1 ay sonra...
Çok güzel bir gündü . Emre yle luna parka gitmiştik . Dönen dolaba , çarpışan arabalara , korku tüneline orda ne varsa binmiştik.
Hep istediğim gibi sevdiğim adamla luna parktaydık bugün .
Bana süpriz yapmak istemişti .
Şimdiyse luna parktaki bankların birine oturmuş Emre yi bekliyorum. Pamuk şeker almaya gitti . Pamuk şekere bayıldığı mı nerden bildiğini bilmiyorum . Ama iyiki biliyo çünkü çokkk seviyorum pamuk şekeri .
Emre nin sesiyle kendi kendime konuşmayı kestim .
Pamuk şekeri almıştı . Yanıma oturdu ve açtı .
Kocaman lokmalarla yerken ağzı açık bi şekilde bana bakıyodu .
Kocaman bi lokmayıda onun ağzına koyduğum da anca kendine geldi .Bittirdikten sonra yine o melodik kahkahayı attı . Öyle güzel gülüyordu ki sonsuza dek burda oturup onun kahkahasını dinleyebilirdim .
Ona yaklaştığım da gülmesi durdu . Artık gülmüyor gözümün içine bakıyordu .
Ona biraz daha yaklaşıp yüzünü avcumun içine aldım ve başparmağımla dudağınının kenarında kalan pamuk şekerı sildim .
Geri çekildiğim de " hadi ama " diye homurdandığını duydum . Duymazlıktan gelip pamuk şekeri yemeye devam ettim .
Pamuk şekeri bitirince ye kadar Emre nin gözleri üstümdey di . Bitirince "hadi gidelim geç oldu" dediğim de "tamam güzelim" gidelim dedi .
El ele mahalenin önüne kadar geldik . Elini bırakıp ona sıkıca sarıldım . Beni kendinden ayırıp dudaklarını anlıma bastırdı . Dudaklarını çekip anlını anlıma dayadığında "teşekür ederim" dedim ve yanağına küçük bi buse kondurdum .
Ondan ayrıldım ve eve doğru yürümeye başladım . Bu gün okadar çok mutluydum ki Emre yi çok seviyordum . Annem ve babam dan sonra artık hayatım da bi o vardı.
****************
Kapının önüne geldiğim de kapı açıktı ve içerden bağırış sesleri geliyor du.
İçeriye aceleyle girdiğim de Fatih amca Hakan abiye kızıyordu . Ruken yenge ve Ayşe ağlıyorlar Fatih amcaya durması için yalvarıyorlardı.
Hakan abi "asla bunu yapmicam" diye bağırdığın da Fatih amca ona bi tokat attı . Hakan abi Fatih amcaya tiksintiyle baktı ve koltuğun üstünde duran montunu alıp çıktı . Cıkarken bana çarptı .
Fatih amca koltuğa oturup beni yanına çağırdı . Gidip yanına oturduğum da söze başladı "bak kızım sen benim arkadaşımın emanetisin . Seni asla öz kızımdan ayırmadım ayırmam . Ama gel gör ki sen bu evdesin diye dedikodu yapmaya başladılar . Ne yapıcağımı bilmiyorum tek yol " diyip durdu vr derin bir nefes aldı.
Göz yaşlarım bir bir akarken "tek yol" diyr fısıldadım .
"Tek yol Hakan la evlenmen bunu çoktandır düşünüyoruz . Sana nasıl söyliceğimizi bilemedik . Artık dedikodular yayılmaya başladı .Sen ve hakan nı çok kötü bir şekilde olmicak yerlere götürüyorlar . Hakan la evleniceksin " dediğinde gözlerim pörtlicekmiş gibi açıldı .
Bi kaç dakika sustum bişey diyemiyordum . Kendime geldiğim de "olmaz asla o benim abim" diye bağırdım .
Fatih amca sinirlendi ve bana "sana sormadım sadece haber verdim evleniceksin okadar " diyip çekti ve gitti .
Göz yaşlarım bir bir düşerken ikinci darbeyide vurmuştu hayat . Elim ayağım titriye titriye odama daha doğrusu Fatih amcaların evinde sığıntı gibi kaldığım odaya gittim ve kendimi yatağa attım .
Vote ve yorumlarınızı bekliyorum .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Huzur
Romance"Gitme" Dedi adam yanlız , kimsesiz , aşksız kalma korkusuyla . "Gitmem" Dedi kadın . Erken yanlızlığı tatmış , yanlızlıktan korkan küçük bir kız çocuğu edasıyla..