Bölüm 16

160 17 2
                                    

Yaklaşık bi saatir Emrenin başı bacağın üstünde ve uyuyo .
Şuna bak ya bi insan bu kadar güzel uyuya bilir mi ?
Bu nasıl bir tatlılıktır Allahım.

Emre nin yanına geldiğimden beri herşeyi unuttum .

Unutturdu .

Emre nin "güzelim "demesiyle daldığım düşünceler den sıyrıldım.
Emre nin tatlı tatlı bakışına baktım ve bi kahkaha attım .
Emre boş gözlerle " ne var kızım"diye kızınca daha çok gülmeye başladım .

Başını kaldırdı ve oturdu .
Karşımda bir yandan boş boş bakarken diğer yandanda eliyle gözlerini ovalıyordu .

Öyle tatlı görünüyodu ki . O uyurken saçlarıyla oynadığım için saçı başı dağalmıştı ve çok komik görünüyodu .

Ben gülmeye devam edince Emre üstüme yürümeye başladı .

Ayağa kalktım ve koşmaya başladım . Oda pesimden beni yakalamak içon koşuyor du .

"Ela bak dur çok kötü olur yoksa .
"Hıhı gel yakala ozaman"
"Durrrr"
"Hayırrrr"

Ona laf yetiştirmeye çalışırken arkama baktım bana çok yaklaşmıştı . Tam kolumdan tutuyodu ki ayağım taşa takıldı ve düştüm oda üstüme düştü . (Laf aramızda ona söylemeyin ama bi hayvan kadar ağır şşşttt aramızda.😉😉)

Üstüme düştüğünde gülmeye başladı.
"Bak yakaladım"
"Sen yakalamadın . Ben düştüm"
"Neyse ne sonuçta şimdi elimdesin"
Gülmeye devam ediyordu .

Sonra dayanamayıp bende gülmeye başladım .

O şekilde beş daka boyunca güldük . Sonra durdu ve gözümün içine bakmaya başladı. Bende durdum ve ona baktım .

Yavaş yavaş gözü dudağıma kaydı . Benim gözümde onun dudağına . Bana yaklaşmaya başladı.
Ve ben napıcağımı bilmiyodum . Aklıma gelen ilk şeyi söyledim .

"Emre dur bak biri görcek"(he çok zekiyim dağın başında biri görcek . Bravo ben)

Beni takmadan devam etti yaklaşmaya .
Biraz daha yaklaştı biraz daha .

Gözlerimi kapattım ve kendimi ona bıraktım . Dudakları dudaklarıma değince sanki yandı dudaklarım . Öyle arzulu öpüyordu ki .

Sonunda çekildi ve anlıma bi buse bıraktı. Alnını alnıma dayadı ve "Doyumsuzum" diye fısılda dı. Ilık nefesi dudaklarıma vuruyordu .
Onu daha fazla bekletmeyip "Huzurum" dedim .

Biraz öyle kaldık . Emre gözlerimin içine bakıyordu bende onunkine . Orda kaybolmuştum sanki .

Emre bir daha dudaklarıma yaklaşıyordu ki telefonum çaldı
Emre nin "ha s****r " demesine duymazlıktan gelip onu üstümden ittim .

Arayan Fatih amcaydı .
"Nerdesin"
"Arkadaşımlayım"
"Eve gel . Konuşucaz .
"Evlilik meselesiyle konuşucak birşey yok asla evlenmem"
"Sana hemen eve gel dedim "

Diyip telefonu yüzüme kapattı.

Arkamı döndüğümde Emre arabaya tekme atıyordu .
Bana döndü ve ...

Vote ve yorumlarınızı bekliyorum.😘😘

HuzurHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin