Masal Ölecek mi?

611 26 0
                                    

Sabah kalkar kalkmaz saate baktım 7:15 olmuştu.Bu saate abim uyanmıyordu neyse ki hemen odama çıktım ve yatağıma uzandım.Uyuya kalmışım.Uyandığımda saat 10 olmuştu bile  hemen beden eşofmanlarımı giydim,saçımı bağladım, kulaklığımı aldım ve evden çıktım.ormana doğru koşmaya başladım şarkı son ses açıktı ve hiçbirşey duyulmuyordu başıma gelen darbeyle dengemi kaybetim ve yere düştüm.
#Eren'in Ağzından#
Odaya Duru'nun telaşlı girmesiyle uyandım."Eren abi Masal telefonlara cevap vermiyor ve nerde olduğunu bilmiyoruz" Duru'nun söylediği cümle tekrar tekrar yankılandı beynimde.Hemen üzerimi drğiştirdim telefonumu aldım ve hızlıca evden çıktım.Defalarca mez Masal'ı aramama rağmen açmadı
#2 Saat Sonra #
2 saatir Masalı ormanda, şehir merkezinde her yerde aramamıza rağmen bulamadık.Telefonuma gelen mesaj ile irkildim.Numara yabancı numaraydı ve hemen açtım mesaj bölümünü Masal'dan bir haber olabilirdi.Mesajı görmemle yere düsmem ve gözlerimden yaşların istemsizce akması bir oldu.Herkes yanima geldi.En son Kaan geldi ve telefonu hızlıca elimden aldı.Gördüğü fotoğrafla gözlerindeki yaşa hakim olamadıb telefonu fırlatarak arabaya koştu ve hızlıca yanımızdan ayrıldı.

#Kaan'ın Ağzından#
Masal'ın kanlar içinde olduğu fotoğrafı görünce gözyaşlarıma daha  fazla hakim olamadım neden hep bunlar benim Masal'ımın başına geliyordu anlamıyordum.Arabayla nereye gitiğimi bile bilmiyordum öylece gidiyordum.Telefonun çalmasıyla arabayı kenara çektim. Eren Masal'ın yerini ögrendiğini söyledi konumu attı ve hemen oraya sürdüm arabayı yol çok uzundu bitmek bilmiyordu ulaşamıyordum bir türlü.Ya yetişemezsem Masal ölürse aklıma bile getirmek istemiyordum.Gideceğim yere yetiştim burası bir depoydu ve hiç sağlıklı bir yer değildi.Hızlı adımlarla içeri girdim belimdeki silahı çektim ve içeri girdim. 3 adam bana silah çektiler ben ilerlemek  için elimden geleni yapıyordum yaklaşırsan vururuz diyolardı ama duymuyordum tek düşündüğüm sey gecikirsem Masal'ı kaybedebilirdim.
Arkamdan biri geldi ve elimdeki silahı almaya çalıştı en son silahın yere düşmesiyle ben de yere düştüm ve 3 kişi birden bana silah çektiler yalvarıyordum bırakın Masal'ıgöreyim dedim ama nafile dinlemiyorlardı. Zaman geçiyordu Masal... ölüyordu ama o bana kıyamazdı beni bırakamazdı ne olur gitme Masal beni yalnız bırakmaa Masall...
Ağlamam daha da şidetlendi. 2 dk sonra içeriye oldukça genç görünümlü bir adam geldi.Korumalardan biri ise yanına gitti adam korumaya birkaç cümle söyledikten sonra beni bıraktılar adam sadece "Yapmak Zorundaydım" dedi ve ben Masal'lı kucağıma aldığım gibi çıktım dışarı taksi geçmezdi de burdan ben de araba nasıl kulanacaktim ama mecburdum  hemen Masal'ı arka koltuğa yatırıp direksıyona geçtim ve hastaneye doğru sürdüm.Hastaneye yetiştiğimde hemen sedyeye koydum Masal'ımı ve ameliyathaneye götürdüler 5 dk sonra Eren'ler de geldi ben Ameliyathane kapısında ağlıyordum hayatımda bir kere olsun ağlamayan ben ağlıyordum
#Eren'den Devam#
Kardeşim ameliyathanedeydi herkes perişandı annemler de gelmişti zaten ne oluyorsa hep benim kardeşimin başına geliyordu neden ya neden neden... Kaan'a baktığımda çok şidetli ağlıyordu sanırım gerçekten seviyordu kardeşimi Aden,Duru ve Alya'ya baktığımda ise yıkılmıslardı.Ben de bunlara dayanamıyordum ama bir şeyde yapmamıyordum annem daha çok üzülürdü.Tekrar kafamı Kaan'a doğru çevirince duvarı yumrukladığını gördüm hemen yanına gittim.Yapma Kaan iyileşecek "Eren Masal ölürse ben naparım naparım" daha Kaan konuşmasını bitirmeden ameliyathanenin kapısı açıldi ve hemşire çıktı içerden güzel bir haber beklerken hepimiz yıkıldık." acil kan gerekiyor kan grubu uyanlar hemen benimle gelsin"Ben ve Kaan hızlıca kan verme odasına gittik ve kan verdik tekrar bekleme başladık ameliyat tam 2 saat sürmüştü bu sefer doktor çıktı hemen kapıya doğru koştum doktora "kardeşim nasıl iyimi? Masal'ım iyi demi doktor bir şey de " "Henüz bir şey söylemek için çok erken Herşeye hazırlıklı olmalısınız" " Herşeye hazırlıklı olmalısınız"

Acaba Masal ölecek mi Masal'a bunu yapan kim hepsi diğer bölümde

Evet arkadaşlar bölümün sonuna geldik vite vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın İnstagram hesabımızı takip edip bize destek çıkarsanız çok mutlu olurum.Bir sonraki bölümde görüşürüz.

İnstagram hesabımız: Yeniokulwattpad

Yeni Okul #Wattsy2017Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin