Bölüm 4

476 49 2
                                    

Kapıyı açmamla Fatih amcanı beni sıkıca sarması bir oldu . O kadar çok acıyoduki canım . Fatih amca benden ayrılıp annemle babamın yanına yürüdü . Babamın yanına çömelip yüzüne baktı . Sonra başını bana çevirip

"buraya gel"
dedi.

Yanına gitiğimde hafifçe omuzlarımdan bastırıp oturmamı sağladı . Yüzümü iki elinin arasına alıp " bu olanlardan kimseye bahs etme  başımız belaya sokma " diyip geri çekildi . Başımı onaylarcasına saladım .

Fatih amca telefonunu cebinden çıkarıp birileriyle konuştu. Konuşmasını bitirip yanıma geldi ve bana " git duş al temiz  giyin yanına bir kaç kıyafetini al ve bize git yengen seni bekliyo yengenin bunlardan haberi yok ne yengene nede kimseye bunlardan bahs etme " dedi .

Ne yani annemle babamı kayb ettmişim hiç bişey olmamış gibi mi davranıcam . Olumsuz anlamda kafamı salayıp " ben bunu yapamam " dediğimde Fatih amca kaşlarını çatıp  "sana seçenek sunmadım hemen kalk" diye bağirdı .

Bende başımı onüme eğip  odama yürüdüm . Odama girip dolabımın üstündeki çantayı alıp içine annemin bana bıraktığı son şeyi kutumu  , bir kaç pantolonumu ,birkaç tisortümü ve iç çamaşırlarımı koyduktan sonra giyeceklerimi yatağın üstüne bırakıp bonyo ya gittim .

Banyodan çıkar çıkmaz giyindim. Çantamı alıp aşağı indim . Ve gördüklerimle şok oldum . Fatih amca gitmişti . Annem ve babamıda götürmüştü .

Yine gözyaşlarım akmak için hucum ederken annem diye inledim . 

Sonra fatih amcanın  söylediklerini hatırlayıp ayakkabımı çıkarıp giydim . Tam çıkmak için kapıyı açıcaktım ki Fatih amcanın bana bıraktığı notu gördüm . Notta " yolda sakın oyalanma hemen bize git " yazıyordu .

Korkmaya başlamıştım . Hemen çantamı alıp Fatih amcanın evine doğru yürümeye başladım . Başım önümde eğik hızlı hızlı yürürken birine çarptım .

O hızla dengemi kaybedip yere düştüm

Vote ve yorumlarınızı bekliyorum 😊

HuzurHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin