Kaan hemen yola baktı benim uykum gelmişti kafamı cama dayadım ve uyudum ne kadar süredir uyudum ilmiyorum bir soğukluk hisetiğim an gözlerimi açtım ve Kaan aşkım sakin ol dedi eve yetiştik.Beni kucağında 2. kata çıkardı ki tahminime göre burası Kaan'ın odasıydı hemen kucağından indim ve burda sen ve ben mi uyuyacaz dedim gözlerini devirerek baktı sevgili olduğumuza göre tabiki beraber yatıcaz dedi.Ben üstümü değiştirmeden yatağa geçtim kaan ise dolabından bir t-shirt ve sort alıp banyoya duş almaya gitti.Bana da sen de dolaptan bir şeyler al ve giy dedi ben de dolabın önüne geçtim ve mavi renkte bir t-shirt ve altına bana bolca gelen bir şort aldım ve oda da üstümü değiştirmek için banyodan ses geliyormu diye baktım evet hala ses kesilmemişti.Hemen üzerimi değiştirdim ve yatağa pikenin altına geçtim 2 dk sonra da Kaan duştan çıktı.Hemen yanıma gelip yatağa geçti Kaan'a sırtımı döndüm bana yaklaşarak sarıldı ve beni öptü ben de uyumaya devam ettim.Uykum yoktu arabada uyumuştum Kaan uyuduktan sonra onu izleyecektim Kaan'ı dürtüm ve uyumuştu Kaan'a dönerek onun uyuyuşunu izledim sonrada uyuya kalmışım sabah kalktığımda saat 8:30 du herkes kendi odasında sevgilileriyle uyuyor olmalıydı.Mutfağa su içmek için indiğimde Burak kanepede uyuyordu.Hayırdır ne oldu diye sorduğumda Aden beni odadan kovdu bir kızın fotosuna like atım diye.Ben de hemen bak bir süprüz yapalım ve kahvaltı hazırlayalım dedim Burak'ta hemen olumlu cevap verdi.Burak'ı gül koparması için bahçeye gönderdim.Güleri toplayıp gelince sofra çoktan hazırdı.Burak Aden'i uyandırmak için yukarı çıktı ve Aden'i uyandırıp başbaşa kahvaltı yaptılar.Kaan'a bakmak için yukarı çıktım yanağına bir öpücük kondurdum hemen uyandı ve ben de senin gelmeni bekliyordum dedi beni yatağa kendi yanına yatırdı bana sarılarak kokumu içine çekti be de onun kokusunu içime çektim.Birbirimizi çok seviyorduk.Kaan 'kahvaltiya gidelim mi?güzelim' diyince ona bakıp kafamla onayladım ama bir sorun vardı bavulum arabadaydı hemen bavulumu aldı geldi ve hemen üstümü değiştirdim.Siyah kot üstüne bol bir t-shirt , saçlarımı topladım ve deri ceketi giydim ben hazırım dedim.Kaan'a bakmak için odaya gittiğimde çoktan hazırlanmış telefonuyla uğraşıyordu.'Oo sevgilim hazırlanmış'diyince güldüm.Hadi ama acıktım diyince hemen yataktan kalktı Kaan siyah bir kot üstüne vucuduna yapışmış bir mavi t-shirt ve deri ceket giyimişti.Telefonumu sarjdan alarak çantama koydum ve Kaan'ın elinden tutum.Aşağıya indiğimizde herkes uyanmıştı Kaan 'Biz çıkıyoruz gençler 'dedi ve herkes görüşürüz dedi.Hemen arabaya bindim Kaan 'Aşkım lütfen rahat otur dedi'ben de ayakaılarımı çıkardım ve ayaklarımı karnıma doğru çektim öyle oturdum Kaan bana bakıp gülüyordu ona bakıp ben de güldüm.'Nereye gidiyoruz Aşkım'diye sorduğumda'Seni çok güzel bir yere götüreceğim aşkım'dedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yeni Okul #Wattsy2017
Novela JuvenilEvlenme teklifi etmişti bana sevdiğim adam !!! Ufak bir çığlıktan sonra kendime geldim ve hava almaya çıktım, Hava epey kararmıştı ve soğuktu gökyüzüne bakarak hayaller kurmaya başladım.