Arabaya bineli yaklaşık 20 dk olmuştu .
"Daha çok varmı?"
"Az kaldı güzelim"
Nerdeyse 9 keredir soruyorum ve hep aynı cevap "oz koldo gozolum"
Deli gibi sıkıldım .
Hep böyleydim araba seyahatlerinden nefret ederim . Küçükken annem ve babam beni bi yere götürebilmek için iki saat dil dökerlerdi. Ahh onları öyle çok özledim ki . Nerdeyse 1 yıl oldu ama hala dün gibi ..Arabanın durmasıyla geldiğimizi anladım . Emre arabadan inip kapımı açtı . Az önce onu taklit ettiğim için kendimden utandım allahtan içimden söylemiştim ..
Arabadan indiğimden kocaman bahçesi olan bi vilayla karşılaştım .
Vay anasını Emre bu kadar zengin mi yaw ??Vilaya görmemişler gibi bakmayı kestiğimde Emre ye döndüm oda bana bakıyordu . Off rezil oldum .
Emre kolunu uzattı ve bende koluna girdim. Villaya doğru yürüdük . Kapının önüne geldiğimizde
Emre kapıyı çaldı . Kapıyı cici bi kiz açti benim yaşımdaydı galiba ."Hoşgeldiniz"
"Hoşbulduk Eda annemler nerde ?"
"Salondalar efendim"
Emre elimi tutu ve kocaman bi salona geçtik . Masada oturan ailesinin yanına yaklaştık ve annesi bana en samimi şekilde sarıldı bi anne gerçek bi anne gibi babasıda aynı şekilde sarılıp
"Hosgeldin kızım" dediler .
Emre elini belime koyup masadaki diğer kişileri tanıttı .
"Aşkım bu erkek kardeşim benden bi yaş küçük adı Emir"
Karşımda duran çoçuğu göstererek .
"Bende melek evin en küçüğüyüm 15 yaşındayım" diyip bana kocaman sarıldı küçük kız bende ona sardım kolarımı.
"Hadi bakalım yemeğe " diyen Emre nin babası Ahmet amcanın verdiği komutla masaya geçtik .
Emre yanımda , Emir ve Melek karşımda , Ahmet amca masan bi başında Ve Emrenin annesi Ayça teyzede diğer ucunda oturmuştu.
Yemekler servis edildi . Herkes yemeğini yiyordu . Ara ara bana sorular soruyolardı bnde cevap veriyordum . Çok güzel bir aileydi .
En sonunda konu düğüne geldi . Ahmet amca "Fazla uzatmaya gerek yok haftaya salı düğünü yaparız " demişti . Emre de dahil herkes bana bakıyordu cevap vermemi beklercesine .
Emre masanın altından elimi tutunca rahtladım ve
"Siz nasıl uygun görürseniz " dedim .
Herkes birbirine güldü sanırım güzel bişi demiştim .Saat 12 ye kadar gülüp eğlendik tatlı yedik kahvelerimizi içtik . Artık uyku vaktiydi. Ayça teyze ve Ahmet amca uyumaya gitmişlerdi .
Tabi imalı aynı zamanda tatlı bi şekilde emreyle ayrı odalarda yatıcağımızı söyleyerek .
"Yatsam iyi olucak "diyip Emre ye baktım .
"Yatalım ozaman aşkım " diyip elimi tutu kocaman salondan çıkıp üst kata çıkan merdivenlere yöneldik .
Ovvvv burası kocamandı .
Sağdaki ilk odaya girdik . Herşey beyazdı . Yatak dolap duvar herşey .Yatağa oturduk .
Daha ne olduğunu anlamadan Emre beni öptü
"Hadi ama" dediğimdeEmre şaşkın şaşkın baktı .
"Öpmeden önce banada söylesende bende öpebilsem seni "
Konuşmayıp yavaş yavaş yaklaştı . Gözünü kapattı bende kapatım tam öpüşüyorduk ki kapı tıllatıldı kendimi geri çeltiğim de
Emre "Ha*****" dedi
Ona güldüğümde bana yastığı fırlatıp kapıyı açtı gelen melek ti .
Emre ona öyle sert bakıyorduki kız konuşamadı . Ben kalkıp yanına yaklaştım ve
"Efendim canım"
"Şey yenge ben sana pijama getirdim ve annem abimin odasına geçmesini söyledi "
"Teşekür ederim tatlım . Abinde şimdi gidicek odasına merak etme"
Gülümseyip gittiğinde kapıyı kapatım ve Emre ye baktım
" ne ""Odana git "
"Senle yatıcam"
"Aşkım odana git"
"Sana daha yeni kavuşmuşken sensiz yatmak istemiyorum"
"Hadi ama aynı evdeyiz ve yan odandayım bide ne yenisi nerdeyse 9 ayimiz olucak hadii"
Oflayıp çıktı ahh şapşal sevgilim .
Meleğin bana getirdiği pijamaları giydim ve yatağa girdim .
Işığı kapatır kapatmaz uykuya daldım .
_____Arkamda oluşan yatağın çökmesiyle hemen gözümü açtım ve arkama döndüm ahhh Emre
"Sen napıyosun"
"Sensiz uykum gelmiyor"
"Annen ikimizi de yer biliyosun"
"Sabah kimse uyanmadan gidicem söz"
Offlayıp arkamı döndüm hemen ahtapot gibi kolarını bana sardı ve başını saçlarıma gömdü.
"Sonu sovoyoyom"
"Hıı"
Başını saçlarımdan kaldırıp
"Seni seviyorum" diyip alnımdan öptü .
"Bende seni seviyorum "diyip gözümü kapatım .
Evet yeni bölüm vote ve yorumu unutmayin . Iyi okumalar 😘😘😘
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Huzur
Romance"Gitme" Dedi adam yanlız , kimsesiz , aşksız kalma korkusuyla . "Gitmem" Dedi kadın . Erken yanlızlığı tatmış , yanlızlıktan korkan küçük bir kız çocuğu edasıyla..