Mutluluk herkese rastlamaz belki ayda yılda bir ama gene de çok bekliyor insan işte beklerken canı sıkılıyor insanın kalbi sıkışıcakmış gibi oluyor ama dayanıyor. Bunların hepsini birine bir duygu beslemeden önce düşünüyordum. Birini sevmeden önce... Okulun ilk günü yeni okulum için sabırsızlanıyordum 2.senede değiştirdiğim 2. okuldu bu belki burda iyi arkadaşlıklar edinebilirdim. Okul cok programlı meslek lisesiydi içinde anadolu bölümüde bulunuyordu puanım yetiği için andolu bölümüne geçiş yaptım. Okulun kapısından girdiğimde egolu tipler çok vardı her okulda vardır ve ne yapacağımı bilmeden okulun içine geçtim müdür yardımcısına sınıfımı sordum. sınıfım 11 a ymış peki dedim ve 1. kattaki sınıfımın kapısında beklemeye başladım. zil çaldı herkes dışarıda sıra oluyordu ben de bir sınıfın sırasına geçtim. sıra dağıldıktan sonra sınıfa geçtim. Sınıftakiler garip bakıyorlardı boş bir sıra bularalarak oturdum. Neyse sırayla herkes geldi tanışmaya başladı. cidden ben aralarına katılamayıp tek kalmaktan korkuyordum ki öyle olmadı beni aralarına aldılar ve en iyi arkadaşlarım oldular onlara herşeyimi söylüyorum onlarda bana çünkü asla onların güvencini sarsmadım. zaman geçti sınıfıma alıştım arkadaşlarımı seviyorum hani her insana mutluluk uğramaz ya bana işte uğramıştı. Sınıfın kapısından çıktım bahçede dolamak için o an gözlerim birine çarptı kahretsin çok tatlıydı kendimi alamadım ona sınıfına geçene kadar baktım. Bizim kızların yanına gittim durumu anlatım o çocukta Alya'nın servisindeki cocukla kardeş gibiymiş işte Alya'dan adını felan bulasını söyledim. Alya cocuğun adını bildiği için hemen soyledi işte sınıfını ve bildiği bütün bilgileri saydı. Okulun bitmesini sabırsızlıkla bekliyordum çünkü eve gidip hemen facebook, instagram adreslerinden takip edecektim. dersler bitti ve sonunda eve geldim telefonumu elime aldım facebook ve instagramdan adını yazıp istek gönderdim.hemen kabul etti beni tanıdığından bile teredütlüydüm ama bir yola başlamıştım yarım bırakamazdım sonunda mutluluk vardı. Sonra cocukla bir kere konuştuk ve aradan iki hafta geçtikten sonra yeniden konuştuk kardeşine çok tatlı demiştim öyledir abisine çekmiş dedi ve ben telefonun başında değişik bir hisle güldüm.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yeni Okul #Wattsy2017
Teen FictionEvlenme teklifi etmişti bana sevdiğim adam !!! Ufak bir çığlıktan sonra kendime geldim ve hava almaya çıktım, Hava epey kararmıştı ve soğuktu gökyüzüne bakarak hayaller kurmaya başladım.