Adsız Bölüm 14

846 40 6
                                    

Ben de Kaan'a yaklaşarak omuzuna hafifçe vurdum ve''Hmm öylemi cnm biraz çabuk hazırlansan iyi olur yoksa herkes açlıktan ölücek :)''Kaan güldü ve üstünü değiştirmek için banyo ya geçti sonra da saçını şekilendirip masaya geldi.Kahvaltımızı yaptıktan sonra herkes kendi arabasıyla gidiyordu okula...Kaan ile beraber arabaya bindik ve okul yolunda ilerliyorduk Çağdaş ve Atakan'a mesaj atmış 

- Bu gün de okula gitmeyelim zaten son günler kimse yoktur 2 gün sonra karne alınıcak.

Arkamızdaki arabalara baktım Çağdaşve Atakan  da geliyorlardı.Kaan''Nereye gidelimPrenses?''dediğinde Ben ''Bilmem ki''dedim ve düşünmeye başladı.Birden ''buldum''diye bağırdı,ben de ''Ne buldun?''diye sorunca ''-Nereye gideceğimizi buldum güzelim''dedi.Sonra telefonunu eline aldı Atakan ve Çağdaş'a ne mesaj attı tam bilmiyordum ama bir kaç ara sokaklara  girdik ve sonunda 6 atlı bir binaya yetiştik.Asansöre bindik ve 6. kata çıktı.Çok güzel bir cafey'di  duvarlarında tarihi resimler asılıydı ve duvarlara loş ışıklandırma yapmışlardı.Süper bir yerdi hemen en köşede bulunan masaya geçtik ardından Alya,Atakan,Aden ve Çağdaş geldi. Kaan ''beyler ben nargile içicem.Atakan ve Çağdaş'ta onayladı hepsi birer tane nargile aldılar.Ben cappuccino Aden Late ve Alya ise Nescafe içti.Sonra siparişler felan geldi.Kaan nargile içerken ciden bunu söliyeceğim çok sexi görünüyordu hem de fazlasıyla.Sonra dumanı üfledi ve kulağıma yalaşıp''Beni böyle görmek hoşuna gidiyor hatta böyle sexi olduğumu bile düşünüyorsun ve buradaki bütün kızlarda dahil''diyince gözlerimi kocaman açtım.Sonra güldü ve ön masadaki kız Kaan'a bir işaret yapıyordu.Bunu gördüm ve delirdim sonra Kaan'a yalaşarak''Sen benimsin ona göre''dedim ve yanağına bir öpücük kondurdum.Bunu karşı masadaki kız görünce bana bakara suratını astı.Ben de zafer benim der gibi yüzümde bir gülümsemeyle kıza sinsi bakışlarımı illetim.Bu iş bitmişti Kaan'ı kimse benden alamazdı.

Yeni Okul #Wattsy2017Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin