Yes...

600 30 0
                                    

Ett streck. Jag rafsade fram beskrivningen och spånade igenom den. Sen suckade jag. Lättat. Inget barn här på ett tag iallafall. Jag mådde plötsligt mycket bättre och rusade ut och kastade mig i killarnas famn.

-Såå?

frågade Omar nervöst. Jag log och skakade på huvudet,  då släppte spänningen som legat i luften et tag, och allt blev mycket bättre. Omar hissade upp mig i luften och Felix försökte ta över mig där jag hängde på Omars axel.

- Du kan inte ta oss du kan inte ta oss!!

-Det kan jag visst det!!

-Ahhhh Omar släpp ner mig!!

Efter bara ett litet tag fick Felix tag i en skrattande mig och då var det Omars tur att jaga oss.

Efter ett tag kastade vi oss skrattandes ner i soffan och försökte lugna ner oss lite, tills en mobil ringde. Jag kände igen signalen och killen till vänster om mig sprang ut till hallen.

-Nej.

-Verkligen.

-Okej då.

-Kommer om tio.

-See ya.

-Daff ville att jag skulle komma till studion igen.

Han sa det lite sorgset och jag gick ut till hallen.

-Omar, det är okej. Jag klarar mig, jag kanske får ta hand om Felix,  men jag klarar mig. Kommer sakna dig.

Jag var dock lite fel...

~Felix~

Hon hade sagt att hon skulle ta hand om mig, men där var hon helt ute och körde. Vi hade ätit lite godis som jag hittade i en låda. Vi kan säga så här, Lovisa+socker+feber=KAOS!!

Hon snackade med en tavla med tigrar på.

-Hej Tiger!! Har du möjligtvis sett Nalle Puh? Den jäveln har snott MIN honung...

När inte tavlan svarade gick hon in till tvättstugan och surade. Sen plötsligt hörde jag ett skrik därifrån och skyndade dit.

-Iiiiiiiih!!! SVAMBBOB ÄR DET VERKLIGEN DU?!?!?!? Jag är ett sååååååååååå stort fan!!!!!

Hon stod och kramade en tvättsvamp.

Nu har sockret äntligen gått ur henne och hon däckade på soffan. Själv sitter jag med hennes huvud i knät och är trött jag med, det har varit en påfrestande dag. Hon har hållt på med en massa stolligheter hela dan och jag har räddat henne från att både vara elektriker och hänga med i filmen "upp". Till slut däckar även jag.

*Bip bip bip*

Telefonen ringer, Lollo lihher fortfarande halvdöd hos mig och jag skyndar mig upp. Det var sjukhuset och Liam fick åka hem tidigare!! Jag åkte direkt dit.

-------

Sådärja, en uppdatering.

Kramiis♥

På gatorna i sthlm ( The fooo fanfic )Where stories live. Discover now