on dördüncü bölüm

166 3 0
                                    

"Ben gidiyorum berk. "
"Sen yalancısın " Deyip başını yastığa koydu.
"Nedenmiş o?"
"Hani beni seviyordun ?"
Derin bir nefes verdim. "Sırf sen istedin diye o kadar.. ileri gidemem "
"Ne zaman ileri gidersin "
"Ah! Hiçbir zaman "
"Sende istiyosun ama " boğazımı temizleyip "Daha yasımız küçük " dedim gülmeye başladı.
"Ne var bunda komik olan ?"
"Ne küçüğü lan evlenme yasımız geldi " dedi. Gülmeye başladım "Hah ?" Dedi.
"Ne?" Dedim.
"Diyorum ki evlenme yasımız geldi. "
5 dakika yüzüne baktım . Çok ciddi duruyordu. "Selim hocaninki geldi seninki değil "
"Ya bak yeter ceren sikiyim selini ben seni istiyorum "
Elimle ağzını kapattım "Düzgün konuş "
Derin bir nefes verdi ve elimi indirdiğim anda dudağımı optu. Hemen öpüp çekildi. Ayağı kalkıp kapıya doğru koştum. Arkamdan gelip tuttu
"Ya nereye ?"
"Senin alaylarinla uğraşamam "
"Yemin ederim ciddiyim " kalbimi tutup nefesimi bıraktım. Allahım sana geliyorum. "Ne yani ?"
Gülerek "İşte seni istiyorum "

Tugradan ;
Eve gitmek için ayağı kalktım. "Nereye ?"
"Saat doldu annen gelir simdi "
"Tugra bir daha dönmeyecek misin ?"
"Ne konuştuk biz dün ? Sen bana evet de ben hep seninleyim."

Annesi gelmişti birden odaya girdi.
"Hadi çocuklar sofra hazir"
"Bak abla sana ne diycem?" Dedim.
"Buyur oğlum ?"
"Ben senin kızını seviyorum." Derya ayağı kalkıp ağzı açık bana baktı.
"H-ha?"
Annesi şaşkın şekilde gülerek "nasıl yani ?" Dedi.
''Yani sizde kabul ederseniz Allahın emri peygamberin kav-.."
"Tuğra?"
"Ne ?" Deyip güldüm . Annesi deryaya bakıp "Sen istiyo musun kızım ?" Dedi. Derya kısa bir süre bana baktı "Şey e-evet anne istiyorum. "

1 sene sonra....

Düğün günü ;

Tuğra ile berk konuşuyordu. Bizde cerenle oturup sohbet etmeye başladık. "Kızım biz şimdi gelin mi olduk ?"
"Evet " Deyip gülmeye başladım.
"Yaa hemde aynı gün düğün yapıyoruz mükemmel bişey ya "
"Tabii kızım "
"Ya Berkle ben evliyim inanabiliyomusun?"
"Bak ben ne demiştim sana o seni seviyor kızım"

@@@@@@@@@@@@@@@@@@@

Yatağa oturup tuğrayi bekledim. Kalbim çıkacaktı. Tuğra girdi odaya duvagın altından baktım. Çok heyecanlı gözüküyordu .
"Derya ?" Dedi.
Yanıma gelip oturdu. "Nasılsın ?"
Gülmeye çalışarak "Şey heyecanlı " dedim. "Çok güzel görünüyorsun " Deyip yavasca duvagi acti. Henüz yüzüne bakamamistim. Eğilip alnımı optu. Tebessüm ettim. Yavaşça gözlerine baktım.
"Hazır olduğunda söylemen yeterli tamam mı? " Dedi. Basimi salladim.
Yatakta yaklaşık 10 dakika oturduk.
"Tuğra "
"Efendim ?"
"Hazırım" dedim. "Tamam " Dedi. Çok heyecanlı gözüküyordu. Ayağı kalktım. O da ayağı kalkıp yanıma geldi. "Gelinliğini çıkarmamı ister misin ?"
Derin bir nefes verdim .Ve başımı sallayarak arkamı döndüm. Biraz bekledi ve fermuarimi açmaya başladı. Fermuarimin bitiş noktasına geldiğinde elini çekti. Önüme döndüm. Omuzlarımdan tutup gelinliği cikarmama yardim etti. İç camasiriyla kalmıstım resmen. Tüm vücuduma bakıp "Gel saçındaki tel tokalari çıkaralım " dedi. Beni yatağa otutturdu ve saçımdaki tokalari çıkarmaya başladı. ''Ah'' Hemen saçımı bırakıp "Noldu ?" Dedi. "Yavaş ol aşkım " dedim. İlk defa aşkım demiştim. Şaşırmıştı. Gülerek "Tamam '' dedi.
Sacimin işi bitince tuğraya baktım. Kravatıni cikariyorduki "Dur " dedim. Şaşkın şaşkın bana bakıyordu. Kravatıni çıkardım. Ceketini cikarmasinda yardımcı oldum ve gömleğinin ilk düğmesini açtım. Utanmisti. Benim ise yuzum yanıyordu. Kipkirmizi olmuştum ama tuğra bunu hakediyordu. Gözlerime baktı. Yavaşça gözlerimi gözlerine değdirdim. Elini yanağıma koydu. "Sıcacık olmuşsun " Tebessüm edip gömleğinin diğer düğmesini de açtım ve yatağa oturdum. Pantolonunu çıkarıp geldi. "Lambayı kapatsak " dedim . Yüzüne bakınca utanıyordum . "Ama öyle nasıl olcak ?" Doğru ya karanlıkta ah ! Kafam.
"Ama madem öyle istiyosun " Deyip lambayı kapatti. Şimdi daha rahattım. Yatağa yattık . Hicbir sey yapmamıştı. Ona doğru döndüm hafif üstüne doğru yattım ve gömleğinin tüm düğmelerini açtım. Hafif kalktı ve gömleğini tamamen çıkardım.
Gülmeye başladı. Ben çok utanıyordum. Dudağıma doğru yaklaştı. Ve öpmeye başladı. Eli belime geldiğinde tenini tenimde hissetmek... eli yavaşça yukarı çıktı ve göğsüme dokunmaya başladı. Çok utanıyordum ! Yavaşça üstüme çıktı ve öpmeye devam etti. Eli şuan bacağımdaydı. Benim ellerimde sırtındaydı. Bir an aklıma Seyy o gün  geldi ! Ah hayır derya düşünme. Hızlı hızlı nefes aldim. Hayır derya bu senin güvendiğin .. sevdiğin erkek.
"Derya iyi misin?"
Derin bir nefes aldim. "E-evet iyiyim."
"İstersen bekleye-.."
"Hayır devam et"
Dudağımı daha nazik daha çekingen öpüyordu. O öyle yapınca ben rahatsız oluyordum. Sırtındaki elimi kendime doğru bastırdım. Eli karnımdan aşağı indi "Hazır mısın ?" Diye fısıldadı . "Evet"
Bir anda içime girdi. "Aah!"
"Iyi misin ?" Çok yakındık artık. "Acıyo " dedim. "Az kaldı dayan " Deyip yavaşladı. Beni zorlamamaya çalısiyordu.
Diğerinde acıdan çok tiksinti oluşmuştu. Ama tugrada acı zevke dönüşmüştü.
Yanağını öptüm "Seni seviyorum"

BANA DOKUNMA 《Her Son Yeni Bir Başlangıçtır》Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin