Bölüm 6

12 0 0
                                    


Saatin sesi beni hiç bitmesini istemediğim uykumdan uyandırmıştı. Ne çabuk sekiz olmuştu. Hiç vakit kaybetmeden hızlıca duşa girdim. 20 dakikalık ılık bir duştan sonunda ancak kendime gelmeyi başarmıştım. Havluyla saçımı kurulayıp, taradım. Dolabımın önüne geçtim. Acaba ne giysem. Dün bir sürü şey almıştık. Aslında alternatifin çok olması da bir sorun. Çünkü kararsız kalıyorsun. Bir süre dolabımdaki kıyafetleri itip kaktıktan sonra açık mavi üzerinde pembe çiçekler olan ve diz üstünde biten askılı elbisemi çıkardım.

Bugün okulda ki ilk günümdü ve kıyafetimin çok canlı oluşundan dolayı belki insanlarda iyi bir izlenim bırakırdı. Elbiseyi giydikten sonra kahverengi hasır ayakkabılarımı da ayağıma geçirdim ve saçlarımı kurutmaya koyuldum. Neyseki biraz makyaj da yaptıktan sonra nihayet hazırlık aşaması bitmişti ve saat 8:52 yi gösteriyordu. Nerdeyse 1 saattir hazırlanıyordum. Hiç vakit kaybetmeden aşağıya indim. Sally de amerikan mutfaktaki iskemlelerden birine oturmuş kahvaltı ediyordu.

Mahcup bir şekilde özür dilerim dedim.

Sally hiç gelmeyeceksin sandım. Uyandırmama kızdığın için bugün odana girmedim diye karşılık verdi.

Saçmalama sally istediğin zaman odama girebilirsin.

Biliyorum bugün sana bir kredi verdim diyelim ve görüyorum ki iyi de yapmışım. Bu kadar gecikmene deymiş. Muhteşem gözüküyorsun.

Yanaklarıma doğru bir sıcaklığın geldiğini hissettim. Teşekkür ederim çok abartılı olmuşsa değiştiriyim.

Sally hemen söze atladı. Yine mahcup kız modundan lütfen çık irina. Cidden sinir bozucu.

Üstümdeki kıyafete bakarken güzel olmuşsun işte ben bile beğendim diyerek clara geldi.

Yüzünde yine alışık olduğum alaycı gülümseme vardı. Bende yüzüme benzer alaycı ifadeyi yerleştirip clara bile beğendiğine göre baya bir güzel olmuşum görev başarıyla tamamlandı yani dedim.

Clarada dünkü yaşadıklarımızdan sonra öfkeli bakış atmak ve hakaret etmek yerine sadece iki sakalaşan arkadaşmışız gibi bana gülümsedi.

Sally ortada aynı olmayan bir şeylerin varlığını anlamış olacak ki bir şey mi kaçırıyorum diye sordu.

Clara hemen söze atladı. Ahh tatlım senin bu halin nolcak inan bana kalpten üzülüyorum. Böyle ayakta bile uyumaya devam edersen başına neler gelir neler dedi ve yanıma gelip kolumu tutarak çok şanslısın ki serena var suratını büzerek yoksa düşünmek bile istemiyorum diye ekledi.

Sally nin suratı tarif edemeyeceğim kadar asılmıştı. Ben bir şey söylemeli miydim bilmiyorum. Ama bildiğim bir şey varsa sally e bulaşmaması gerektiğiydi. Clara senin acaba arkadaşlık adına yapılacakların ceyreğini yapacak bir arkadaşın var mı ya da bu kelimeden haberin demek istedim ama bunu sadece içimden söyleyebildim. Çünkü claranın dün akşamki hali geldi aklıma bir şeyleri unutmak için körkütük sarhoş olması. Bir şeylerin artık her neyse canını çok yaktığı belliydi. O yüzden daha fazla ortamı germek istemedim. Clarayı sevdiğimden ya da önemsediğimden değil. Sadece bende acı çekerken ve bunun nasıl bir his olduğunu bilirken başka birine de bunu yapmam istememdi. Daha fazla konuşmadan üçümüz birlikte gergin kahvaltımıza ne kadar o dakikadan sonra bir şey yiyemesekte devam ettik. Son hazırlıklarımızı bitirdikten sally le birlikte evden çıktık ve yolun karşısında taksi beklemeye başladık. Dakikalar birbirini kovaladıkça taksi bulma umudumuzda giderek azalıyordu azalıyordu.

Sally e döndüm. En kısa zamanda bu kiralık araba işini halletmeliyiz. Sally de koluma girerek kesinlikle dedi ve devam etti. İrina dersin kaçta başlıyor. Benim derse geç kalmam önemli değilde senin daha ilk gününden bunu yapman sorun olabilir.

AŞK VE KÜLLERHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin