Yedinci bölüm

205 4 0
                                    

Tuğra nin bana karşı olan bu davranışları beni üzüyordu. Yani bilmiyorum.. canı bir şeye sıkkın. Bu babası olabilir.  Ama neden benden sakliyordu ki?

Yarın sabah resmen kamp yapicaktik. Bu mükemmeldi. Hem bana iyi gelebilirdi. Telefonuma gelen mesajla düşüncelerimden uzaklastim.
"Gece 4 'te yola çıkacağız çocuklar. Herkes ailesiyle birlikte okulda olsun."

Selin hocamız mesaj atmıştı. Bu toplu gönderilen bir mesajtı. Saate baktığımda henüz erken olduğunu gördüm. Saat 8 di. Annemin yanına indim. Babamla birlikte salonda oturuyorlardi.

"Selam " Deyip tam ortalarına oturdum.
"Selam kızım " dedi annem.
"Derya kamp işini ne yaptın?" Babam unutmamisti. Sasirmamistim. Babamın müthiş bir zekası vardı.
"Gece 4 te yola çıkacağız baba."
"Ben bırakırım seni. " dedi.
"Iyi olur " Deyip dolaba yöneldim. Bir şeyler atıştırıp odama geçtim. Müzik açıp dans etmeye başladım. Bu beni çok rahatlatıyordu. Her şeyi bir kenara bırakıp kendin olmak..

Hazırlanmaya başlamıştım. Çok az bir zamanım kalmıştı. Ve az uyumustum. Yaklaşık 1 hafta kalacaktık. Sınavdan önce motive olmamızı sagliyorlardi. Aşağı inip babamı uyandiracaktimki babam hazırdı bile.
Arabaya binip okula vardım. Babamı öpüp sarıldıktan sonra arkadaşlarımın yanına gittim. Cerenle sarıldık.  Kısa bir muhabbetten sonra eylülü gördük. Eylülü cerenle tanistirdim. Yani samimi olmalarini sağladım. Ceren eylülü pek sevmiyordu ama benim için katlanabilirdi. Tunayi aramisti gözüm. Ama görememiştim. Kesin yine geç gelecekti.
Servise bindik. Asıl soru.? Cerenle mi yoksa eylülle mi oturacaktim??
Mert gelip "Arka 4 luyu tuttum gelin" dedi. Rahatlamistim. Cam kenarına ceren oturdu . Cerenin yanına ben benim yanima ise mert. Ve mertin yanına eylül....
"Böyle pek olmadı gibi eylülle sen yer değiştir " dedim mertcana . Eylül "Iyi böyle ya " dedi. Bir şey diyemedim. Ama çok rahatsız olmuştum.
Tuna da sonunda gelmişti. Beni gördüğünde yanımda mertcan in olması oni şaşırtmisti. Ben utanarak yüzümü cam kenarına doğru çevirdim.
Tuna bizim önümüzdeki koltuğa Berkle oturdu. Kulaklığımı takıp biraz derin  düşlere çekilmeye karar verdim.
Eylül ve ceren uyumuştu. Mertcanla ben hala uyanıktik. Uyuyamiyordum.Mertcan bana bakarak gülümsedi. Tepkisiz şekilde ona bakıp kafamı çevirdim.
Kulaklığımın sesini sonuna kadar açtım.
Tunaya bakmaya çalıştım. Cam kenarına oturmuştu. O yüzden görmekte zorlaniyordum. Oturusumu duzeltiyo gibi yapıp hafif kalkıp tunaya baktım. Tek kulağına kulaklık takmış yolu izliyordu. Derince iç çekip oturdum.
Mola verilmişti. Ceren uyanmisti ama eylül hala uyuyordu. Cerenle birlikte abur cubur almak için aşağı indik. Tuna da inmişti. Ceren kola ve cipslere saldırmıştı. Çaktırmadan tunaya baktım. Tuborg almıştı ! Gözlerim kocaman açıldı. Öğretmenler görürse fena kızacakti.

Nasıl oldu bilmiyorum ama tuna o birayı servise sokmayı başarmıştı. Eylül uyandığında mert ile sohbet etmeye başlamıştı.
Biz abur cuburlarimizi yerken tuna birasini yudumluyordu .

Vee sonunda gelmiştik. Servisten aşağı indik. Yeşillikler içini açiyordu insanın. Derin bir nefes aldım. Ciğerlerimi temizledim.. Herkes alışveriş yapmak için serbest birakilmisti. Yarım saatimiz vardı. Cerenden izin alıp tuna nin yanına gittim.
Tuna berk ile piknik alanında oturuyorlardi. Beni gördüğüne şaşırmıştı.
"Ne işin var burda ?"
"Tesadüf " dedim.
Berk tunaya bakarak güldü.
"Tuna neden bira aldın?"
"Bu seni ilgilendirmez ."
"Ilgilendirir." Deyip . Yanlarına çöktüm.
"Canım istedi derya "
"Neden bana soğuk davranıyorsun ?"
"Mertcanla aranıza girmek istemiyorum." Deyip güldü.
"Ya tuna ! Anlamıyo musun? Benim m.."
"Her neyse " Deyip sözümü kesti.

Başımı önüme eğip gittim. Banane be ! Ne halin varsa gör. Cereni buldum ve servise bindik. Hih şuna bak ya

Yol sonunda bitmişti. Kamp yeri hazırdı. Bura çok güzel yeşillik dolu bir yerdi. Herkes çadırını yapmaya başlamıştı. Pembe çadırımizi tam ağaca yakın şekilde kurmaya çalıştık. Eylül ,ceren ve ben. Hocalar gezmeye çıkmıştı. Kalacağımız yeri kesfediyorlardi. Kızlarla bir türlü çadırı kuramadık.
"Kanka ben dinleniyorum. Sen merti çağırsanda şu çadırı halletse"
Eylülün bu teklifini yapmayacaktim. Yani yapmak istemiyordum. Merti hiç sevmiyordum. Eylülün beni zorlamasi sonucunda mecburen mertin yanına gittim.
"Mert"
Gülerek yanıma geldi
"Efendim Derya ?"
"Çadırı kur. Eylül istiyor." Deyip geriye döndüm. Kolumdan tutup
"Dur ya nereye ?" Dedi.
Hemen etrafıma bakındım. Eylül bize bakmıyordu. Tuna ?? Tuna görmüştü. Hicbir sey demeden bana iğreniyorum bakışlarını atıp döndü.
"Napiyosun sen ya ?"


BANA DOKUNMA 《Her Son Yeni Bir Başlangıçtır》Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin