Odadan çıktım ve hızlıca merdivenleri ikişer ikişer indim.Evin kapısından çıkınca temiz bir hava aldım ve koştum ev sahile yakın olduğu için sahile gittim.Boş bir bank buldum ve oturdum.Ağlıyordum hem de çok feci bir şekilde Telefonum sürekli çalıyordu ve birsürü mesaj geliyordu ama hiçbirine bakmıyordum.Nasıl söylerdim Kaan'a bunu eğer söylersem kötü şeyler olucaktı söylemezsem de çok kötü şeyler olucaktı.Ne yapacaktım off off diye düşünürken omuzumda bir el hissetim ve hızlıca arkamı döndüm.Gelen Rüzgar'dı neden gelmişti.Bana bakarak''iyimisin''dedi.Ben de iyiyim bir şey yok dedim.İnanmadı pek ama bana onunla birlikte gitmem gerektiğini söyledi hayır desemde bir anda heryer karanlık oldu.Gözlerimi açtığımda her yer çok karanlıktı ve depo gibi bir yerdeydim.Birden büyük bir kapı açıldı ve içeri Rüzgar'la birlikte 2 kişi daha girdi.Rüzgar bana yaklaşarak.Kaan'ın sana söyledikleri doğru değildi ben birşey yapmadım lan kız kendi ayaklarıyla bana gelip seni seviyorum benimle ol dedi.Benim suçum yoktu ama Kaan kendi kaşındı şimdi seni kulanarak Kaan buraya gelecek geçmişte bana yaptıklarını ödeyecek.Dediğinde korkuyordum ve şaşırmıştım Kaan bana yalan söylemezdi doğruydu Rüzgar'a güvenmemem gerekti.Rüzgar yanıma daha çok yaklaştı kısa pantolon giydiğim için bacağıma dokunuyordu.İğrençti onu uzaklaştırmam gerekti onu aslında çok yakışıklı çocuktu ama ben onu sevmiyordum.Rüzgar'ın bana yaklaştığını görünce yüzüne tükürdüm ve benden uzaklaştı.Hızla telefonu cebinden çıkarıp Kaan'ı depoya çağırdı.10 dk içinde depoda olmasını söyledi yoksa dedi gerisini duymadım çünkü sesis bir şeilde söyledi.Aradan 10 dk geçmedi Kaan geldi herşeyiyle nefesimi kesiyordu.Hızlıca bana doğru yaklaştı kısa giymiştim ve Rüzgar'la gelen 2 çocuk bacaklarıma bakıyorlardı ne kadar da itici.Hemen ceketini çıkartı ve üstüme örtü.Sonra da Rüzgarın karşısına geçti ve ona bir yumruk attı.Rüzgar düştüğü yerden kalktı ve yeniden Kaan'ın karşısında durdu.O an herşey durmuş gibiydi.
Acaba ne olacaktı.Kaan mı Rüzgar'a yaptıklarını ödetecek yoksa Rüzgar mı ?
Arkadaşlar vote ve yorum yapmayı unutmayın :) Yorum yaparsanız mutlu olurum çünkü düşünceleriniz,fikirleriniz benim için önemli.Hikayem hakkında ne düşündüğünüzü merak ediyorum.(Şimdiden teşşekür ederim)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yeni Okul #Wattsy2017
Novela JuvenilEvlenme teklifi etmişti bana sevdiğim adam !!! Ufak bir çığlıktan sonra kendime geldim ve hava almaya çıktım, Hava epey kararmıştı ve soğuktu gökyüzüne bakarak hayaller kurmaya başladım.