Oda yanıma geldi . Uçurumun kenarındaki taşlardan birine oturdum . Emre de tam karşıma oturdu .
Denizin uçsuz bucaksız uzantısına dalarken gözlerim . " neyin var " diyen Emre nin sesiyle kendime geldim .
Boş gözlerle ona ne diceğimi düşünürken oturduğu taşın üstünden kalktı , yanıma gelip diz çöktü ve elimi tuttu . Elimi tutmasıyla gözüm kenetlenmiş elletimize ordan da Emre nin dolmuş gözlerine kaydı .
Evet Emre benim için ağlıyordu.
Ama neden ? Daha beni ne kadar tanıyor ki . Öz Ailem bile beni yetimhaneye bırakırken beni tanımayan Emre benim için niye ağlıyordu ?" neyin var " diye tekrarladı .
Onu daha fazla endişelendirmemek için baştan herşeyi anlattım ona . Gözyaşlarımla beraber.Bir bir akan gözyaşlarını görünce içim acıyordu . Onun üzülmesi canımı okadar yakıyodu ki üzülmemesi için herşeyi yapardım .
Ayağa kalktı ve benide kendiyle kaldırdı . Kalkmamızla sarılmamız bir oldu . Öyle sıkı sarılıyordu ki sanki bıraksa gidecekmişim gibi .
O anın şaşkınlığından çıkıp bende ona sarıldım . Benden ayrıldı ve Dudaklarını anlıma bastırdı. Dudaklarını anlımdan ayırdı ve " seni seviyorum " diye fısılda dı .
Elimden tutu ve yere oturmamı sağladı kendisi de karşıma oturdu . Gözlerimin içine dolu dolu bakarken anlatmaya başladı " o gün sana çarptığım günden beri aklımdan çıkmıyosun . Hep o çarpıştığımız yerden geçtim ama seni hiç görmedim . Gözüm hep seni aradı taki okulun ilk günü yani düne kadar . Seni görünce öyle mutlu oldum ki hiç bitmesin istedim . " biraz duraksadı ve devam eti . " evet ela sana aşık oldum . Nasıl niye bilmiyorum ama sensiz olmak istemiyorum . " dedi ve vereceğim tepkiyi bekledi
Ona karşı bişeyler his ediyorum. Ama söylesem mi bilmiyorum. En sonunda " bende " diyebildim titreyen sesimle . O anki yüzünde oluşan gülümsemeyi hiç bişeye değismem .
Karşımdan kalktı ve yanıma oturdu . Başını omzuma koyup "beni hic bırakma" dedi . Ve devam etti " hee bide artık benim biricik sevgilimsin başka erkeklerle daha mesafeli ol . Sana başka gözle bakanı yakarım . Okulda hep yanımda ol . Ben kıskancım güzelim " diyip başını omzumdan kaldırdı ve küçük bir buse kondurdu yanağıma sonra yine koydu başını omzuma.
Bende " hmm ozman bnde aynı şeyleri senden isterim " diyip sırıtım "benim gözüm zaten senden başkasını görmez ki " diyip ayağa kalktı . Benden peşinden kalktım.
"Artık gidelim sevgilimin üşütmesini istemem burası çok esiyo" diyip burnuma dokundu .
Emre yleyken çok mutluydum . Tüm sorunlarımı unuturuyordu bana . Olumlu anlamda başımı sallayıp arabaya bindim . Oda binip arabayı çalıştırdı.
"Ehliyetin varmı ki " diye sordum merakıma yenik düşerek . "Evet var " dediğinde " ama daha 17 yaşındasın" dedim merakımı fazla belibetmemeye çalışarak " iki yıl okula gitmedim yani 19 yaşındayım güzelim " dedi o yumuşak ses tonuyla " anladım "diyip önüme döndüğüm de elini elimin üstüne koydu ve " merak etme merak ettiğin ne varsa konuşucaz " dedi .kocaman melodik bi kahkaha atarak .
Tebesüm ettim . Ve başımı salladım . Sonra bi baktım ki okuldayız. Arabadan indi ve kapımı açtı "teşekür ederim "diyip indiğim de elimi tutu ve "hadi gidelim " dedi .
"Yanlış anlarlar" dediğim de "sence onlar benim umrumda mı" dedi kızmışa benziyordu . " tamam " dediğim de okula doğru yürümeye başladık .
Vote ve yorumlarınızı bekliyorum . Okuyun lütfen .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Huzur
Romance"Gitme" Dedi adam yanlız , kimsesiz , aşksız kalma korkusuyla . "Gitmem" Dedi kadın . Erken yanlızlığı tatmış , yanlızlıktan korkan küçük bir kız çocuğu edasıyla..