?" Dedi.
Cerene baktim. Hayır gerçekti. "Ahhhhg" diye tekrar bağırdı ceren. Elimi sıkıca tuttu.
Tuna "Noluyo ?" Dedi.
Berk "Anlamadım ki"
"Oha lan " diye ekledi. "Ne noldu ?" Dedim.
"Yılan " dedi.
Tuna kolumdan tutup beni çekti. Ceren tekrar bağırdı. Berk "Sakin ol. " Deyip cereni kucağına aldı.
"Burdan uzaklasmaliyiz" dedim.Koşup başka bir yere geldik. Yılandan uzaklasmistik.
Allahım ne olur cerene bişey olmasın !
Berk kucağından indirdi cereni ve yere otutturdu.
Tunayla hemen bizde cerenin yanına oturduk."Neresi acıyo ?" Dedi Berk.
Cerenin elinden tutup yanağından öptüm.
"Şura " Deyip baldırını gösterdi. Cerenin altında pantolon vardı.
"Oha oraya kadar nasıl çıkmış ?" Dedi.
"Ya bilmiyorum. Ahh! Canım yanıyo"Berk bana baktı. "Pantolon çok dar . Çıkarmak zorunda." Dedi.
"Hayır !" Diye çıkıştım.
"Kızımı öldüreceksin ?" Dedi Berk. Cerene baktim. Terliyordu.
"Tamam yap" dedi ceren. "Napiyosan yap " diye ekledi.
Cerenin kalkmasına yardımcı oldum. Tuna arkasını döndü. Pantolonunun düğmesini açıp fermuarını indirdim. Diz kapağına kadar indirdim. Hırkamı çıkarıp etek şeklinde kalcasina bağladim.Berk cerenin bacağına bakıp dudağını yaladı. "Hadi " dedim.
Hırkayı yavaşça kaldırdı. Kipkirmizi olmuştu dizindeki yara !!Berk tişörtünü çıkarıp yirtti. Diz kapağının biraz üstüne bağladı. Hırkayı yukarı kaldırıp yavaşça bacağına doğru eğildi. Birden bacağına yapıştı. Emmeye başladı.
"Ahh! Acıyo" dedi ceren. Berk yere tükürdü. Bu işlemi üç kez yaptı ve tekrar tükürdü. Sonra öksürmeye basladi. Öksürüğü durmayınca ceren "Sen iy-i misin ?" Dedi.
Tuna önüne dönüp "Berk iyi misin lan ?" Dedi.
"Iyiyim." Deyip ayağı kalkti. Cantasindaki suyu çıkarıp suyla bacağını yıkadı. Ceren cok sukur daha iyiydi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BANA DOKUNMA 《Her Son Yeni Bir Başlangıçtır》
ChickLit"Birbirinden farklı olaylar . Okuyun pişman olmayacaksınız ."