Beşinci bölüm

303 6 0
                                    

Eve geldiğimde yine zihnimden bir türlü  çıkamayan o ani gördüm. Yatakta kıvranıp düşünmemeye çalıştım. Ellerimi çarşafa sıkıca bağlayıp sıktım. Sakin ol Derya. Ağlamaya başladım. Sakin felan olamıyordum.
"Derya  ??! Napiyosun ? Sen iyi misin?"
Annemi duyuyordum ama cevap veremiyordum. Annem beni sarstı. Yüzüme buz gibi bir su gelince irkildim.

"Aah! Anne napiyosun ?"
"Derya sen iyi misin ! Noldu hemen anlat bana."
Yavaşça yataktan kalkıp anneme baktım. "Şey iyiyim anne ben. Lütfen şimdi zamanı değil anne , nolur "
Annem beni epey zorlasada anlayış gösterdi. Ama çok korkmuştu. Saat 8 gibi babam eve gelmisti. Onunla birlikte yemek yedik. Hiç çaktırmayıp "Bugunki oyunumuz süperdi " gibi cümleler kurdum.  Annem buna inanmıyordu.. Ama babamın yanında bir şey söylememişti.
Tek kalmak istemiyordum. Çünkü zihnimde o an canlanıyordu. Odama gittiğimde devamlı ödevlerle , telefonla uğraştım. Ama saat 11 olduğunda vücudum yorgun düştü. Yatağa attım kendimi. Başka bir şeye odaklanmaliydim. Bu seyy sahne olmamaliydi. Sonra tuğrayi düşündüm. Tuğra hem iyi şeyler hemde sahneden dolayı kötü şeyler hatırlatıyordu bana. Bana asılan çocuğu dövmüştü. Sinirini aldığını söylüyordu ama bilmiyordum. Yani beni korumuştu. Bu çok güzel bir davranıştı. Fakat mert ? O beni dans ettirmişti. Ve eylülle buluşmaya giderken bana göz kırpmıştı. Ah derya  ! Hayır yok öyle bir şey. Kesin ben yanlış anlamıştım. Yani öyle olmasını umuyorum.

Tuğra .. zihnimi ona yönlendirmistim tekrar. Aslında başarılı oluyor gibiydim. Birden aklıma eylülün Tuğraya olan beğenisi aklıma geldi ! Eylül her istediği erkeği kendine cekmisti. Ya tuğrayi ?
Tuğra kolay biri değildi. Eylul sevgilisinin yanında nasıl onu beğendiğini söylemiştiki ! Bu çok saçmaydı.  Onu nerden tanıyordu. ?
Başka bir konu ise Berkle Tuğra yakın arkadaşmiydı ?
Sınıftaki bana nefret kusan kişi kimdi ?
Cerenin platonik aşkı kimdi ?
Kafamda binlerce soru vardı. Bir an instagram okul sayfamıza giresim gelmişti. Telefonu elime alıp sayfaya girdim.
Tuğrayla benim sahne fotoğrafımı paylaşmışlardı.! Tam dans ederken .. Çok güzel bir fotoğraftı. Ss almıştım. Tuğra cidden iyi bir oyuncuydu. Çok iyi yapıyordu rolünü. Meselaa sahnede sarfettigi sözler.. Çok masumdu.
Ah sahne demişken ! Hayır hayır düşünme Derya ..!
En iyisi Tuğrayi aramalıyım. Biraz konuşsam belki bilmiyorum iyi gelebilirdi. Eylüle şuan sinirliydim. Benden sakladığı bir seyler vardı. Ama tuğra şuan iyi seçimdi. Beni aradığı için numarası bende vardı . Ama ne diye kaydetmeliydim??
Sahne arkadaşım !
Okulun popüleri !
Hayır ya ne saçmalıyorum ben Tuğra diye kaydetmeliydim. Evet evet Tuğra.

"Alo"
"Efendim ?"
"Nasılsın Tuğra ?"
"Ben iyiyimde sen nasılsın bar iyi geldi mi?" Dedi igneleyici bir sesle
"Aslında pek iyi gelmedi."
"Himm."
"Şey biraz konuşsak mi?" Ne diyorum ben ya !

"Ne konuşacağız? "
"Bilmiyorum. Biraz kafa dağıtmak için. Bugün beni korudugun için teşekkür ederim."
"Korumadım. Sadece yardım ettim."
"Her neyse işte... Tuğra siz eylülle nerden tanisiyosunuz?"
"Eylülle mi? Biz okuldan işte "
"Yani biraz daha açsak ?"
"Arkadaşına sorsana"
"Haklısın. "
Sesi bana kırgın geliyordu. Aramakla hata etmiştim. Sinirli zamanında aramam olmadı.
"Neyse iyi geceler. Her şey için teşekkürler tekrardan."
Ses gelmeyince "Yani rahatsız ettim kusura bakma Tuğra. Ben bir anlık gerçekten niye aradığımı bilmiyorum."

"Mertcanla aranda ne var derya ?"
Ne? O benim eniştem. Yani eylülün sevgilisi o.. Hem o uyuz ve ben mi?

"H-icbir sey yok. O eylülle çıkıyor. "

"Yani eylülle çıkması senin için bir engel mi?"

"Ne diyosun sen ya? Şuan sacmaliyosun ."

"Pardon neyse . Bende gerildim bugün biraz o yüzden"

BANA DOKUNMA 《Her Son Yeni Bir Başlangıçtır》Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin