Prológ

1.5K 65 13
                                    



Predpokladá sa, že to bude ťažké...ale preto je to tak dobré však? Myslela som si že v živote je pre mňa najdôležitejšie behanie. Moja rodina a blízky ma v tom podporovali už od začiatku. Bola to moja priorita. Ale potom mi do života vtrhlo zlo. Zničilo to časť mňa a stále to ešte hlboko vo vnútri mňa žije. Hocikedy sa to môže znova prebudiť.
Mamina mi vždy hovorila že zlé veci sa prestanú diať, keď sa budem neustále usmievať. Prestane ich to potom baviť. Ja som sa usmievala celý ten čas. A vieš mami, ono to neprestalo...

Dňa 22. júna 2012 sa konala okresná bežecká súťaž, schádzali sa tu žiaci vo veku 11-19 rokov a ja som medzi nich patrila. V ten deň som sa zobudila s pocitom že vyhrám.

Už len pár krokov Mellany! Každý jeden krok bol pre mňa bolestivý, v pľúcach mi horel oheň a hlas v hlave mi hovoril aby som to vzdala. Moje telo plakalo. V dave ľudí ktorý podporovali svojich favoritov som začula dievča ktoré tlieskalo, skákalo najviac a kričalo moje meno. Spravila som pár ďalších krokov a cieľ ma privítal s otvorenou náručou

"Zvládla som to," vzdychla som.

Desiatky ďalších bolestivých krokov som musela pretrpieť aby som sa dostala na kraj trate a potom moje telo privítala mäkká, pekne upravená tráva. Môj mozog odignoroval okolitý svet. Rýchly tlkot srdca a plytké dýchanie. To jediné som počula. Na pár sekúnd som začula hlas toho dievčaťa. Kto to bol?

"Mellany," otvorila som oči a spatrila svojho trénera. Usmieval sa na mňa širokým úsmevom. Líca mal trocha červené od radosti a vrásky pod očami mu vynikali pri úsmeve. Nemohol mať viac ako 40 rokov, ale rozvod s manželkou mu na veku len pridal.

"Skončila si prvá!" smial sa a pomohol mi dostať sa na nohy a tým súčasne späť do reality. Bolesť brucha ma sprevádza už od mojich prvých zápasov, neviem čím to je spôsobené ale z nejakého dôvodu sa to deje. Dnešok nebol výnimkou. Pomaly som sa odobrala na dámske toalety. V duchu som používala škaredé slová na vyjadrenie toho ako ďaleko toalety umiestnili. Posledných pár metrov som prešla zrýchlenou chôdzou. Netreba hovoriť čo sa dialo ďalej. Raňajky a včerajšiu večeru ktorú som videla teraz pred sebou sprevádzal kašeľ.

"Zvykla som si," tak znejú slová ktoré zakaždým opakujem. Dúfam že jedného dna to budú pravdivé slová. Ruky a nohy sa mi chveli. Odcupitala som za poslednú budovu v areáli a čakala. Na čo? Sama som nevedela. Len som mala pocit, že keď tu budem ešte chvíľu čakať, niečo sa stane.

Tréner vždy opakoval že neexistuje slovné spojenie len behať. Behanie nie je nič jednoduché. Treba vedieť správne dýchať a správne preciťovať beh. Zistila som,  že už prvý raz keď som behala, zmenilo to moju náladu a celý môj deň bol hneď lepší. Behávam každý deň a cítim ako môj život sa postupne mení..

Mala som len 13 rokov a už vtedy som si povedala že môj život sa uberá dobrým smerom. Ale v tom momente sa objavilo nádherné chudé dievča. Na úzkej, chudej tvary bola natiahnutá jemná biela koža. Hypnotizovali ma jej bledomodré, skoro bielo sfarbené vypuklé oči s prirodzene dlhými mihalnicami. Dlhé, vlnité vlasy jej padali na chrbát a dotýkali sa jej zadku. Bola tak chudá a vyzerala ako anjel. Iba som čakala kedy jej vyrastú veľké biele krídla z chrbta a odletí preč. Ale to sa nestalo, zostala pri mne a od dnešného dna dávala na mňa pozor.

V zapätí som si spomenula, že som ju videla pri pretekoch. To ona ma povzbudzovala zo všetkých najviac.
V hrudi ma jemne pichlo. To bola žiarlivosť. Chcem byť ako ona!

Týmito slovami začína môj príbeh...


Autorská poznámka: Ahojte, tu pridávam prológ k môjmu novému príbehu. Budem pridávať pravidelne pretože príbeh mám už celý napísaný. Všetko som to spackala za necelý týždeň a možno to aj tak vyzerá ale priznám sa, mam radosť z toho ako sa tento príbeh vyvíjal a bola to radosť čítať. Zostáva mi už len dúfať v to aby ste mali rovnakú radosť aj vy. Príbeh nieje ničím výnimočný, nejde tu o urážanie "životného štýlu" niektorých dievčat, ide tu možno o varovanie že ak niekto žije takýmto životom, mal by začať iným. Budem vďačná za akúkoľvek formu podpory :3 

Na obrázku je Ana(To dievča) Takto si ju predstavuje Mellany, to znamená že Mellany chce byť takto veľmi chudá. Nemusíte sa riadiť mojou predstavou :3 

-Princess



L.I.S.A.Where stories live. Discover now