Aden cips felan getirdikten sonra filmi başlatık.Ben korkuyordum tabi Kaan bana ne kadar sarıl dese de ben sarılmadım korktuğumda kafamı yastığa gömüyordum ve bana gülüyordu odun ne olucak.Film bitti Atakan ve çağdaş DC oynayalım dediler ortamı hazırladıktan sonra tam oyuna başlayacaktık ki kapı çaldı.İçeri giren kimdi bilmiyorum ama Kaan'a takmıştı yanında da bir erkek gelmişti.Onlarda oturdular.Gelen kızın adı Bade'ymiş.Namı diğer okulun Or****su. Hemen Kaan'ın yanına oturdu onun yanına gelen erkekte benim yanıma oturdu.Bade önce beni süzdü ve ''Kaan senin gibi bir sürtükle çıkmaz ''dedi ben sinirlenmiştim ama Kaan sesini çıkarmamıştı.Ben Kalktım ve koşarak odama gittim.Bunu asla unutmayacaktım Kaan bir şey yapmamıştı ve tüm gece boyunca o kızla yan yana oturmuştu benim sevgilim olduğu halde Bade gittikten sonra Kaan kapıya geldi ve kapı kilitli olduğundan açamıyordu ben ise yatağın üstünde oturup hem korkuyordum(izlediğimiz filmden dolayı) hem de ağlıyordum.Kaan ne kadar ısrar etse de açmadım kapıyı sonunda açmayacağımı anlamış olmalı ki başka odaya geçti.Gece ben çok korkuyordum hala uyuyamıyordum(korkumdan)yastığımı alıp Kaan'ın kaldığı odaya gittim.Direk odaya girdim bir şey demeden ve yanına geçtim.Kaan ''bana küstüğünü sanıyordum'' ''-Evet sana küsüm ama korkuyorum''diyince güldü.''-bu barıştığımız anlamına gelmez'' dedim ve sırtımı dönerek uyudum.Sabah uyandığımda Kaan'ın beni sardığını ve benim de onu sararak uyuduğunu gördüm.Ne kadar kalkmaya çabalasamda kalkamadım(çok güçlüydü) sonra Kaan uyandı ve ''nereye gidiyorsun güzelim?''dedi ben de ona ''sanane be salak''bakışı attım.Kapıdan çıkıcaktım ki kolumdan tutu beni kapıya yasladı ve kapıyı kilitledi.Ben ''Kaan yapm-''dudağıma yapıştı ve muhteşem kokusu burnuma geldi. Beni öpüyordu ama afetmiyecektim onu hemen itirdim ve kapıın kilidini açarak çıktım.Odama gittim duş aldım ve kıyafetlerimi giyindim (medyada) saçlarımı bol bir at koyruğu yaptım ve aşağıya indim.Kaan'da geldi.Ben kızların yanına gittim ve kahvaltıyı hazırladık.Erkeklerde gelince masaya oturduk Kaan bana sürekli bakıyordu hisediyordum ama ben ona bir kez bakmıştım sadece kahvaltımızı yaptık ve erkekler içeri geçti maç izliyorlardı.Bulaşıkları makineye dizdikten sonra içeri geçtik Aden ve Alya sevgililerinin yanına geçti ben de tekli koltuğa geçtim oturdum.
Aden''Denize gidelim mi?''dediğinde herkes onayladı.Biz hazırlanmaya gittik ben siyah bikinimi giyicektim biraz açıktı ama olsun hem Kaan daha çok deli olurdu.Bikininin üzerine siyah dizlerime kadar olan bir elbise giydim ve plaja gittik.Şezolnga uzandım tabi elbisemi çıkarmıştım ve Kaan deli olmuştu.Yanıdan ayrılmadı gelip üstümü havluyla kapatıyor ben geri açıyordum.Tamam bir sürü erkek vardı evet hatta 2 erkek bana bakıyorlardı ve bunu Kaan gördü(sanırım yeterice deli olmuştu) ve boynundaki damarların belli olduğunu gördüm.Hemen denize geçtim arkamdan Kaan geldi ve yüzerken herşeyi unutmuştum.Ta ki be denizden çıkıp şezlonga yatınca Kaan'ın yanına bir kız gelip onu öpene kadar.Hemen elbisemi giyindim ve eve doğru koştum.Kaan benim eve geldiğimden haberi bile yoktur.(küfür homurdandım) Banyoya geçtim duş aldım ve yatağıma uzandım.Telefonumu ve kulaklığımı aldım.Kulaklığımı takarak ''Sancak- At içine'' şarkısını açtım dinledim.Kapıyı da kilitlemiştim.Şarkıyı dilerken uyuya kalmışım.Kapının kırıldığını hisetim.Gözlerimi açtım fakat halim yoktu geri kapanıyordu.Kaan yanıma geldi onu itirdim ve arkamı dönüp uyudum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yeni Okul #Wattsy2017
Novela JuvenilEvlenme teklifi etmişti bana sevdiğim adam !!! Ufak bir çığlıktan sonra kendime geldim ve hava almaya çıktım, Hava epey kararmıştı ve soğuktu gökyüzüne bakarak hayaller kurmaya başladım.