Adsız Bölüm 17

748 37 0
                                    


  Bu gün karne günüydü.Kahvaltımızı yaptıktan sonra hazırlandık ve okula gitmek için yola koyulduk.Ben ve Kaan ,Alya ve Atakan ,Çağdaş ile de Aden gidicekti.Arabalara bindik ve okula doğru yola koyulduk.Yazın ne yapacağımı düşünüyordum büyük bir ihtimalle evde oturudu.Sonra Kaan''Ne oturması güzelim gezicez''dediğide Kaan'a dönüp ''benim bütün bunları içimden söylemem gerekiyordu yani öyle umuyordum''diyince ikimizde güldük.Sonundaokula gelmiştik.Hemen sınıflara geçtik,karneler dağıtıldı.Bizimkilerkomple teşşekür almışlardı.Tabikide benim sayemde değildi ben kopya felan vermedim. (djdjdj)Neyse sıra felan oldu Müdür konuşma yaptı(.Tabi dinlediğim söylenemez) herneyse herkes eve dağılıyordu.Takdir alıp sevinenler ,düz geçip üzülenler ve en önemlisi Teşşekür alıp boyun eğenler hepimiz evlere doğru yola koyulduk.Annemler evde olmadıkları için ben tüm yazı arkadaşlarla geçiricem.Annem ve babam bana yurt dışına gitmem için ısrar etti ama tüm yaz evde kalmayacaktım o yüzden gitmiyordum.Okul çıkışı bir şeyler yaptık ve herkes evlerine dağıldı.Ben eve gidip kendimi yaşamalanıma-odama çıktım önce kendimi yatağımın üstüne attım ama rahat edemedim duş almam gerekiyordu.Hemenüstümü felan hazırladım ve duş almaya geçtim.Duştan çıktıktan kıyafetlerimi giyindim ve saç kurutma makinesini alarak saçımı kurutum evet şimdi hazırdım kendimi yatağa atmak için ve büyük an kendimi yatağın üzerine bıraktım ve sanırım bütün haftanın yorgunluğu bu an gitmişti.  üstümden.Hemen telefonumu elime aldım ve Kaan'a mesaj attım.

Gönderilen :Kaan

-Ne yapıyorsun?

Gönderen:Kaan 

-Evdeyim güzelim ama şimdi duş alıcam.

Kaan'a tekrardan tamam yazdıktan sonra telefonumu başucumdaki komidine koydum ama sesini açtım.Sonra uyudum.Telefon çalıyordu!!hemen yerimden sıçradım ve telefonu elime aldım.Önce saate baktım sonrada kim aramış diye baktım.Saat 08:30 ve Kaan'dan 20 tane cevapsız arama vardı ve 5 tane mesaj atmıştı.Telefona ''hadi ama uyuyacağımı tahmin etmiyor mu?''düşüncesiyle baktıktan sonra tekrar Kaan'ın aradığını gördüm.

Yeni Okul #Wattsy2017Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin