Bölüm 7

329 38 5
                                    

Arkasını döndüğünde 2 ay önce karşılaştığım Emre olduğunu gördüm . Tebesüm etti . Benim hala ona şaşkın şaşkın baktığığımı görünce kahkaha attı .

O şaşkın ifademden çıkıp arkamı döndüm ve yürümeye başladım . Arkamdan "Ela dur " diye seslendi.  Durdum . Yanıma geldi ve "gel müdürün odasına götürüyüm seni " dedi . Başımı onaylarcasına saladım .

O önde ben  arkadan başım önde yürürken birden sert bişeye çarptım . Kafamı kaldırdığım da Emre nin göğsüne çarptığımı gördüm . O anki utançla bir adım geriledim . Yine yanaklarım kızarmıştı .

"Biraz daha dikatli olmalısın " diye sırıtı . " özür dilerim " dediğim de o güzel gözleriyle karşı karşıya geldim .

Başımı bidaha önüme eğdiğim de " bu kadar utanma yeter. Müdürün odası bu tarafta . Sen içeri gir ben seni burda bekliyorum sonra okulu gezdiririm sana " dedi müdürün kapısını çalarak .

" tamam " diyip müdürün odasına girdim . Evrak işlerini halledip sıfımı sordum müdüre " 11/A " dedi soğuk bir sesle  . Müdüre teşekür ettim ve dışarı çıktım . Cıktığım da duvara yaslanmış telefonuyla oynayan Emre yi gördüm .

Geldiğimi görünce başını telefondan kaldırıp  " nihayet geldin  müdürle sohbet ettiğini düşündüm " diyip güldü . Bende " müdür çok kafa dengi napıyım " dedim gülerek .

" hangi sınıftasın "diye sorduğun da 
"11/A " dedim . " hadi ya"  diyip güldüğünde " niye inanmıyorsun"  diye kızdım ona . Gülmesini bitirip  "bende o sınıftayım hadi gidelim" dedi .

Şaşırdığımı fazla beli etmeden "tamam " dedim . Sınıfın önüne geldiğimiz de durdu ve " önce bayanlar " dedi . " teşekür ederim " diyip sınıfa girdiğim de hoca daha girmemişti .

Emre bir sıraya oturup yanını gösterdiğin de etrafıma baktım hiç boş yer yoktu . Bende gidip Emre nin yanına oturdum .

Vote ve yorumlarınızı unutmayın lütfen .

HuzurHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin