Bölüm 11

215 31 4
                                    

Şans bu ki tenefüs zili çalmıştı  . Herkes kenetlenmiş ellerimize bakarken ben sadece Emre ye bakıyordum . Hiç kimseyi umursamadan yürüyordu .

Bu durum hoşuma gitsede çok utandım .
İlk kez öyle birşey yaşıyordum .
Sınıfın önüne geldiğimiz de durdu , bana döndü  ,yanaklarımı sıktı ve köz kırptı .

Neyse ki şimdi elimi bırakmıştı.
Evet elimi tutması hoşuma gidiyor ama insanların bakışları canımı sıkıyor .

Sınıfa girdiğimiz de ders zili yeni çaldı ve  hoca da  geldi  .
Beşinci dersteydik . Ders matematik ti . En sevdiğim ders .

Ara ara derse katılıp sevdiğim dersin tadını çıkarırken Emre ders boyunca beni süzüp ara ara öpücükler atıyor du .

Son beş daka hoca "ders bitti" dediğin de eşyalarımı topluyordum ki kalemim yere düştü. Yerden aldım ve kalkarken yine o kızın bana ters ters baktığını fark ettim . Ona baktığımı görünce yüzünü çevirdi .

Emre ye dödüğüm de bana bakıyor du . O kızın bana bakması canımı sıkıyor du . Başımı eğip yere baktığım da Emre çenemi tutup başımı kaldırdı. "Neyin var güzelim" dediğin de o kızı ona gösterdiğim de sinirlendiğini gördüm . "O kim " diye sorduğum da " beni seven biri ilk dönemde benle arkadaştık onunla ama o bana başka bir gözle bakıyomuş herke sevgili olduğumuzu falan söylediğini duydum . Okulun içinde ona bağırdım . O günden beri konuşmuyoruz . Onu çok fazla takma güzelim " dediğin de rahatladım.

Onaylarmışçasına baş salayıp tebesüm ettim .

**********

Nihayet okul bitmişti . Emre beni bekliyordu . Çantamı toplayıp Emre nin yanına gittim . " nihayet " diyip dudağını büzdü .

Yapma böyle be adam çok tatlı oluyorsun . Sonra benden sıkılırsan nasıl giderim  senden . " çok mu sıkıldın" diyip yanaklarını sıktığım da " asla " dedi ve yüzümü iki elinin içine aldı . Gözümün içine dolu dolu bakarken
" gidelim artık " dedim .  " tamam güzelim " dediğin de gülümsedim oda eşlik etii . Fatih amcanın evine kadar beraber yürüdük .

Evin önüne geldiğimizde " git artık yoruldun buraya kadar" dediğimde senin için her yere yürürüm" dedi .
Ona tebesüm ettiğimde "görüşürüz güzelim" diyip burnuma dokundu ve yürüdü .

Gözden kaybolana kadar ona baktım sonra eve doğru yürüdüm ve kapıyı çaldım .

Vote ve yorumlarınızı bekliyorum . Lütfen okuyun .



HuzurHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin