Bölüm 24

146 15 2
                                    

Duştan çıkınca hemen bornozu geçirdim üstüme geceleri hava çok soğuk oluyordu burda . Emre benden önce çıkmıştı. Ben çıktığımda giyinmiş ve uyumuş olduğunu gördüm . Yorucu ve üzücü bi gündü .

Hemen üstümü giyindim ve saçlarımı taradım . Havluyla kurutup yatağa geçtim . Başucumdaki ışığı kapatır kapatmaz Emre sardı kolarını

"Çıkmasaydın ya ben yarın alırdım seni duştan"

Uykulu sesi o kadar güzeldi ki.

"Hmm ozmn ben yine giriyim"

Tam ayağa kalkıcakken belimin üstündeki kolar daha da sıktı ve beni kendine çekti.

"Gitme"

"Gitmem"

Kendimi uykunun narin kolarına bıraktım . Ve huzur bulduğum adamı rüyalarıma bekledim.

________________

Emre SAFKAN DAN ...

"Hadi uykucu kalk artık"

Gözüme giren güneş ışıklarıyla homurdanmaya başladım.

"Güzelim 5 dk daha ya"

"Olmaz aşkım kalk artık"

Başımı daha da yastığa gömüp uykuma devam edicektim ki Ela üstümde zıplamaya başladı

"Kalkmazsın ha al sana ahahaha"

"Ya kızım delirdin mi kemiklerimi kırdın tamam dur dur "

"Durmicam buda cezan . Ben sana mis gibi bi kahvaltı hazırlıyım hemde dışarı taşıyım sen uyanma. Ohh canıma deysin"

Kalkmadan bileklerinden tutum ve üstüme düşürdüm . Gözgöze gelince gülmesi durdu ve gözüme bakmaya başladı. Gözünü mavisinde boğulmak istedim resmen . Ela çok güzel bi kızdı . Masmavi gözleri beline kadar siyah saçları bembeyaz teni uzun boyu şekili fiziğiyle taş gibiydi . Ama benim aşık olduğum şeyi ise çok güçlü olması o çok güçlüydü.

Ben böyle hayalere dalmışken Ela

"Ohoo ne oldu ya sana "

"Hı bişi olmadı aşkım niye ki"

"İki saatir çağırıyorum ya . Hadi gidelim kahvaltıya soğumadan .

Başımı onaylarcasına saladım . Yataktan kalktım ve banyoya girdim . Elimi yüzümü yıkayıp dışarı çıktım . Ela masada çayları dolduruyordu. 

"Hadi aşkım gel çaylar soğumadan"

"Tamam güzelim ."

Masaya doğru gittiğimde cidden çok şaşırmıştım . Çok güzel bi masaydı bu . Hiç beklemeden oturdum ve yemeye başladım .

Ela da yemeye başladı .

"Aşkım hadi bunuda ye "

"Emre patlıcam ama "

"Aaa ama bak arkandan ağlar"

"Ağlamaz ağlamaz "

"Hadi aşkım bak çok zayıflamışsın aç ağzına ekmeğin üstüne reçel sürdüm ama hemde vişne reçeli en sevdiğin"

Ve ağzını açtı bitanecik sevgilim . Kurban olurum bu kıza yaf.

"Bak doho yomom ho"

"Efendim aşkım ?"

Parmağıyla bi dk işareti yaptı ve ağzındakini bitirdi  .

"Bak daha yemem ha "

"Tamam aşkım ."

Çayımdan son yudumu aldım ve arkama yaslandım . Bahçe çok güzel olmuştu . Bizim bahçivana gül ve çiçekler ekmesini istemiştim bide düzenlemesini çok güzel yapmıştı.

Ela masayı toplamaya başlayınca kalkıp ona yardım ettim .

"Emre hepsini birden götüremezsin bak"

"Sen beni hafifemi alıyorsun bak nasıl götürüyorum ."

Bi adım atar atmaaz . Bam .

"He çok güzel götürdün . Kırdın tüm tabakları yaaa"

"Özür dilerim aşkım "

"Tamam tamam dur sakar şey ben toplarım sen bi yerini kesersin şimdi ."

Aynı anda eğildik ve kafam kafasına çarptı . Birbirimize baktık ve güldük .

Masayı toplayıp bulaşıklarda yardım ettim Ela ya .

Yaptırdığımız çardağa oturduk ve Ela kitap okumaya başladı . Bende biraz telefonla uğraşıp bıraktım . Off çok sıkıldım ya .

"Offf"

"?"

"Offfffff"

"?"

"Allh aşkına Ela ya sabahtan beri ofluyorum bi ses ver ya"

"Kitaba dalmışım canım"

Kitabı kapatıp bana döndü ve

"Şimdi dinliyorum hadi söyle"

"Ben çok sıkıldım ve çok sıcak "

Ah evet hava bugün çok sıcaktı.

"Hmm demek hava sıcak . Dur bi napabiliriz diye düşiniyim . Hmm bi dk dursana geliyorum."

Cevap vermemi beklemeden gitti . Nereye gitti ki şimdi bu .

Arkamda his ettiğim soğuk su etkisiyle arkama döndüm hadi ama Ela bahçe hortumunu almış beni ıslatıyordu .

Çardaktan çıktım ve ona doğru gitmeye başladım ama olmuyordu . Elimle suyu engelemeye çalışsam da başarılı olamıyordum .

"Ela yapma ya bak çok ıslandım"

"Hava sıcak diyen sendin "

"Tamam ama yeter"

"Olmaz"

"Aşkım hadi ama"

"Hayır "

Okadar ıslanmıştım ki tabi yerde öyle  kaydım ve yere düştüm . Ela hortumu bırakıp gülmeye başladı .

Bende fırsat bu ya hemen hortumu alıp Ela yı ıslatmaya başladım  .

"Aaa yapma , yapma yaaa"

"Sen beni ıslatırken iyiydi"

Yaklaşık yarım saatir çocuk gibi eğleniyorduk .

Oda çok ıslanmıştı .

Hortuumu bırakıp yanına yaklaştım . Alnına yapışan saçları kenara çekip alnını öptüm ve dudaklarına odaklandım . Oda benim dudaklarıma bakıyordu .

Daha fazla dayanamayıp yapıştım tiryakisi olduğum dudaklara .

Ahh uzun bi bölümdü ama içime sindi güzel oldu . Iyi okumalar vote ve yorumu esirgemeyin . 😘😘😘😘

HuzurHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin