Adsız Bölüm 7

2.1K 65 0
                                    

Gideceğimiz yeri merak ediyordum ve gideceğimiz yere doğru yola koyulduk.Kaan bana bakıyordu ve ben de ona baktğımda  bana göz kırpıp tekrar yola  döndü.Kahvaltı yapacağımız yere doğru ilerliyorduk güzel bir mekandı girişte çiçekler vardı her renk çok güzelerdi hemen deniz kenarının yanındaydı gitiğimiz yer deniz manzaralı yerde sevdiğimle kahvaltı etmek mütiş bir şey...Garson yanıma geldi ve bana bakınca Kaan biraz sinirlendi garsona 'siparişleri ben veriyorum diyince garsonda Kaan'a döndü hala bana baktığını farkedebiliyordum çantamdan telefonumu çıkarıp sosyal medyaya baktım garson 'ne içersiniz diye soruyordu Kaan bana sorucaken garson lafa atladı'Küçük hanım ne içersiniz' ben de meyve suyu dedim kafamı telefondan kaldırmadan ama Kaan çok sinirlenmişti hisedebiliyordum. Kahvaltın tabağımız gelince hızlıca kahvaltı ettik ve hemen kalktık Şubat tatiliydi ama hava güneşliydi yağmur yağmamıştı.Sahilde yürüyorduk Kaan yavaşça elimi tutu benimde hoşuma gitmişti bu hareeti etrafta erelerden çok kızlar vardı ve Kaan'da çok dikat  çekiyordu.Elimi tutunca kalbim hızlandı ve öyle yürüdük.Kaan su almaya gidince ben bankta oturuyordum ki yanıma bir erkek geldi ve bir şey demedim baktan alıcaktım ki çocuk bileğimden tutu bu durumu Kaan görmüş olmalı ki hızlıca yanıma koşarken ben çantamı tutuğum gibi çocuğun kafasına geçirdim Kaan 2 adımlık yerden güldü ve elini bana doğru uzandı ben de Kaan'ın elini tutarak çocuğa sinsi bakışlarımı yoladım ve yürüdük gittik.Aabaya bindiğimizde Kaan 'sen çok  güzelsin Masal  biri sana baksın istemiyorum ya da ağladığında başka biri senin gözyaşlarını silip sana sarılmasın bunlar olucaksa bile ben yanında olmak istiyorum seni  çok kıskanıyorum çok seviyorum seni anla...Sonsuza kadar benim olmanı istiyorum'diye konuşmasını sonlandırdı ve bana doğru yalklaşıp dudağıma bir öpücük kondurdu ben de onu öptüm sonra gülmeye başladı ve 'Şimdi nereye gidelim?'diye sordu. Ben de bugünkü yaşadıklarımız yeterince aksiyon doluydu zaten dedim eve gidelim ve uyuyalım'diyince üstelemedi zaten baya geç uyumuştu.Ben onun uyuyşunu izleren uyumuyormuş o da beni izliyormuştu.Arabayı çalıştırdı ve eve doğru yol aldık fazla uzak değildi 1 saate evde olmuştuk.Eve gitiğimizde bizimkiler evde değilerdi herkes dışarı çıkmıştı sevgilisiyle.Saat aksam 11 gibiydi zaten hemen yukarı çıkıp üzerimi değiştirdim ve odaya geçip yatağın üzerine uzandım.Kaan'da üzerini değiştirdikten sonra yanıma geldi ve bana sarıldı.Sonra birbirimize sorular sorduk ilk başta Kaan sordu'daha önce sevgilinle birlikte aynı odada bulundun mu?'dedi 'hayır'diyince gülüşünü duyabiliyordum.'peki sen diyince'duraksadı 'sanırım evet 'diyince belimi sardığı kolarını gevşetmeye çalıştım ama çok güçlüydü kahretsin sinirlendiğimi anlamıştı zafer benim gülüşleri yoluyordu adeta bana sonra 'Şaka yaptım güzelim hayır 'diyince gülümsedim sonra sözüne devam etti.Sen benim ilk sevdiğim kişisin herşeyin ilkini sen de yaşadım ben ilk defa birinin kokusunu içime çekme isteği duydum ilk defa birini kendimden çok önemsedim'diyince ben biraz utanmıştım Kaan yüzümü kendine doğru çevirmemi sağladı ve alnıma bir öpücük kondurdu sonra tekrar beni sardı ve uyuduk.

Yeni Okul #Wattsy2017Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin