Gözlerimi telefonun sesiyle açtım. Arayan Emre ydi . " alo " dememle kahkaha atması bir oldu. " niye gülüyon be hem sabah sabah beni rüyanda mı gördün" diye bağırdım ona . Oda "bu ses ne la yanlış aradım sandım " diyip gülmeye devam etti . " offf Emre " dediğim de " tamam tamam kızma seni almaya geliyim mi demek için aramıştım " . " tamam gel" diyip telefonu kapatım .
Yataktan kalktıp ve dolaba doğru yürüdüm . İçinden bir kot cıkardım ki bir kutu düştü içinden . Yere oturup kutuyu açtım . Gördüklerim le o gün aklıma geldi . Annem ve babam aklıma gelirken gözyaşlarım bir bir firar etti .
Kutunun kapağını açmaya çalıştım titreyen elimle . Kutuyu açtığımda yine o fotorafları gördüm.
Mektubu elime alıp annemin kokusunu bulmaya çalıştım . Olmuyordu annemin kokusunu alamıyordum işte . " Annemmm" diye haykırdım.
Kapının hızlı açılmasıyla mektubu kutunun içine koydum ve o hızla kutuyu dolaba koydum . Gözyaşlarımı silip . Ayağa kalktım .
Bana şaşkınca bakan Ruken yengeye "özür dilerim " dedim . Yanıma yaklaşıp gözyaşlarımı iki eliyle silip "geçicek dedi" ve sıkıca sarıldı . Ruken teyzenin kokusunu hızlı hızlı içime çekmeye çalıştım aceleyle . Annemi biraz olsun unutmaya çalışarak.
Ondan ayrıldım ve " teşekür ederim " dedim . Tebesüm etti ve " hadi hazırlan " dedi .
Başımı onaylarcasına salayıp banyoya gittim. Elimi yüzümü yıkayıp odama geldim ve giyindim.Çantamı ve telefonumu aldım . Aşağı inmek için merdivenlere yöneldim . Merdivenleri yavaş yavaş indim . Ruken yengeyle vedalaşıp ayakabılarımı giydim . Dışarı çıktığım gibi zor tutuğum gözyaşlarımı bıraktım .
"Ela "
adımı duymamla arkama döndüğümde Emre yi gördüm . Onu tamamen unutmuştum .Ona döndüğüm gibi gülen yüzü soldu . " neyin var " dedi endişeli sesiyle . " hiç" diyebildim titreyen sesimle . " gel " dedi ve arabasına bindik . Yol boyunca hiç konuşmadık .
Arabayı durdurdu . Kafamı kaldırdığım da bir uçurumun kenarındaydık . İndi ve " hadi gel " dedi . Arabadan indim ve uçurumun kenarına yürüdüm .
Vote ve yorumlarınızı bekliyorum . Lütfen unutmayın
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Huzur
Romance"Gitme" Dedi adam yanlız , kimsesiz , aşksız kalma korkusuyla . "Gitmem" Dedi kadın . Erken yanlızlığı tatmış , yanlızlıktan korkan küçük bir kız çocuğu edasıyla..