Doktor odaya girdiğinde Kaan'ı çıkartmaya çalıştı ama Kaan çıkmadı ağladığı yüzünden belliydi.Seni çok seviyorum Kaan'ım dedim Kaan ses vermedi.Köşeye diz çökmüş yüzünü ellerinin arasına almış dua ediyordu.Doktor hemen gidin ameliyathaneyi hazırlayın diyince Kaan baya endişelenmiş olmalı ki odada dağılmadık yer bırakmadı sonra doktor hemen birşeyler yaptı ve gözlerimin önü karardı.Ben birazcık ayılınca etrafımda sesler duyuyordum endişelilerdi ayılmıştım fakat gözlerim açılmıyordu uyumak istiyordum sadece.Gözlerim biraz açılınca geceydi Kaan elimi sıkıca tutmuş uyumuştu.Kalkmaya çalıştım fakat Kaan'ı uyandırmışım. Uyandığımda saat gece 4 gibiydi.Neyden ameliyat olmuştum ben bilmiyorum ama iyleşmiştim çok şükür.Kaan:''Masal bir şeye mi ihtiyacın var?'' dedi.Ben de evet dedim acıkmıştım hem de baya söyledim Kaan gidip doktora danıştı ne yiyip ne yiyemem diye doktorda çorba türü yemem gerektiğini söylemiş Kaan'da anneme gidip çorba yapmasını rica etmiş annem de çorba yapıp göndermiş.Kaan'geldiğinde yorgun bir halde oturuyordum sabah oluyordu.Kaan kaşığa biraz çorba alıp bana içirdi ve ben ilk kez Kaan'ı böyle perişan bir halde görüyordum.''Kaan çok mu endişelendirdim''dedim Kaan'' evet güzelim tabikide beni çok endişelendirdin ben...ben seni çok seviyorum masal sensiz yaşayamam dediğinde gözünden bir damla yaş aktı,Kaan'ın göz yaşını silmek için hamle yaptım fakat beni engeledi sonra yanağıma ufak bir öpücük kondurdu ve geri çekildi.Sonra tabağı masanın üzerine koydu ve benim üzerimi örtmek için yanıma yaklaştı ben de elinden tutum ve yanıma yatmasını sağladım.Onun kokusunu istiyordum onun kokusuyla uyumak çok iyi geliyordu bana...Sonra yanıma yattı ve üzerimi örtü sonra bana sarıldı ve uyuduk.Sabah odanın kapısı açıldığını hisettim baktım gelen annemdi bizim uyuduğumuzu görünce odaya girmedi kapıyı kapatıp çıktı.Kaan uyanınca ben Kaan'ı izliyordum.''Uyandın mı?Güzelim''diye sorunca evet annlamında başımı salladım'Uyandığımda sen çok tatlı uyuyordun ben de izledim seni'' diyince bak sen der gibi baktı bana ve yanağıma ufak bir öpücük kondurdu. yataktan inmek için hamle yapınca annemle babamı gördü.Masal annem ve baban dedi.Ben de evet dedim ne yani burdalarmıydı dedi. Ben de evet annem senin uyuduğunu görünce odaya girmedi dedi.Sonra Kaan hızlıca odadan çıktı ama babam kolundan tutu.''Oğlum 2 dk konuşalım mı dedi''Kaan biraz endişelenmişti ona kızıcağını sanmıştı,ama benim babam yapmazdı.Annem odaya girdi ve alnıma ufak bir öpücük kondurdu.''Nasılsın kızım''diye sordu ben de ''İyiyim annecim''dedim.Annem ee kızım kim bu çocuk neden bana daha önceden bahsetmedin dedi.Ben de biraz utandım açıkçası ve anneme''Söyleyecektim annecim ama fırsat bulamadım ''dedim. Annemden utanmıştım ama babama iyi bir açıklama yapacağına emindim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yeni Okul #Wattsy2017
Roman pour AdolescentsEvlenme teklifi etmişti bana sevdiğim adam !!! Ufak bir çığlıktan sonra kendime geldim ve hava almaya çıktım, Hava epey kararmıştı ve soğuktu gökyüzüne bakarak hayaller kurmaya başladım.