2 ay sonra
Annemi ve babamı biraz olsun unutabilmiştim . Hala annem ve babamı hatırladıkça deli gibi ağlasam da ilk günkü gibi değildi .
Artık Fatih amcalarla kalıcaktım . Ruken yenge beni kızından ayrı etmiyordu . Fatih amca beni okula yazdırdı . Yarın okula başlıcam çok heyecanlıyım . Bugün Ruken yengeye temizlikte yardım ettiğim için çok yorgunum . Gözlerim benden habersiz kapanırken kendimi uykunun tatlı kolarına bıraktım.
********************
Ruken yengemin kulağıma dolan sesiyle gözlerimi yeni bir güne açtım . Yengem beni kahvaltıya çağırıyordu . Yataktan kalkıp odamdan çıktım ve banyo ya gittim .
Duş aldıktan sonra giyindim ve odama gittim . Saçlarımı salık bırakıp hafif bi makyaj yaptım . Okulun ilk günü olduğu için güzel görünmeliydim .
Makyajıda tamamlayıp çantamı aldım ve aşağı indim . Herkes masada oturmuş beni bekliyordu . Herkese günaydın deyip masaya oturdum.
Kahvaltımı bitirdikten sonra Fatih amca hadi gidelim dedi . Ona tebesüm edip ayakabılarımı giydim .
Arabaya bindik ve 10 dk sonra okuldaydık . Arabadan indim ve okula göz gezdirmeye başladım büyük bahçeli 3 katlı bir liseydi .
Fatih amca benle okulun içine kadar gelmek istedi ama ben hayır dedim . Artık kendi ayaklarımın üstünde durmalıyım.
Okulun içine gidip müdürün odasını aramaya başladım . Karşımda arkası bana dönük olan erkeğe yaklaşıp ona " müdürün odası nerde " diye sordum . Arkasını döndüğünde çok şaşırdım .
Vote ve yorumlarınızı unutmayın lütfen .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Huzur
Romance"Gitme" Dedi adam yanlız , kimsesiz , aşksız kalma korkusuyla . "Gitmem" Dedi kadın . Erken yanlızlığı tatmış , yanlızlıktan korkan küçük bir kız çocuğu edasıyla..