Abim Var

640 32 2
                                    

Kahvaltı ettikten sonra Kaan bana''neden saçlarını kurutmadın''diye sinirli baktı ve ben de omuzsilkerek''saçımın dipleri yanıyor''dedi.Hemen yanıma geldi ve beni kucağınaalarak banyoya geçirdi sonra eline saç kurutma makinasını aldı prize taktı veyavaş yavaş saçlarımı kurutmaya başladı.O saçımı çok nazik kurutuyordu saçdiplerimi yakmıyordu.Saçlarımı kurutma işlemi bitince saç kurutma makinasınıprizden çıkardı ve çok özenli bir şekilde yerine geri koydu.Çok tatlıydı ve onuçok seviyordum.Başka bir sorun vardı annemler geliyormuş yanlarında kim acabateyzem mi halamı yoksa bilmediğim kuzenim mi vardı.Beni ilgilendirmez bananediye iç sesimle tartışırken Kaan benisalona taşıyordu.Birazdan zaten Esma teyze gelecekti Kaan'ın buradan gitmesigerekiyordu.Kaan'la birlikte konuştuk ve sahile gitmeye karar verdik.Ona durumuanlattım ve anladı beni canım ya yirim Odama çıktım ve dolabımın karşısınageçerek kısa şort ve üzerine bol bir t-shirt giydim.Hemen saçlarımı da taradımve çilekli dudak nemlendirici ile rimel sürdüm ve hazırdım hemen aşağıyaindim.Kaan t-shirtünü giymişti ve çıktık.Kaan'ın arabası lamborghini aventadorve siyah renkliydi arabası bir harikaydı.Hemen bindik ve sahil kenarına gittik.Önce biraz yürüdük sonra kumsal olan ere gelince bizimle yaşıt olan birkaç kız voleybol oynuyordu ve bir kişi eksikleri vardı.Ben de voleybolu çok iyi oynadığımdan geçtim ve maç yavmaya başladık.Top karşı taraftan geldi bana kaldırdılar ve hop Gümm tabikide bizyendik.Zaten topu atığımda bir kızınkafasına atmıştım yani bilerek değil diyerek Kaan'a baktım Kaan banasırıtıyordu.Yanına gittim.

Gördü mü  yendik dedim

Gördüm dedi ve gülerek bilerek yaptın demi dedi.

Ben de gülerek evet sana bakıyordu aklıma başka bir şey gelmedi ve elimde de top vardı ben de kulandım benim sevgilime kimse bakamaz dedim.Kaan öylemi Kupa Kızım dedi.Ben de öyle ya dedim ve güldüm.Bana yaklaştı elerini belime koydu ve kendine çekerek sarıldı bana kafasını boyun girintime koymuştu ve kokumu içine çekiyordu çok güzeldi ben de kolarımı onun boynuna sardım ve kokusu çok güzeldi.Kaan benden uzaklaşınca gülümsedi ve alnıma ufak bir öpücük kondurdu.El ele tutuşmuş yürüyorduk ve annemden mesaj geldi.Kızım biz geldik hava alanındayız evdesin demi dedi.Ben de mesaja evet cevabını yazdım ve hemen Kaan beni eve bıraktı tabi öpmeyi de ihmal etmedi.Sonra gülerek arabasına bindi ve gitti.10 dk sonra kapı çaldı annem babam ve adını bilmediğim bir erkek gelmişti.Anneme babama sarıldım ve geriye çekildim.Annem bana ters ters bakıyordu ne var bakışlarımı gönderdim ve salona geçip oturdum.Arkamdan annem babam ve o çocuk geldi.Anneme bu kim bakışı attım ve çocuğu süzemeye başladım.Yeşil gözlü siyah saçlı biriydi ve oldukça kaslıydı Yakışıklı bir çocuktu her kızın nefesini kesebilecek bir tarzı vardı.Anneme bu kim söyleyin artık diye sordum.Babam bana baktı ve konuşmaya başladı.

''Masal biz annenle evlenince maddi durumumuz pek iyi değildi

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

''Masal biz annenle evlenince maddi durumumuz pek iyi değildi.Eren doğunca da iyi değildi ve biz onu Yurt dışında koruyucu bir aileye vermek zorunda kaldık.Sonra buraya taşındık. Eren tam bir yaşındayken sen doğdun ve biz annenle islerimizi düzeltmeye başlamıştık.Arabamız evimiz ve bir de şirketimiz vardı.Eren 13 yaşına geldiğinde her şeyi anlayabilecek yaşta oluğunu düşündük.Hani iş için gittiğimiz ve seni götürmediğimiz seyahatler Eren'i ikna etmek içindi onu gerçek evine getirebilmek amacımızdı ve ulaştık.Abin eve geldi.''Ben gözlerim büyümüş hayretle abime bakıyordum ona nasıl alışacağım konusunda teredütlüydüm.Ben tam konuşucakken annem araya girdi.''Kızım seni anlıyorum alışman çok zor olucak ama Eren senin abin hemen kosarak odama  çıktım.Annem babam peşimden gelicekti ve gelmeyin diye bağırdım.Aradan 5-10 dk geçti ve kapı çaldı.Ben de girme diye bağırdım ama dinleyen yoktu.İçeri giren abimdi.Ne var ne istiyorsun diye bağırdım.Önce kaşlarını çattı bana baktı anlamamış bir ifadeyle sonra yanıma yaklaştı ve beni sardı sımsıkı sardı.Sigara kokusu ve toprak kokusuydu.Ben de sarıldım sonuçta öz abimdi.Beni sarmayı bıraktı ve yanıma oturdu ve konuşmaya başladı.

#Eren'in Ağzından#

Biz eve girdiğimizde bir kız vardı ve ben onu tanıyordum benden bir yaş küçük olan kız kardeşimdi.Çok kısa giyinmişti beni tanısaydı çıkar onu hiç giymesin derdimn ama daha tanımıyordum.Anneme ve babama sarıldı beni görünce suratı asıldı sonra salona geçti ve koltuğa oturdu.Bizde arkasından geçtik ve koltuklara oturduk.Masal beni süzdü sonra sesizliği bozdu ve bu kim anlatın artık dedi.Babam anlatmaya başladı.Masal ağlıyordu tabikide böyle bir şey kaldıramazdı ben de ilk öğrendiğimde ağlamıştım ve inanmamıştım.Sonra hızlıca odasına doğru koştu annem babam peşinden gideceklerdi ki ''Gelmeyin''diye şidetli bir şekilde bağırdı.Ben bekledim ve aradan 5-10dk geçtikten sonra Masal'ın odasına doğru ilerlerdim.Kapıyı çaldım girme diye tekrar bağırdı ama dinlemedimonu içeri girdim.Bana bakıp ne var ne istiyorsun diye bağırdı.Kaşlarımı çattımve ona baktım ne yaptığımı anlamamıştım kötü de davranmamıştım ona sonra yaklaştım ve ona sımsıkı sarıldım.Kardeşimdi benim sonuçta.Kokusu çok güzeldi.Sonra sarılmayı bıraktım ve yanına oturdum konuşmaya başladım beni dinliyordu.

#Masal'dan devam#

Abim konuşmaya başladı ve ben onu dikatli bir şekilde dinliyordum.

Masal kardeşim biliyorum bu yaşadığının rüya olduğunu düşünüyorsun ama değil ben de ilk seni öğrendiğimde böyle olmuştum kabulenemedim ama sonra senin gibi bir prenses kardeşim olduğunu kabulendim.Annem hep seni gizli fotoğraf çekip gönderiyordu ve ben de dayanamadım senin yanına gelmeyi kabul ettim.Benim bir tek kardeşim var dı o da sendin.dedi ve tekrar sarıldı ben gene ağlamaya başladım.Benim saçlarımı öptü ve yüzüme baktı.Ağlama prensesim senin bir damla göz yaşına dünyaları yakarım ben dedi.Ben de abime sarıldım haklıydı benim de bir tekabim vardı istesem de istemesemde abimdi.Annemlerin yanına indik ve bağırdığım için özür diledim ve abime de böyle davranmamam gerektiğini söyledim.Abimin odasını dizicektik ve beraber alışverişe gidicektik.Babam abime bir araba almıştı.Abim babama Masal'ında arabasını yenileyelim diyince babam abime olumlu anlamda kafa salladı.Sonra AVM'ye geçtik ve abimin odası için eşyalar bakınırken birden telefonuma gelen mesajla irkildim.Mesaj Kaan'dan gelmişti.

Gönderen:Sinek Valesi

Seninde diğer sürtüklerden farkın yok sabah bana beni sevdiğini söylüyordun ve şimdi başka bir erkekle dolaşıyorsun.

Ben mesajı görür görmez ağlamaya başladım ve abim bana bir sorun mu var bakışı attı.Ben de kafamı hayır anlamında salladım.Abim yanıma geldi.Prensesim bir sorun var ve bana söylemiyorsun ağlıyorsun dedi.Ben de ağabeycim yok bir şey sadece arkadaşım kaza geçirmiş ama bir şeyi yokmuş dedim.Abim inanmadı ama olsun.Alışverişimizi yaptık ve yarın okul açılıyordu tabikide kıyafete almıştık.Ben abime almıştım abim de bana canım ya tanıdıkça daha çok seviyorum.Eve geldik ve ben hemen odama geçtim duş aldım ve kendimi uykunun kolarına bıraktım.

 Vote ve yorum yaparsanız sevinirim ve yorum mutlaka atın sizin düşüncelerinizi çok merak ediyorum. Hepinizi seviyorum :) :) 

Yeni Okul #Wattsy2017Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin