Bölüm 5

16 0 0
                                    

Deliksiz bir uyku çekmiştim genelde sürekli kabuslar görür ve yataktan sıçrayarak uyanırdım. Geceler bitmek bilmezdi. Ama bu sefer gerçekten uyumuştum vücudumdaki her kemiğin dinlendiğini hissediyordum. Sanırım bedenimde benim gibi yeni hayatına alışıyordu ve bir de kuş cıvıltıları. İnsana kendini cennetteymiş gibi hissettiriyor.

Çarşafımı çekebildiğim kadar çektim ve yüzümü tekrar yastığa gömüp uyumaya karar verdim. Bugün pazardı. Erken kalkmam ya da bir şeye koşuşturmam gerekmiyordu. Tembellik yapmak için bundan iyi zaman olamazdı diye düşünürken evet sadece düşünebildim. Çünkü sally odama gelmişti ve yatağımın ucundan bana sesleniyordu. Belki ses vermezsem gider belki derin bir uykuda olduğumu görür. Ama söz ettiğim kişi yeni ev arkadaşım sally olunca bu imkansızdı. Çünkü şu an yatağıma oturmuş beni dürtüyordu. Yatağımda doğrularak anlaşıldı sally bana rahat yok dedim. Sally yine muzip bir bakış atarak anlaşıldı silver hala uyanamamışız deyip telefonunu eline aldı ve ileri geri sallamaya başladı. Ne yapmaya çalışıyordu anlamadığım için sormak yerine yastığımı düzeltip iyi geceler deyip tekrar yattım. Sally hala kendinden emin bir tavırla telefonu sallıyordu. Tamam silver sen kaşındın belki erın seni uyandırmanın bir yolunu bulur. Ne ne neeeeeeee. Olduğum yerde sıçradım. Oda sana telefonunu mu verdi. Asıl buna şaşırmamıştım. Erından beklenilecek bir hareketti. Ama sally nin beni erınla tehdit etmesi bu kesinlikle kabul edilemezdi. Sally gülümsemeye devam ederek eğlendiği çok belliydi. Şaka yaptım dedi. İşe yaradı şu an gayet uyanık karşımdasın. Cidden zımba gibiyim dedim. Bir daha bir yıl boyunca sayende uyuyamayacağım. İyi o zaman tatlım bir yıl boyunca kendimize yapacak meşgaleler bulmalıyız. Ama ilk iş kahvaltı.

Sally nin kahvaltı demesi bana da ne kadar aç olduğumu hatırlattı ama bu konu burada kapatma hiç niyetim yoktu. Bir süre erteledim. En azından açlığım geçene kadar. Bu sefer sakin bir ses tonuyla tahmin edeyim dedim. Dolap boş ve yine dışarıda yiyiyoruz. Aynen Bugün bu sorunu da halledelim. Seni güzel bir yere götürelim. Eğlenelim. Coşalım. Oradan alışverişe hadi hazırlan silver çok işimiz var.

Sally yine parti havalarına girmişti. Onun bu hali dün yaşananlardan sonra beni fazlasıyla ürkütüyor. Tamam dedim ve yataktan kalktım. Sally bir dakika diyerek odasına gitti ve bir kot etek ve askılı beyaz bir bluzla geri döndü. Kıyafetlere bakınca mesaj alındı dedim. Bebek bezleri imha edilmeli.

Sally göz kırpıp odasına giyinmeye gitti ve bende kıyafetleri giyinmeye başladım. Uzun kahverengi saçlarımı toplamak yerine açık bıraktım. Rimel ve dudak parlatıcımı sürdüm. Sanırım bu kadar bitti. Sally nin yanına gitmeye karar verdim o da hazırlanmıştı. Birlikte aşağıya indik. Son hazırlıklarımızı yaparken clara kapıdan içeri girdi.

Üzerindekilere bakılırsa koşuya çıkmıştı. Sally le birbirimize baktık. İkimizde yine cadı tarafından azarlanmak istemiyorduk. Ama beklenmedik bir şey oldu. Clara günaydın diyerek mutfağa girdi.

Sally otomatik olarak arkasına baktı ve kulağıma eğilerek bizimle mi konuştu dedi.

Bende şoklanmıştım. Evet galiba odada bizden başka biri olmadığına göre. Clara mutfaktan bağırarak isterseniz daha fazla saçmalamayın dedi. Size dedim tabiki de bir den reflex olarak ağzımdan çıkıverdi. İstediğimden değil yani.

Sally bir şey söylemeye yeltenecek oldu ama kolunu tuttum. Çünkü clarayla bu tür muhabbetlere girmek saçma ve gereksizdi. Sana da günaydın clara dedim ve claranın başka bir şey söylemesini beklemeden sally evden çıktık. Tanrım bu kız tam bir ahmak irina kolumu tutmasaydın ben ona ağzının payını verirdim. Biliyorum. Sally ama gerek yok günümüzü mahvetmesine izin vermeyelim zaten midem açlıktan fena halde gurulduyor. Sally onaylar gibi başını salladı. Daha sonra 15 dakikalık bir yürüyüşün ardından Coffee de Salaz a gelmiştik.

AŞK VE KÜLLERHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin