Gözlerimi açtığım gibi o acı veren baş ağrısıyla karşılaştım . Gözlerim ağladığım için çok ağrıyordu . Ellerimden destek alıp ayağa kalkmaya çalıştım .
Kalktığım gibi annem ve babamın yüzlerini gördüm gözyaşlarım yine firar ederken , telefonumu elime aldım ve babamın yakın arkadaşı olan Fatih amcayı aradım ikinci çalışta açtı.
Ona herşeyi gözyaşlarım arasında anlattım daha doğrusu anlatmaya çalıştım . Benden bişi anlamadığı için
" Ela canım kapıyı iyice kilitle ve asla kimseye açma polisi sakın arıyım deme ben hemen gelicem"
diyip telefonu kapttı. Ne yapıcağımı bilmediğim için duvarın en dip köşesine oturup bacaklarımı kendime çektim .
Annemle babamı izlemeye başladım . Onlarsız ne yapıcağımı düşünürken annemin sağ avcunda buruşturulmuş bi kagıda gözüm çarptı . Oda neydi öyle .
Hemen annemin yanına yürüdüm . Güzel annemin elini iki elimin arasına alıp kana bulanmış kağıdı aldım. Annem son nefesini vermesine rağmen hala kağıdı sıkıca kavramıştı . Kağıdı elime alıp yavaşca açtım . Elim biraz kan olsada önemsemedim .
Kağıdı açtığımda
" Elam odanda yatağının altındaki kutuyu aç "
yazıyordu
Buda neydi böyle o kutuda ne olabilirdiki ?
Yavaşça annemin yanında kalktım ve yavaş adımlarla merdivenlerden çıktım .
Odamın kapısını önüne geldiğimde biraz duraksadım . Ya o kutuda kötü bişey varsa . Bunu görmem için kutuyu açmam gerekirdi .
Kapının kolunu sıkıca kavrayıp kapıyı açtım .
Umarım beğenirsiniz .
Vote ve yorumları unutmayın .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Huzur
Romance"Gitme" Dedi adam yanlız , kimsesiz , aşksız kalma korkusuyla . "Gitmem" Dedi kadın . Erken yanlızlığı tatmış , yanlızlıktan korkan küçük bir kız çocuğu edasıyla..