Jasonında bana olan ihanetinin ilham kaynağıydı para ve ilham kaynağı abimin ölümüne neden olmuştu. lucas onun yarattığı belanın hedefi olmuştu. Jason şu an gerçekten Bir şeyi merak ediyorum acaba senin hayatın kaç para ederdi çünkü o gece orada lucasın yerine ölmesi gereken kişi sendin hedef sendin.
Belki birgün adalet yerini bulur bilemezsin. Ama İhanet şantaj ölüm. Listen gerçekten çok kabarık dogrusu aşkım. Bana güvenilir bir sevgili, abime feda etmek zorunda kalmayacağı bir can ve biricik babama da kirli sırlarını saklamadığın halde büyük bir zevkle aldığın birkaç milyon dolarcık borçlusun.kolay gelsin demek isterdim ama boom çok geç, kahrolası her şey için çok geç ve bak ne durumdayım şimdi görüyor musun başka bir ülkede hatta başka bir kıta da beni ben yapan her şeyi geride bırakarak içimde sürekli alevlenen bu acıyla yaşamayı öğrenmeye çalışıyorum. Ama en azından senden uzaktayım jason.
Gözlerimden süzülen yaşların ıslaklığını hissettiğimde sallyninde kucağımda uyuduğunu fark ettim. Eve yaklaştığımızı görünce sallyi uyandırdım. Erın bizi kapının önüne kadar getirdi ve sallyi odasına kadar taşımamda yardım etti.
Teşekkürler.
Erın iki elinin baş parmaklarını ceplerine sokarak belki bir kahve için kalabilirim dedi.
Bence jashı daha fazla bekletmemelisin.
Erın ellerini ceplerinde tutmaya devam etti. Belki gelecek defa o zaman. Butun geceler bizim degil mi.
Karşılıklı sırıttık.
Iyi geceler Erın.
Iyi geceler Irina.
Kapıyı kapattip hemen yukarı sallynin yanına çıktım. Hala erınla bıraktığımız şekilde yatakta yatıyordu. Hafifçe dürterek uyandırdım.
Sally kalkmalısın elbiseni değiştirmeliyiz. Yataktan kalkacak hali bile yoktu hala midem bulanıyor dedi.
Saçlarımı at kuyruğu yaptıktan sonra onu banyoya götürdüm.
Sally gozlerini zar zor acik tutabiliyordu.
Ilık bir duş yaparsan rahatlasın sonra sana güzel bir kahve yaparım ayılırsın.
Sally sadece başını aşağı yukarı salladı.
O sırada kapı gıcırtısı duyuldu ve clara beyaz saten geceliğiyle banyoya girdi. İki kolunu katladi ve birden bağırmaya başladı.
Siz ne halt ettiğinizi sanıyorsunuz. Burada uyumaya çalışıyorum. Sizin gürültünüzü çekemem.
clara sakin olur musun şu an burada ne yaptığımızı görüyosun sally çok kötü durumda biraz anlayışlı olursan işimiz bittikten sonra güzellik uykuna geri dönebilirsin.
Clara az önceki durumunu bozmayarak anlayış mı. Bak güzelim önceden söyleyeyim ben ancak arkadaşlarıma anlayış gösteririm ve siz benim arkadaşım değil birlikte yaşamak zorunda olduğum saygısız pis alkoliklersiniz. Şimdi çenenizi kapatın ve şu saçmalığı kesin.
Claraya bakabidiğim en sinirli ve en nefret dolu gözlerle baktım clara asıl saygısızlık ne biliyor musun sırf bencil egoların tatmin olsun diye aynı evi paylaştığın insanlara pislik muamelesi yapmandır. Saygı mı istiyorsun. Önce onu hak et.
Claranın o sımsıkı bağladığı kolları çözülmüş ve benden bu cevabı beklemediği için olduğu yerde dona kalmıştı.
Bu kez claraya alaycı gözlerle bakarak şimdi aramızdaki bu küçük tatsızlığı hallettiğimize göre iyi geceler dedim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞK VE KÜLLER
RomanceÖlümün parçaladığı karanlık bir aile, abisini çaresizce ölüme terk eden bir genç kız, şimdi farklı bir şehirde farklı insanlarla geçmişinden sıyrılıp yeni bir hayata başlayabilecek mi? Yoksa geçmiş, yarım kalan hesabını kapatmaya mı gelecek? İşte ge...